Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » ndz lis 27, 2011 23:38

zabba88, podpinam się do prośby Fahoo bo mnie też czeka małą przebudowa auta a chę tam turbo dość nisko powiesić bo będę chciał duży dolot założyć



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn lis 28, 2011 11:50

zabba88 pisze:krzys-jeruzal, przed wczoraj oddalem mk4 4 motion na gtb 2260vk+ DP 3" Jest wh... ciasno zeby upchnac DP 3" i seryjny TIP+ inaczej trzeba przerobic turbo jak i sterowanie geometria aby nie opierala sie gruszka o poloske. W 4motion trzeba to madrze zrobic bo splyw jest doslownie 1cm od przegubu wew. i przekladni katowej:)
Na PW moge ci podeslac kilka fotek z prac jak wroce do domu. Ale powiem tak. GTB2260VK +DP 3" w soce to pikus w porownaniu do takiego zestawienia w 4 motion. trzeba sie nizle nagimnastykowac i ruszyc szarymi komorkami aby to wszystko mialo rece i nogi. 2 kwestia to, aby umiescic tak turbo zeby przypadkiem nie przeszkadzalo przy wyciaganiu skrzyni badz przekladni katowej w celu wymiany np. sprzegla. Ech... duzo by mowic :bajer:
ja mam troszeczke inne doswiadczenia co do oski z gtb 22 w osce bez klopotu przepchne dp 4 cale.
w 4x4 mozna zapomniec o 76 mm jesli nie zrobi sie ostrych zgiec wiec lepiej juz wsadzic 70 mm z lagodnymi lukami. jedyna opcja na sensowne zasadzenie z dp 3' to rurkowy kolektor i turbo wysoko.
W zwiazku z tymi klopotami nastepna turbine wsadzam na odwrot... czyli wlotem w kierunku skrzyni biegow. dp powinno latwo przejsc w okolicach oski i przekladni nie przechadzac nad nia :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » pn lis 28, 2011 19:16

krzys-jeruzal pisze:
evolution pisze:
krzys-jeruzal pisze:A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???
jesli chodzi ci o turbo z niego to jest to samo co w awx.
jesli o silnik reakcja turbo lepsza, moc max w seryjnym z samych pompek mniejsza niz w arl

Nie dopisałem ze chodziło mi o turbinie gtb 22 , dokładniej o to czy reakcja turbiny na niskich obrotach była by wyczuwalnie lepsza niż w 1.9 moc max podejrzewam ze pewnie 230-240 . w tej chwili jeżdżę na 2,0 CBBB 170ps . nie strojone jeszcze , wiem ze można sie spodziewać do 210ps , mam włożę wzmocnione sprzęgło wiec momentem pod 460n będę chciał mieć, ale kusi mnie o gtb 22 , tylko mam 4 motion i nie bardzo wiem jak z miejscem będzie . przez jakiś czasz jeszcze rozważałem turbo z volvo 2,4 gtb 2056 tylko nie mogłem znalesc żadnych danych jaką ono ma wydajność...
A po zapodaniu gtb 22 pomógł by podwójny ic tak jak robią nieraz przy 2.0 tsi ...

Auto Golf 5 BKD 4Motion
Jak byscie mi odpowiedzieli co mysliccie na temat gtb 20


evolution, zabba88, takie pytanko mam czy kolektor custom koniecznie musi byc z klasówki czy mogła by byc stal taka jak na tłumiki o odpowiedniej grubości ścianki np 3mm średnica 35-40mm ,
??? , głośno myślę mogą byc kolanka hamburskie 1" mam ich ze 40szt 45 i 90 st i rury ok 1m (nie pamiętam twardości ) na pewno są spawalne:) ???
niedługo zima będę musiał z dachu zejść a nie umiem na tyłku siedzieć... to w garażu bym działał... migomat mam to bym połapał coby sie kupy trzymało a do spawani bym zawiózł żeby mi tigiem po smarkał profesjonalnie...
cos na wzór tego tylko turbo w bkd może byc wyżej bo ssący jest od przodu
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313001" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn lis 28, 2011 19:20

krzys-jeruzal, ze stali zwyklej popeka szybko


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » pn lis 28, 2011 19:54

Piękny ten kolektor....


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn lis 28, 2011 20:02

z zewnatrz moze i tak.. pytanie jak w srodku wyglada... dla mnie moze byuc pasztet z zewnatrz matowy z widocznymi spawami, byle w srodku byl gladki, ale mamy inne priorytety :P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » pn lis 28, 2011 22:58

evolution,tylko sie nie śmiej .jak wkładałem turbo CBBB zależało mi zeby był EGR a turbinę dałem tak jak w bkd na dole i dorobiłem wyjście spalin na egr przyspawałem wyjście ( czesc zaworu EGR od 1Z ) do kolektora a później wywierciłem dziurę , pierw jeździłem po spawaczach żeby ktoś mi to zespawał chcieli 50zł i nie dawali gwarancji ze nie pęknie , to kupiłem elektrodę do spawania żeliwa i inwerterówką pospawałem . owinąłem wełną mineralną coby długo stygło i 9 miesięcy jest ok a pare razy rozgrzał sie mocno na pewno ...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn lis 28, 2011 23:15

krzys-jeruzal, tylko sie nie smiej, ja po zaczerpnieciu wiedzy o spawaniu zeliwa na zimno spawam je testowo w swoich autach migomatem... nie peka :satan:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Adamm » pn lis 28, 2011 23:59

evolution, tigiem tez mozna :D mozna potem palinikiem lekko podgrzewac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » czw gru 01, 2011 16:03

Panie i Panowie.... Mamy 2 bar przy 2krpm z GTB2260.
wykres mocy wyszedł tak nieprawdopodobny iz zmusilem wlasciciela do natychmiastowego zwazenia auta, wiec wykres i film zrobiony po drodze na szybko niebawem :bajer:
Dla podgrzania atmosfery moge powiedziec iz wszystko wskazuje ze 300 niutonometrow jest juz przy 1.6 krpm :los2:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: caro86wlkp » czw gru 01, 2011 20:53

evolution, zdradzisz resztę konfiguracji? głowica po obróbce?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » czw gru 01, 2011 21:18

Tak glowica po obrobce turbo i wydech 3 cale
koniec modyfikacji


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » czw gru 01, 2011 21:43

evolution, sprzegło radzikowski??? wykres wygląda praktycznie jak 3.0 tdi , , do 100km/h mierzyliscie auto ???
w swoim Bkd moge miec podobnie ....



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości