jakie ciśnienie jest bezpieczne dla takiej turbiny i czy ośka w turbinie AWX i ARL jest taka sama?wesol pisze:zmienil smiglo na to od ARL oraz roztoczył muszle. Taka hybrydka. Ogolnie to moze byc Może deczko mniej wytrzymaly sam rotor ale ujdzie. Ludzi elepsze hubrydy robili i latało to bez problemu. Tylko nie wykrecaj siudmych potów u tunera- niech zrobi soft bezpieczny ewnetualnie na spalanie a nie na moc max w wysokich obrotach.
Turbo GT1749VB DO AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Turbo GT1749VB DO AJM
Witam, koledzy mam do was pytanie
Tomek
Turbo GT1749VB DO AJM
oska w ARL jest gruba a w ASZ AWX cieńsza. Nie o cisnienia sie tu rozchodzi bo co innego cisnienie 1.6 bara przy 5000 obr silnika a co innego 1.8 bara przy 3500. Tuner moze ze tka powiem uwzglednic fakt taki z emu powiesz ze turo to ASZ z wiatrakiem ARL. I niech zrobi góre lajtowniejszą.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbo GT1749VB DO AJM
Daron7 pisze:Castillo, zrób jeszcze fotkę wirnika po stronie wydechowej coś zobaczyć chce.
Kurde mam nadzieje, że nic tam złego nie znajdziesz
Moje BYŁE mk4:viewtopic.php?t=326999
Moje aktualne SLK 200 viewtopic.php?f=169&t=492094&p=5904624#p5904624
Moje aktualne SLK 200 viewtopic.php?f=169&t=492094&p=5904624#p5904624
Turbo GT1749VB DO AJM
Jest ok, nie ma chińszczyzny
Wirnik Meletta albo nawet może jakieś ostatki z magazynów Garetta
Wirnik Meletta albo nawet może jakieś ostatki z magazynów Garetta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości