- FMIC 550x230x65 + rury z kwasówki
- Wydech 2,5" na jednym tłumiku przelotowym + 3" DP
- Turbo GTB2260VK
- Strojenie CTR Kędzierzyn
Mechanika zrobiona przez CTR Zabrze
![Obrazek](http://img683.imageshack.us/img683/1406/seatibizaaszgtb221520.jpg)
Seat Ibiza 6L ASZ, modyfikacje:
- FMIC 550x230x65 + dolot z kwasówki
- Wydech 2,5" na jednym tłumiku przelotowym, DP Seria (zostanie wymieniony przy GTB2260VK)
- Turbo GT1749VB
- Zamontowany filtr Simota razem z dolotem
- Montaż wskaźników EGT oraz Boost
- Strojenie oraz mechanika CTR Kędzierzyn
![Obrazek](http://img268.imageshack.us/img268/792/seatibizaaszgt1749vb.jpg)
Seat Ibiza 6K, modyfikacje:
- FMIC T5
- Turbo BRD
- Wtryski 230
- Pompa 11mm
- Strojenie oraz część mechaniki CTR Kędzierzyn
![Obrazek](http://img854.imageshack.us/img854/3803/ibizabrd.jpg)
Audi A4 AJM 115KM, silnik oraz mechanika seria:
![Obrazek](http://img9.imageshack.us/img9/1563/audia4ajm.jpg)