Garrett T3 do TDI 1z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: arwam » pn sty 23, 2012 13:09

toffic pisze:Chyba jednak nie robiłeś, skoro piszesz coś takiego Powiedz mi co się stanie, jeśli ECU wykryje ciśnienie większe od zadanego po jakimś tam czasie

a co sięstanie kiedy ECU widzi ciśnenie niższe niż faktyczne w kolektorze dolotowym.
właśnie upustowe MBC służy do tego żeby ECU oszukiwać i obniżać widziane ciśnienie przez niego o okonkretna wartość. sam tak mam w 100 C4 2.5TDI i jak do tej poery przez 40tys km które już zdążyłem zrobić z tym patentem potwierdza to nie tylko w moim aucie.
jak ECU widzi niższe ciśnieine to nie powoduje "otwarcia " N-75 żeby zbić ciśnienie. ten mod dobrze jest połączyć z zastąpieniem przepływki diodą.
wpinasz się z MBCw przewód idący do ECU i po sprawie. MBC koniecznie MUSI byś upustowe a nie kulkowe.

otwierając dodatkowy kanał powodujesz obniżenie ciśnienia na króćcu wejściowym do ECU dzięki czemu uzyskujesz wyższe rzeczywiste ciśnienie doładownia.

i nadal to N-75 nadzoruje ciśnienie doładowania z tym że trochę później zaczyna zbijac ciśnienie.
ważne.przy tym modzie jeśli mamy ori turbinę nie dotykamy oprzewodowania N-75.
taki mod plus zwiększenie dawki powoduje ten sam efekt jak wirus.

Sindbad pisze:Mozesz Arwam troszke jasnie jak to zrobic bez wirusa. Czy chodziło Tobie o tuning za 10gr.

to taka troszkę droższa wersja tuningu za 10gr tylko żę daje dużo lepsze efekty zwłaszcza jeśli przebudujemy pompę



Sindbad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw sie 11, 2005 17:59
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: Sindbad » śr sty 25, 2012 08:16

Turbina podpieta. Chwile to trwało ale musiałem kupic rurke 8 zeby zrobic przejscówwke miedzy krócćcami turbiny a rurkami do N75 :bigok: i faktycznie turbo wstaje zauwazalnie wczesniej :okej: . Kolejnum krokiem jest kupno przepływki bo moja po logach widac ma juz swoje najlepsze dni za soba :grrr: .



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: Daron7 » śr sty 25, 2012 12:00

Masz chociaż 1bar przy 2500obrotach na niższych biegach, czy dopiero na 5tce ? :jezor:



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ChabczaN » czw sty 26, 2012 16:44

Sindbad pisze:Kolejnum krokiem jest kupno przepływki bo moja po logach widac ma juz swoje najlepsze dni za soba
ja mam diode zamiast przeplywki i turbo troszke wczesniej wstaje . jak masz plany na program to bym zostawil tą przeplywke
po programie dawke mozesz miec wyznaczana za pomoca cisnienia a nie ilosci powietrza :)


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ChabczaN » pn lis 12, 2012 23:52

arwam, czy mogl bym prosic o rozpiske jak podpiac ten n75 pod k24 (t3)
bo jak narazie jezdze bez niego na sztywno ...


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

arwam

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: arwam » wt lis 13, 2012 00:32

niebieski wężyk do WG, czerwony do zimnej muszli, a czarny do filtra powietrza lub przewodu doprowadzającego powietrze do niej.

warunej że masz prawidłowo przewody do zaworka powpinane.



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ChabczaN » wt lis 13, 2012 01:11

arwam, w ogole nie mam ^^


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

arwam

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: arwam » wt lis 13, 2012 01:26

poszukaj w sieci fotek jak jest w N-75 przewody powpinane,



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ciepek » śr lis 14, 2012 17:56

załoz tdo 13 tak jezdzi
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ChabczaN » śr lis 14, 2012 23:52

ciepek, napisz co masz za silnik i co masz porobione
bo wydaje mi sie ze to jest 1,6 ... dosyc dlubniety jak na 3 jeszcze traci trakcje


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ciepek » czw lis 15, 2012 11:03

ChabczaN pisze:ciepek, napisz co masz za silnik i co masz porobione
bo wydaje mi sie ze to jest 1,6 ... dosyc dlubniety jak na 3 jeszcze traci trakcje
w dziale td,, przepis na mocny aaz,, znajdziesz wszystko co zrobiłem
tracenie trakcji niestety wystepuje nawet i na 4 i 195/55/15 zimowej i dotartej



arwam

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: arwam » czw lis 15, 2012 11:30

ciepek pisze:tracenie trakcji niestety wystepuje nawet i na 4 i 195/55/15 zimowej i dotartej

warto nadmienić że masz Bardzo krótką skrzynkę biegów, dłuższa skrzynka sktuecznie poskromi moment na kołach...
u Ciebie czwórka jest tylko nieco dłuższa niż trójka w ASD, o Ile Dobrze Ci licznik i obrotomierz wskazują...


najlepiej jest to widoczne jak ruszasz z dwójki.

tam gdzie Ty dzięki mniejszemu momentowi obrotowemu zyskujesz tam ja tracę, za to później ja na prędkościach zyskuję gdzie Ty tracisz,

masz bardziej płaski moment obrotowy, ale za to o sporo mniejszej wartości.



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: ciepek » czw lis 15, 2012 12:59

arwam pisze: warto nadmienić że masz Bardzo krótką skrzynkę biegów, dłuższa skrzynka sktuecznie poskromi moment na kołach...
jak bede chciał robic samochód który ma mniej momentu na kołach to zgłosze sie do Ciebie .mój cel jest inny nazywa sie TUNING
arwam pisze: u Ciebie czwórka jest tylko nieco dłuższa niż trójka w ASD, o Ile Dobrze Ci licznik i obrotomierz wskazują...
naturalnie zle jak w każdym po za tym koła wieksze .tylko jedno nie ma nic do drugiego w przyspieszeniu chyba ze na minus dla mnie bo trzeba 1 bieg wiecej zmienic albo startowac z 2.
arwam pisze:najlepiej jest to widoczne jak ruszasz z dwójki.
tam gdzie Ty dzięki mniejszemu momentowi obrotowemu zyskujesz tam ja tracę, za to później ja na prędkościach zyskuję gdzie Ty tracisz,
masz bardziej płaski moment obrotowy, ale za to o sporo mniejszej wartości.
nie sztuka połozyc cegłe na gaz i palic laka do 100 to ostatni kretyn potrafi a poza tym
od roku wszyscy na forum td czekaja na filmy z Twojego momentu i mocy i nikt sie nie doczekał bo chyba nie masz na mysli tego 20-185 ? :rotfl:
dział td<< filmiki z naszymi klekotami w roli głownej >>
chwalisz sie chwalisz a ciagle nie pokazujesz jak to osiagasz cytuje <<< 15 sek do 200 km/h >>>z tego filmu co innego wynika .
i ciagle problemy albo tvn-u nie było z kamerą albo sprzegło zwalone albo padało albo srało ....
świetnie ze znasz wartosci parametrów mojego silnika bo ja nie .
otwórz wirtualno-wróżbiarską internetową hamownie .zbijesz na tym majatek ja poprosze o swoje dane jako 1
jestes jak krowa co duzo buczy a mało mleka daje ... co pewnie juz ze 100X przeczytałes .
jestes żałosny. tak jak pisałem wczesniej ,szkoda czasu na dyskusje z toba....
nie wypowiadaj sie na temat moich postów tak jak ja zaprzestałem na twoje idiotyzmy i dziecinne przechwałki na forum td .
Badz mężczyzną



arwam

Garrett T3 do TDI 1z

Post autor: arwam » czw lis 15, 2012 19:37

ciepek pisze:nie sztuka połozyc cegłe na gaz i palic laka do 100 to ostatni kretyn potrafi a poza tym


to może Ci dam swój samochód i pokażesz jak panujesz nad autem...

obawiam się że oponom ani silnikoowi by to na dobre nie wyszło...
na pierwszych trzech biegach gaz nie był wciskany dalej niż na 60-70%
to o czymś świadczy.


ciepek pisze:naturalnie zle jak w każdym po za tym koła wieksze

Ty mówisz że miałeś koła większe, as co powiesz jak jeździłem na 205/50 R 15 na majówce? wcześniej z 215/40 R16 toyo Proxes,

ciepek pisze:chwalisz sie chwalisz a ciagle nie pokazujesz jak to osiagasz cytuje <<< 15 sek do 200 km/h >>>z tego filmu co innego wynika .

a umiesz czytać ze zrozumieniem? bo chyba nie, 15s d0 200 było ale na poprzednim AAZ'cie którego już nie ma wśród żywych, są osoby które jeździły tym autem i wiedzą jak on jechał...



ciepek pisze:albo sprzegło zwalone albo padało albo srało ...

to że się sra raz po raz o czymś świadczy geniuszu przez wielkie G.
skoro piszesz że nie ma różnicy czy to jest VR6 czy 1Z. to dlaczego Twoje trzyma?
zresztą na podobne czasy przy krótszych skrzyniach nie są potrzebne takie same momenty obrotowe jak przy długich biegach.

zresztą skoro u Ciebie auto tak posłusznie idzie prosto jak auto straci trakcję to zaczynam w to wątpić, i każdy to to obejrzy a jeździł autem którem miało tendencję do zrywania trakcji.
w momencie zerwania trakcji auto traci sterowność . póki nie ma trakcji auto, możesz kierą skręcić do oporu natomiast auto będzie tylko w bardzi znikomym stopniu słuchać kierownicy.
musiałbyś mieć do dyspozycji płytę lotniska o idelanej poziomej nawierzchni, masz??? bo ja nie...



ciepek pisze:arwam napisał(a):
u Ciebie czwórka jest tylko nieco dłuższa niż trójka w ASD, o Ile Dobrze Ci licznik i obrotomierz wskazują...

naturalnie zle jak w każdym po za tym koła wieksze .tylko jedno nie ma nic do drugiego w przyspieszeniu chyba ze na minus dla mnie bo trzeba 1 bieg wiecej zmienic albo startowac z 2.

natomiast tym pytaniem rozbiłeś bank....

zapytaj każdego kto się bawił na ćwierć mili czy to jak długą skrzynię masz jest bez wpływu, na przyspieszenie, jak masz mniejszą moc to dajesz krótszą skrzynkę, lepiej tą moc wykorzystasz, mając dużą moc i krótka skrzynię jej nie wykorzystasz bi ciągle będą problemy z trakcją, dając długą skrzynię zmniejszasz moment obrotowy na kołach ale za to będziesz pokonywał dłuższe odcinki drogi na poszczególnych biegach, gdzie oszczędzisz na zmianach biegów,l i na oponach, tracąc trakcję, przyspieszenie MALEJE
no ale Ty widzę zaczynasz powoli tworzyć nową fizykę...


ciepek pisze:od roku wszyscy na forum td czekaja na filmy z Twojego momentu i mocy i nikt sie nie doczekał bo chyba nie masz na mysli tego 20-185 ?
dział td<< filmiki z naszymi klekotami w roli głownej >>

i jeszcze poczekają, tak jak wcześniej pisałem o mocy 200KM z AAZ'a byłem wyśmiany, przecież AAZ tyle nie wytrzyma...
upłynęło troche czasu był pomiar był filmik, były miarodajne wyniki na ćwierć mili, nie bez znaczenie są takie braki trakcji, i to że nie dane mi było doszlifować startów...
będzie i filmik jak turbo wstaje ale nie teraz tym bardziej że sprzęgło już dogorywa...
tylko idiota będzie męczył ślizgające sprżęgło... a ja byłbym nim gdybym na kązde Twoje zawołanie latał, a potem wymieniał jeszcze +60% dodatkowych elementów auta, które bym zniszczył. choćby na sprzęgle począwszy a na kole zamachowym na skutek przegrzania skończywszy...
zesrała się uszczelka? to nic zmienisz przy okazji głowicę, ale przynajmniej filmik będzie.


Twoje podejście do innych jest poniżej krytyki, uważasz się za pępek świata, który to I tylko wyłącznie on ma rację.

a FAKTY zaczynasz negować...


ciepek pisze:jestes jak krowa co duzo buczy a mało mleka daje .

tak jestem tą krową która dużo buczy a mało mleka daje, tak .

ale w przeciwieństwie do Ciebie nie urządzam krucjat, i nie daję WODY...


osiągnąłeś niezłe efekty? Cieszę się z tego, wypowiedziałem Swoje zdanie Co ty najwidoczniej uznałeś za atak na swoją osobę. przecież Ty się nie możesz mylić? każdy tylko nie Ty.
pisałem już o odmiennym podejściu do sprawy. do tego że podobne efekty można uzyskać na wiele różnych sposobów.

rozpisywałeś się o zaletach portingu, byłem głupi i posłuchałem, zrobiłem, i co uzyskałem? gorsze wstawanie turbiny, bo pomiedzy zaworami wydechowymi a kierownicami powiększyła się objętość i efekt jest taki że spaliny są łagodniej dostarczane do turbiny, plus jest taki że lepiej się zachowuje przy ustabilizowanym ciśnieniu.
To co sie sprawdza w WG, okazuje się nie sprawdzać w VNT.
ciepek pisze:nie wypowiadaj sie na temat moich postów tak jak ja zaprzestałem na twoje idiotyzmy i dziecinne przechwałki na forum td .
Badz mężczyzną

jeśli ja się przechwalam to co powiedzieć o Tobie?

może zrób pomiar czasu na ćwiartkę/ zrób filmik na którym widać z zewnątrz auta co się dzieje? może zrobisz pomiar mocy?

ja wcześniej zadelkarowałem cel, i do niego dążyłem, działania były rozciągnięte w czasie nie bez powodu, i plan jest konsekwentnie realizowany, a moją sprawą już jest w jakim odcinku czasu to zrobię...


a od takich komentarzy lepiej sie powstrzymaj bo mogą Ci się oranżadką komunijną odbić.
ja nigdzie nie ubliżyłem Tobie, nie potrafisz prowadzić dyskusji, na poziomie,
może wywołaj tych którzy mieli się okazję karnąć moim samochodem niech Ci oni powiedzą jak się moje auto wlecze,

to co inni piszą też przecież o kant dupy potłuc...

kolega wcześniej jeździł BMW 3 z wrzuconym silnkiem 3.5l więc co może powiedzieć...
grzesiekmk2 pisze:Witam Miałem niedawno przyjemność przejechać się z Arkiem jego golfem iiiiii powiem ze Ciągnie niesamowicie Na mnie wrażenie zrobiło ogromne gdzie jeździłem bardzo szybkimi autami i powiem ze daje rade i nie jeden by się zdziwił co możne tak słabo wyglądający golf he he Ale za kierownica siedzi szalony doktorek he he Nie obraz się Arek Ale dla mnie jesteś taki szalony inżynier w pozytywnym znaczeniu tego słowa I jeśli ktoś chce poznać Arka czy chce zęby jego golf ożył to z czystym sumieniem polecam usługi Arwama A jego golf jest najlepszym przykładem umiejętności podnoszenia mocy:) ale to trzeba zobaczyć na własne oczy lub poczuć na własnym karku jak odchyla się do tylu przy wciśnięciu pedału gazu Pozdrawiam::)
Zapomniałem dodać tak jak napisał wyżej Arwam Nie zdarzyłem się dobrze zapiać w pasy a na liczniku było już ponad 200km a golfina ciągnęła dalej
Kanclerz pisze:ja powiem tyle miałem przyjemność się aaz-em przejechać i mogę stwierdzić bez zawahania że GT 20 ROBI ROBOTę NA własnoręcznym układzie podciśnieniowym zbudowanym we własnym garażu a nie zaczerpniętym gdzieś z neta...wszystko na ogromny +
aurel pisze:mówcie co chcecie ale tatmen AAZ mimo mniejszej pompy i turbo bardziej zapinał niz ten



tomogolf2 pisze: może trzeba skrzynią o podobnej długości do 4T?

na krotszej skrzyni zwija sie lepiej mialem dqy i szedł lepiej niz na tej asd co mam teraz...
czyżby On też się mylił?

a to pewnie fotomontaż?

[youtube][/youtube]



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości