pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???

Post autor: cowboy » śr paź 26, 2011 15:04

wesol pisze: cowboy napisał(a):pompki powinny starczyc pod 200KM

Te seryjne starcza do 200KM?? Myslalem ze tak do 170KM dadza rade.
wesol, nie piszemy o seryjnych pompkach tylko o pompkach ATD z końcówkami 1043
wesol pisze:To ze to bedzie kopcić i zle chodzić to bedzie tez wina nie tyle tego ze otworki sa wieksze w ALkach ale to ze te pompki maja inne ustawienia bo nie sa zamienne miedzy soba nawet jakby mialy te same koncówki założone. W poscie wyzej piszesz ze skłaniasz sie raczej do wymiany koncówek i do tych dwóch pieczeni na jednym ogniu ale w tytule piszesz ze pompki AL a to dwie rozne sprawy.
w jakim tutyle ? tytuł to jest tematu
kolega wyraźnie pisał o założeniu koncówek 1043 do swoich pompek
Quintus pisze:Mam silnik ATD, jaki przyrost mocy wyjdzie po założeniu do tych pompek końcówek 1043?
a Ty piszesz najpierw ze nie bedzie przyrostu mocy - a będzie (inna sprawa ze niebezpieczny), a potem piszesz ze pompki AL nie są zamienne z pompkami z ATD - wszystko OK tylko nie o tym jest dyskusja ;)



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???

Post autor: Quintus » śr paź 26, 2011 16:49

No może nie do konca precyzyjnie się wysłowiłem, chodziło mi dokładnie tak jak to przedstawia w swojej ofercie cowboy, moje pompki i nowe końcówki. Reszta dywagacji, propozycji, wyjasnien jest pomocna.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???

Post autor: wesol » śr paź 26, 2011 19:16

fakt cos pomylilem. Jakos mi sie skojarzyło z tymi pompkami AL i dlatego. W sumie to wyjasnilismy wszelkie mozliwosci i skutki. Tak czy siak w VP wymieniamy wtryski na wydajniesze i mamay mocy wiecej a w PD zaczynamy od suszarki tak jak w systemach CR bo wydajnosc paliwowa jest bardzo duza chocby z raci cisnien jak i tego ze jest sterowanie elektryczne wtryskow wiec i podlac mozna tak ze dziury w tlokach wypali.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości