Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » pt mar 02, 2012 23:21

Arwam, cos wiesz na ten temat, ile na wolnych powinno byc? u mnie 4bary na wolnych (851obr/min) .

za ten zestaw z foto dla pytajacych o cene, 40zl.
Obrazek



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fucker » pt mar 02, 2012 23:56

fusse,

To się nie nadaje do pomiaru. Trzeba mierzyć ciśnienie przed oryginalnym przelewem/dławikiem lub na korpusie.
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2012 09:18 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: eden1992 » sob mar 03, 2012 00:02

na forum passata piszą że to wystarczy.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » sob mar 03, 2012 00:05

Fucker pisze:fusse,

To się nie nadaje do pomiaru. Trzeba mierzyć ciśnienie przed oryginalnym przelewem/dławikiem.
bo co?
:shock:

nie wymyslaj prosze Cie. blizej wnetrza pompy sie nie da.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: spawacz » sob mar 03, 2012 08:44

Jezli to jest wkrecane za srobe "8" pod nastawnikiem na korpusie pompy to jest to najlepsze co moze byc, a widze ze wlasnie tak to jest wkrecane. 4bar ma wolnych swiadxczy o tym jaka masz pompe, a wlasciwieze wstepna dziala bo dziala jeszcze.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fucker » sob mar 03, 2012 08:46

fusse pisze:bo co?
:shock:

nie wymyslaj prosze Cie. blizej wnetrza pompy sie nie da.
To widać, że nie rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi.
Do tej śruby co sam zrobiłeś musiał byś teraz podłączyć ori przelew.
Już kilka razy pisałem, że wpinasz się z miernikiem między nastawnik a ori przelew. Arwam również cały czas o tym trąbi dlatego przyznałem mu rację.
eden1992 pisze:na forum passata piszą że to wystarczy.
Pewnie, że to może wystarczyć. Bo jeżeli jest to pompa 1Z, to wtedy przekłamanie nie będzie zauważalne. Ale, jeśli mierzycie w pompach nowszych jak 1Z, to wtedy przekłamanie może sięgać nawet 1 bara. Wszystko zależy od wielkości otworka w przelewie.
spawacz pisze:Jezli to jest wkrecane za srobe "8" pod nastawnikiem na korpusie pompy to jest to najlepsze co moze byc, a widze ze wlasnie tak to jest wkrecane. 4bar ma wolnych swiadxczy o tym jaka masz pompe, a wlasciwieze wstepna dziala bo dziala jeszcze.

Racja jest to najlepsze rozwiązanie. Ale kolega nic nie wspomniał, że tam akurat to wkręca. Chociaż ja w to wątpię, że wkręca w korpus, bo ten zestaw co pokazał na zdjęciu raczej by nie zmieścił między pompą, a silnikiem. Za dużo odstaje.


Nie piszemy posta pod postem



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » sob mar 03, 2012 10:07

nie no, ja nie rozumiem nic, za to Ty wiesz wszystko, nawet to,ze nie da sie wkrecic sruby w korpus, to nic ze wkrecilem i to bez zadnych problemów, ale sie nie da, bo Fucker tak powiedzial.

Prosze:
Obrazek
Obrazek

nie dalo sie wkrecic? i pomiar oczywiscie tez byl zly.

co do pompy wstepnej, 4bar to znaczy,ze juz trup powoli? troche mialem dojechana pompe, nie powiem,ze nie, plus lekki luz na ośce.choc teraz patrze na filmik jaki mam nagrany to przy okolo 1000obr mam juz 6-8bar.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: spawacz » sob mar 03, 2012 10:45

Spokojnie panowie, nie ma co sie naciagac. Np. ja bylem odrazu prawie pewny po zdjeciu ze to jest w pompe wkrecane, Fucker ty sie troszke zamieszales... , 4 bar to cienko jest, sama pompa moze byc w sobie dobra, ale pompa wstepna + ten luz na walku to swiadczy o tych 4- barach, na tej pompie jazdy nie bedzie, nawet na 12 bo wstepna nie wyrabia z utrzymaniem tego co ma byc w/g producenta, lub lepiej. 1000 rpm, to nie 850 ... lub 900 ,. ale ty masz masz zapewne 846rpm.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » sob mar 03, 2012 11:52

przy 1000rpm jest 6bar, to jest malo, albo masz moze jakiegos linka do karty katalogowej pompy? nikt sie nie naciaga;)



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: chrzaniu » sob mar 03, 2012 14:37

Ja u siebie mierzyłem na wolnych obrotach czyli 903obr - i było tak około 5.5bara +/-0.2 ( za duzy otworek przed manometrem i skakało lekko )


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fucker » sob mar 03, 2012 22:14

fusse pisze: za to Ty wiesz wszystko, nawet to,ze nie da sie wkrecic sruby w korpus, to nic ze wkrecilem i to bez zadnych problemów, ale sie nie da, bo Fucker tak powiedzial.

Tak powiedział, dlatego musiałeś przerobić końcówkę, żeby weszła. Co widać na zdjęciach...

Obrazek
Obrazek

Już się proszę nie napinaj, bo nic złego ci nie powiedziałem. Wcześniej nie wspomniałeś, że chcesz to wkręcać w korpus.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: Fahoo » ndz mar 04, 2012 12:09

foty mowia same za siebie :bigok:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: fusse » ndz mar 04, 2012 14:10

co mówią same za siebie?
ja sie nie napinam, ale nie lubie jak ktos próbuje mi cos wkrecic,ze musialem przerabiac jakies koncówki, srube z kolankiem wkrecilem jak i wykrecilem ręką bez zadnego problemu,a jesli na zdjeciu wam sie wydaje,ze głowica wadzi, to jestescie w bledzie bo jest nizej jak przejsciowka. zajrzyjcie sobie do auta i sprawdzcie.

mam jeszcze jedno foto, tutaj tez widac,ze przerabialem? :panna:

Obrazek



Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Tłokorozdzielacz 11mm podnoszenie ciśnienia.

Post autor: franQlin » pn mar 19, 2012 16:47

Powoli zbieram kase na dalsze mody....
1)Jeśli założę głowiczkę 11 to z miejsca należy wyregulawać ciśnienie?
2)Jak sprawdzidź/gdzie się podpiąć, aby zmierzyć ciśnienie pompy wstępnej?
3)Ile wynoszą prawidłowe ciśnienia pompy wstępnej?
4)Jak ciśnienie w pompie ma się do końcówek 216 lub 230. Ma być większe, mniejsze, czy takie samo?
5)Nikt nie napisał lub nie zamieścił zdjęcia w jaki sposób i gdzie się reguluje.

Proszę konkretnie, po jednym zdaniu, bez bzdetów :pub:


Mk2 R32 DSG 4motion.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości