Rdzeń z ARL w GT15

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: Daron7 » czw lis 10, 2011 23:25

Przy jakich obr osiągają wasze hybrydy powiedzmy 1.5bara ? Przyjmijmy obciążenie 5ty bieg, równa droga.



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: ksenon » pt lis 11, 2011 11:24

spawacz pisze:500 to juz wolne zarty, nie wiem kiedy to bylo ale napewno nie w tych czasach,
Jak widać,dla każdego ma inne ceny :grin: .
Nie dalej,jak kilka dni temu dzwoniłem,bo koleś chciał wymienić brd na turbo z 2.0tdi cr 03L 145 702E V 288 i cena jak wynosiła,tak wynosi 500 przy zdaniu starej,pod warunkiem,że wałek nadaje się jeszcze do użytku.
I to nie są wolne żarty,tylko fakt.
spawacz pisze:z tego co rozmawialem z nim
Może mówimy o dwóch różnych osobach,gość u którego się zaopatrujemy ma siedzibę firmy w Mielcu.
Bogdan Pląder
39-300 Mielec
ul. Traugutta 9b
17 583-12-27/609 478 033
spawacz pisze: No i moja jest na Garrecie zlozona , a nie na Mellecie czy innym badziewiu.
My też bierzemy składane na ori częściach.
Odnośnie Mellett'a,to akurat ta firma badziwiem nie jest.
To Brytyjska firma,która z powodzeniem produkuje części zamienne do wszystkich turbosprężarek,udzielając na swoje produkty gwarancji.
To najlepszy zamiennik,z racji tego,że taka firma,jak garrett zrezygnowała jakiś czas temu z produkcji części zamiennych.
Jeżeli ktoś ma jeszcze dojścia do oryginalnych części,to składa turbiny na tych właśnie podzespołach.
Podejrzewam,że Bogdan tak właśnie robi..
Większość dobrych firm regenerujących turbiny wkłada właśnie Mellett'a z racji tego,że nie mając dostępu do pozostałości magazynowcych ori części,które już od wielu lat nie są szeroko dostępne.

Taka hybryda,czy też ori 1749vb te powiedzmy 1.5 bara musi dmuchać już przy 1800 obrtów,najpóźniej przy 2000,ale to już naj.



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: TuneFORCE » pt lis 11, 2011 15:55

Skoro Garett nie dystrybuuje części zamiennych to jak ktokolwiek może mieć do nich dojście?
Pija vódke z prezesem Garetta? Ktoś mu wynosi części z fabryki w takich ilościach?

Ważne że turbina dobrze zrobiona a wiedza o tym jakie tam części są wsadzone to chyba tylko na samopoczucie wpływa..."ja mam Gretta a nie Melletta więc jestem kozak" :rotfl:


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: wesol » pt lis 11, 2011 16:40

Powiem szczerze ze za 800 zl to sie i wyhaczy sprawna suszarke ASZ na allegro. Jesli nie bedzie wtopy w postaci oszustwa czy tez poprostu pecha to wydaje mi sie ze tak asuszareczka dluzej posmiga niż taka "grzebana". Jedynie co to jak dla mnie plusem jest to ze muszla roztoczona ma wyjscie powietrza pasujace pod seryjna rure bo w ASZ czy AWX to wiadomo trzeba juz kombinowac, waz zakupić a to dodatkowy koszt.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: spawacz » pt lis 11, 2011 17:41

Ja myle ze bogdan by zlomu nie zrobil, mniejsza o czesci na jakich zostala zlozona , ja jestem zadowolony.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: ksenon » pt lis 11, 2011 18:28

TuneFORCE pisze:Pija vódke z prezesem Garetta
GarRetta,kolego,znawco.
Podałem numery telefonów,to zadzwoń polinisto i się jego zapytaj,a nie zadawaj durnych pytań tym,którzy z wiadomych powodów tego nie wiedzą.
Umiesz wziąść do ręki telefon?
Jak ta,to zadzwoń i zadaj mu to pytanie:
TuneFORCE pisze:Skoro Garett nie dystrybuuje części zamiennych to jak ktokolwiek może mieć do nich dojście?
TuneFORCE pisze:Ważne że turbina dobrze zrobiona a wiedza o tym jakie tam części są wsadzone to chyba tylko na samopoczucie wpływa
Być może Twoje.
Chętnie bym zobaczył,jak stroisz na swojej hamownii turbinkę,która jest zrobiona na chińskich częściach,po sporym przebiegu,o czym Cię poinformuję,taką vb np. i masz nią dmuchać 1.65 do 4000,później 1.60 do 4200 i 1.50 do końca.
Zaznaczę,że jak odleci,to bulisz za nową :grin: .
Na turbinie zrobionej przez Bogdana tyle właśnie mam dmuchnięte i to jeździ :hmm: .
A,że nie zrobisz fury za 1'wszym podejściem,to za drugim będziesz już zdrowo zdygany :jezor: .
Ale skoro Tobie to bez różnicy,co tam wsadzili,to pewnie dmuchniesz 1.7 :okej: .
wesol pisze:Jesli nie bedzie wtopy w postaci oszustwa czy tez poprostu pecha to wydaje mi sie ze tak asuszareczka dluzej posmiga niż taka "grzebana". J
wesol, to ile Ty zamierzasz zrobić kilometrów taką grzebaną,200-300kkm?
Po takim przebiegu,to kupisz tę za 800 z asz'ta,więc raczej wieczności nie przetrwa.
Ja bym na Twoim miejscu dał te 3000 i kupił sobie nową,wtedy będziesz miał pewność i dobre samopoczucie.
spawacz pisze:Ja myle ze bogdan by zlomu nie zrobil
Jeszcze mu się nie zdarzyło.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: spawacz » pt lis 11, 2011 19:03

Św. slowa ksenon, ale jak chlopaki lubia turbiny z ASZ co ma 300kkm przejchane to niech sobie lubia , ja mam turbo od bogdana , moze i duza zaplacilem ale jestem zadowolony.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: wesol » pt lis 11, 2011 21:45

a co to 300 tys km to juz padlina? To wam powiem ze kuzyn alhambra w tdi PD nakulał 800 tys km w tym auto smigalo po calej Europie cały czas ostry wycisk. Dwie poloski zajechal a o dwumasach nie wspomne. Auto ciagalo lawete z samochodami. Zakupione jak mialo 260-270 tys a reszte juz kuzyn naturlał. Co powiecie na to ze rozrzad wymieniany co ponad 200 tys km ( brak czasu na to) ale olej raz w miesiacu( takie przebiegi) silnik igłą. Pompki moz enie wzorowy stan ale nie nadawaly sie jeszcze do wymiany a turbo nic nie puszczalo oleju w 100% zdrowe. Tym autem nie raz lecialem 190 km/h. Turbo nie musi sie wysypac po 300 czy 400 tys. fakt ze zdarza sie ze nie wytrzyma i 150 tys ale to tez nie jest tak ze bez winy uzytkownika. Jak auto ma ciagle przeladowania a klient tak jezdzi to sorry ze mu sie wysypało. To ze turbo bogdan dobre robi suszarki to slyszalem z wielu ust ale ni eoto chodzi. Faktem jest to ze nie kupisz czesci na suszarke garretta. JEst tylko ewentualnie taki fakt ze w serwisach dostaje sie upusty przy zdaniu suszarki starej. Tyle na tym.
A co do turbin to wlasnie kolega pracuje w aso vw w norwegii i przywozi sporo suszarek wlasnie z demontazu unich bo nie ma tam czegos takiego jak czyszczenie kierownic- tam sie wymienia. Mówił mi ze te suszarki sprzedaje na allegro jego brat. Zreszta nie wszystkie sprzedawane na allegro to musza byc zajechane bo ktos sobie zakupił nowa a stara sprzedaje co puszacza olej a wirnik to jest ukrecony czy z luzami po 5 mm.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: ksenon » pt lis 11, 2011 23:02

wesol pisze: Turbo nie musi sie wysypac po 300 czy 400 tys.
Zgadza się,tylko co innego smigać turbiną na seryjnym doładowaniu,co innego na zwiększonym.
Znam przypadki,że na serii nie było do turbiny zarzutów,po sofcie padła szybciej,niż stonka po oprysku.



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Rdzeń z ARL w GT15

Post autor: DaroS » czw gru 08, 2011 08:50

Końcem czerwca br. kupiłem za 800zł u Turbo Bogdana regenerowaną turbine vnt-15 z zimną stroną przetoczoną pod flaki z AWX. Starej nie oddawałem.
Póki co niecałe 10kkm zrobione i super się sprawuje. Logi robię co miesiąc i absolutnie nic się nie dzieje z kierownicami itp a do tego elegancko wstaje.
Moim zdaniem lepiej kupić regenerowaną z dobrego źródła niż używana z niepewnym przebiegiem.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości