mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: jaaano » ndz sty 15, 2012 17:19

Moja padlina to po podwieszeniu miała zwyczaj zgasnąć-to było na mobilu 10/40,teraz jest motul i jest spokój.Z wiosną planuje przejść na full syntetyk po jakiś tam płukankach i zobaczymy co sie będzie działo.Krzys graty od ciebie częściowo założone,11-ka,BRD i 230 narazie latają bez strojenia-czeka Fmic i ECU na montaż .Wcale nie trzeba mieć dużo kuni żeby nikt cie nie wyprzedzał,wystarczy niewystrojone auto i jak gwałtownie wciśniesz pedał gazu to jest taka zadyma że koleś rezygnuje z wyprzedzania bo nic nie widzi.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: krzys-jeruzal » ndz sty 15, 2012 21:50

jaaano, w sumie zasłona dymna tez sposób



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: psikuta19 » pn sty 16, 2012 09:05

Fahoo pisze:znalazł juz ktoś sposób na to?bo koledzy wymieniali pompy na inne i dalej lipa
sam wymieniałem pompy używane nowe i żadna poprawa
chyba sposobu niema jedynie wymiana na nowszy blok
chwile zastanawiałem się czy to czasem nie wina paska rozrządu kolega ma afn na ok 160km pasek Contiego i zero problemu z hydraulika ja mam Gatesa
oglądając je wygląda ze conti ma inna strukturę z gładkiej strony może gates uślizguje na wałku pośrednim (mały styk paska z kołem pasowym napędzającym ten wałek) ale czy to mozliwe


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

arwam

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: arwam » pn sty 16, 2012 11:06

wymiana paska Gatesa to dobry pomysł bo gates od jakichś1.5roku go jedno wielkie g***o, ale z podstawianiem zaworów nie ma nic wspólnego. ja mam Contiego a silnik na podzespołach AFN'a i 1Z'a i tem mam na potęgę ten problem, pomoże obniżenie max ciśnienia ewentualnie, wrzucenie mocniejszych sprężyn zaworowych ale to bedzie się wiązać z szybszym zużyciem wałka rozrządu. tylko takie dwie opcje wchodzą w rachubę. ja bedękombinował nad zmniejszeniem ciśnienia w układzie olejenia



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: tomek08 » pn sty 16, 2012 16:08

Witam, posmarować pasek kalafonią lub lepikiem, tak kiedyś robiono z pasami transmisyjnymi. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: jaaano » pn sty 16, 2012 17:03

Może jeszcze "ojcze nasz" i na dwie zdrowaśki do pieca,niby święte miasto a taki ciemnogród.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: spawacz » pn sty 16, 2012 18:00

Jak tam nie mialem i nie ma w swoim tych problemow, ale moge powiedziec ze u kumpla tak robi na setupie, 10,216,AWX cat/egr out pomoglo zmiejszenie dawki na nastawniku z 4mg na 6 i juz nie ma podwieszania, tu chodzi nie o zawieszania sie hydrauliki a u te nieszczsne dawki na gorze, pompa za duzo przyspieszy kat , ciesnienie mocno wzorsnie, dawka tez potrafi wyjsc nawet za to co ma w mapie chwilowo, a nim ECU to wylapie to moze byc chwilowo za duzooo ropci dlatego powyzej 4500 lepiej sobi sciagniac dawki i doladowanie z wiadomych przyczyn .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

arwam

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: arwam » wt sty 17, 2012 01:30

spawacz, to problem występuje kiedy masz większe ciśnienie w dolocie i w magistrali olejowej. pęd powietrza i ciśnienie w dolocie utrudniają zamykanie zaworom a duże ciśnienie oleju to znacznie większa siła z jaką są kasowane luzy. w pewnym momencie poprostu te siły + bezwładność zaworów powodują że popychacze rozsuwają się nie w momencie kasowania luzów tylko m momencie rozpoczęcia zamykania zaworu.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: psikuta19 » ndz sty 29, 2012 09:19

asv włożony problem pompy oleju znikł jak ręka odjął


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: jaaano » ndz sty 29, 2012 11:39

Czyli słupek ASV pasuje bez problemu jako zamiennik AFNa ? Jak znaleźć taki dobry,sprawdzony co by później nie było problemów po podmianie? jak sobie poradziłeś z wyborem?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: spawacz » ndz sty 29, 2012 13:21

Nie pasuje i pasowal nigdy nie bedzie... , caly silnik pewnie zmienil.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: Fahoo » ndz sty 29, 2012 14:03

to teraz z 200 bedzie :okej:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: psikuta19 » ndz sty 29, 2012 14:15

trzeba słupek cały asv i wszystko gra nie liczę małych przeróbek węży i elektryki(wtyczki)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

Post autor: spawacz » ndz sty 29, 2012 14:17

E to teraz 200+ powinien targnac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości