Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz gru 11, 2011 23:14

czajaa22, wsadz arl lub brd :jezor:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » ndz gru 11, 2011 23:55

Fahoo pisze:czajaa22, wsadz arl lub brd :jezor:
Tak jak już to bmm zobaczymy jak będzie moneta w sumie to mk4 już mnie trochę nudzi :grin:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 12, 2011 18:54

Fahoo pisze:czajaa22, wsadz arl lub brd :jezor:
albo cah



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz sty 01, 2012 00:00

taka ciekawostka
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... i-bkd.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz sty 01, 2012 12:33

krzys-jeruzal, tyllko ze to setup pod 17tke a ją mozna postawic na seri kolektorze-sam wiesz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz sty 01, 2012 17:38

Fahoo pisze:krzys-jeruzal, tyllko ze to setup pod 17tke a ją mozna postawic na seri kolektorze-sam wiesz

tu masz po 22 http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html" onclick="window.open(this.href);return false;


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » ndz sty 01, 2012 18:34

ciekawy jest zwlaszcza ten fragment:

For example, a stock PD150 with just a GTB2260VK turbo kit would make ~230hp and up to 265hp if you install Race PD injectors. If you go a step further and get a worked head 300hp will be in reach...


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » ndz sty 01, 2012 22:48

fasd pisze:
Fahoo pisze:krzys-jeruzal, tyllko ze to setup pod 17tke a ją mozna postawic na seri kolektorze-sam wiesz

tu masz po 22 http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciekawe tylko nie za taka cenę zresztą to norma w uk ze się tak cenią :bigok: A te 16v przy takim programie jak tam naskrobali nie rozsypie się po pewnym czasie chodzi mi tu o głowicę w szczególności?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz sty 01, 2012 23:08

Ceny to mają spore przegięcie bo za takie pieniądze to można w PL można juz grubiej pomodzić :) u siebie przez momencik myslałem zeby teraz założyć głowe od 16V ale jak zobaczyłem iległupie szklanki do tego badziewia kosztują, a jeszcze do tego historie z pękającymi głowicami to podziękowałem. I jestem aktualnie nad tym aby dorwać głowice 8V w dobrym stanie nie wytłuczoną od pompek do tego jakiś porting i bedziemy składać wszystkie graty do kupy :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pn sty 02, 2012 08:08

Głowica od 16v nie podchodzi tak pnp... a co z tłokami ?? ;)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » pn sty 02, 2012 14:23

Pewnie ze nie podchodzi bez rzeźby ale można tak jak kolega pisał ewentualnie 8v kupić i zrobić porting i będzie to wytrzymalsze od16v sadze :bigok: Swoją droga mogliby zrobić jaka porządną glowke16v do tdi która nie będzie się tak sypać :jezor:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » pn sty 09, 2012 20:37

witam
a więc udało mi się w końcu w miarę przerobić mocowanie gruszki w turbinie. dorwałem dziś laptopa i zrobiłem logi w kanale 11. Możecie się wypowiedzieć czy mogę teraz na niej z takimi ustawieniami jeździć czy muszę ją ustawiać?? a może na korekte do tunera??
http://vaglog.rtnet.pl/mazio3_68380.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
ps. samochód to passat avf wtryski AL turbo gtb1756vk


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn sty 09, 2012 21:03

wyglada calkiem nieźle.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Daron7 » pn sty 09, 2012 22:58

mazio pisze:witam
a więc udało mi się w końcu w miarę przerobić mocowanie gruszki w turbinie. dorwałem dziś laptopa i zrobiłem logi w kanale 11. Możecie się wypowiedzieć czy mogę teraz na niej z takimi ustawieniami jeździć czy muszę ją ustawiać?? a może na korekte do tunera??
http://vaglog.rtnet.pl/mazio3_68380.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
ps. samochód to passat avf wtryski AL turbo gtb1756vk
wydłuż sztange o obrót, bo masz przeładowanie którego nie może zbic przy wyższych obrotach



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości