arwam ale tu ludziska potwierdzają że to LUK jest szajs a nie SACHS, w/g mojej skromnej opinii to wiele zależy od tego jak bardzo jest zużyty zamach bo większość zamieniających dwumas na jednomas stosuje używki z 1Z a te do najmłodszych nie należą,to pierwsze TDI wypuszczone przez VW i muszą mieć ładne przebiegi.Dodatkowo kupując taki zamach nawet mając go w rękach ciężko jest ocenić stopień zużycia a co dopiero kiedy kupuje sie na alledrogo.arwam pisze: Sachs to już też nie to samo co kiedyć
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Czy ma ktoś namiar na tani sklep interentowy albo jakiegoś allegrowicza co sprzedaje tanie sprzegła g60 shachsa ?
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Także panowie czeka mnie wyjęcie skrzyni :/ ciekawi mnie tylko czy uwzględnią mi reklamację. Po prostu ręce opadają... Nowy zestaw i padł na jeździ próbnej...
Ostatnio zmieniony ndz sty 29, 2012 21:34 przez VW_Bodzio, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jaaano pisze:jest zużyty zamach bo większość zamieniających dwumas na jednomas stosuje używki z 1Z a te do najmłodszych nie należą,to pierwsze TDI wypuszczone przez VW i muszą mieć ładne przebiegi.
jak nie masz fioletowej powierchni ciernej to będzie wulać. warto odtłuścić i papierkiem ściernym przejechać.
VW_Bodzio pisze:ciekawi mnie tylko czy uwzględnią mi reklamację.
jeśli będziesz miał tylko spaloną okładzinę to nie sądzę, powiedzą Ci że jeździłeś na półsprzęgle, jedyna nadzieja że rozleci się tłumik drgań skrętnych
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Z gwarancja to jest lipton nieziemski na czesci samochodowe. Nam ostatnio po wymianie kompeltu zaworów, uszczleniaczy i docieraniu zaworów po 2 tygodniach kobitka przyjezdza ze silnik nieciekawie pracuje. My pierwsze co to sprawdzamy kompresje a tu na 2 garze zero. No to sciagamy glowice a tu zawór ukruszony. W sklepie nam powiedzieli ze za slabo dotarte zawory. No myślałem ze wyjde z siebie. Albo za słabo albo za mocno. Co oni pitolą. Zielone tam chlopaki siedzą w tym sklepie. Szkoda gadać i nic nie wygrasz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie takie zielone,dbają o biznes,dla nich to strata i koszty a z drugiej strony czasami ciężko jest coś udowodnić.wesol pisze: Zielone tam chlopaki siedzą w tym sklepie.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jaaano, jak dla nich strata?
odsyła się do producenta lub dystrubutora na kraj i ma na to dwa tyg.
inna sprawa że w sklepach często robią takie wałki że odeślą do reklamacji a jak przyjdzie rozpatrzona pozytywnie to towar idzie na półkę a klięntowi mówią że jest nie uznana. wiem bo mnie kiedyś też chcieli tak przekręcić tylo nie wiedzieli że z churtowni z której oni brali ja miałem znajomego i jak zadzwoniłem żeby sprawdził co jest grane to mi powiedział że przecież wysłali już nowy komplet sprzęgła to w tym się tłumik rozleciał. i właśnie on mi powiedział że jak tłumik drgań skrętnych jest w całości a okładziny spalone to bardzo żadko takie sprzęgło jest uznane w procesie reklamacji.
odsyła się do producenta lub dystrubutora na kraj i ma na to dwa tyg.
inna sprawa że w sklepach często robią takie wałki że odeślą do reklamacji a jak przyjdzie rozpatrzona pozytywnie to towar idzie na półkę a klięntowi mówią że jest nie uznana. wiem bo mnie kiedyś też chcieli tak przekręcić tylo nie wiedzieli że z churtowni z której oni brali ja miałem znajomego i jak zadzwoniłem żeby sprawdził co jest grane to mi powiedział że przecież wysłali już nowy komplet sprzęgła to w tym się tłumik rozleciał. i właśnie on mi powiedział że jak tłumik drgań skrętnych jest w całości a okładziny spalone to bardzo żadko takie sprzęgło jest uznane w procesie reklamacji.
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
W końcu znalazłem czas i się wziąłem za robotę...
Dzisiaj dołączyłem do grona posiadających jednomas w TDI...
Wsadziłem zamach z g60 po profesjonalnej regeneracji, do tego nowe łożysko SACHSa razem z dociskiem i tarczą sprzęgła od VR6...
Przy okazji padła pompka sprzęgła to i wymieniłem na nową... Działanie w/w zestawu lepsze niż fabryczne. Skrzynia ciut głośniejsza się wydaje mimo iż przy okazji roboty zalałem świeżym olejem prosto z ASO dobranym po VINie do danej skrzyni...
Mam tylko jeden taki mankamencik.... Przy puszczaniu sprzędła (raz na 20 razy) słychać takie głośne jęknięcie i jest to przy puszczaniu sprzęgła...
Nie wiem jak to opisać, ani jak to sklasyfikować. Wcześniej nie spotkałem się z taką akcją... Macie jakies pomysły??
Dzisiaj dołączyłem do grona posiadających jednomas w TDI...
Wsadziłem zamach z g60 po profesjonalnej regeneracji, do tego nowe łożysko SACHSa razem z dociskiem i tarczą sprzęgła od VR6...
Przy okazji padła pompka sprzęgła to i wymieniłem na nową... Działanie w/w zestawu lepsze niż fabryczne. Skrzynia ciut głośniejsza się wydaje mimo iż przy okazji roboty zalałem świeżym olejem prosto z ASO dobranym po VINie do danej skrzyni...
Mam tylko jeden taki mankamencik.... Przy puszczaniu sprzędła (raz na 20 razy) słychać takie głośne jęknięcie i jest to przy puszczaniu sprzęgła...
Nie wiem jak to opisać, ani jak to sklasyfikować. Wcześniej nie spotkałem się z taką akcją... Macie jakies pomysły??
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
co wy macie z tym olejem z ASO?
ja leje TOTAL QUARTZ 75w90 i jest gites
ja leje TOTAL QUARTZ 75w90 i jest gites
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Fahoo, co Ty (tak - zwrot grzecznościowy, wielka litera...) masz z tym olejem TOTAL QUARTZ 75w90? ja leje z ASO i jest gites.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
panowie nie na temat piszecie. Teraz bedzie gadka o oleju do skrzyni na 10 stron?? Wątek ma 100 stron juz a to naprawde gruba przesada. Jakbym mial uprawnienie to bym wyczyscil ten watek i po sprawie by było. Wcale sie nie dziwie z epozniej pytaja ludziska bo w tym syfie cokolwiek znależć to masakra.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
wesol, na 1szej stro są numerki wiec luz....apropos oleju znajomy wlal do bory ajm 6 gang olej mobila i mu biegii zaczeły haczyc
wymienił na totala i git
Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym olejem z ASO po vin? dlaczego tak robią ludzie?
wymienił na totala i git
Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym olejem z ASO po vin? dlaczego tak robią ludzie?
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Panowie, info o częściach i numerach już była, jak robić też coś było. Czy ktoś może ewentualnie polecić warsztat który taką rzecz wykona przy dostarczonych częściach? Mój dwumas w ALH + 216 mkiv powoli pada. Chciałbym w końcu zrobić to dobrze. Jestem z okolic Warszawy (Mińsk Maz.). Czy ktoś z Was jest z okolic Wawy (wschodni rejon Warszawy, Siedlce, MMz), zlecił taką podmiankę mechanikowi i wyszło dobrze? Może kogoś polecicie? Wiadomo, mógłbym o mechaników pytać w regionalnym, ale to dość specyficzna robota i wolałbym żeby zrobił to ktoś, kto z taką zmianą miał do czynienia i nie spartolił. Ale byłbym też wdzieczny za nie polecanie drogich tunerów, bo to u nich może kosztować, a wygórowanych kosztów chciałbym uniknąć.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości