Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moge zmierzyc ale powiem ze to bedzie nieco lipne porownanie. Naprawde niewiele trzeba zeby juz bylo kolo do wyrzucenia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Na jakiej podstawie to opierasz? Byłbym bardzo wdzięczny za zmierzenie. Mimo wszystko wnioskuje, że po minimalnym wytarciu koła i tarczy za sprawą działania siły tarcza z jaką wzajemnie oddziałują już te wszystkie elementy dyskwalifikuje... Trochę mnie to smuci i lekko też dziwi
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Hey mam koło z ALH sprawne 100% moze na jakies fotce koła zrobisz kresko odkąd dokąt mam to zmierzyć.
Ps. jeśli ktoś potrzeboje koło 2 masowe to sprzedam, umnie załozyłem 1 mas z powodu modyfikacji
Ps. jeśli ktoś potrzeboje koło 2 masowe to sprzedam, umnie załozyłem 1 mas z powodu modyfikacji
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Wstawiam fotke by wiadomo bylo jak robilem pomiar. Jako liniał użyłem duzej suwmiarki ktora to ma frubość 3,8 mm. Druga suwmiarka mierzymy glebokosciomierzem przykladajc koniec suwmiarki do tego liniału prostopadle i wychodzi wynik 16,4 mm. Zatem glebokosc odsadzenia w zamachu od przylgni wienca co czesci gdzie dociska tarcza to 16,4-3,8 =12,6 mm.
Dlaczego mowie ze lipny ten pomiar. hmm moze nie dokonca bo faktycznnie da jakis obraz porownawczy tylko trzeba pamietac ze zawsze jest jais blad pomiaru itp a niestety wciskajac pedal sprzegla tworzacy sie luz na dociskanej tarczy ( miedzy dociskiem a zamachem) nie jest jakis duzy wiec milimetr w tym przypadku to bardzo duzo a nawet mniej niz 1 mm. Moze powodowac, ze sprzeglo bedzie niedociskane i bedzie se slizgac lub jesli zbierzemy na tokarce ta czesc wienca to nie bedzie wysprzeglac do konca. w sumie to nie jest moze jeszcze az tak strasznie bo przeciez tarcza sprzeglowa sie tez zuzywa i robi coraz cieńsza a sprzeglo nadal trzyma dobrze. Wniosek taki ze delikatne lizniecie nie powinno miec wplywu ale jak ktos zjedzie 1mm to moga byc zonki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Wyszło mi tą samą metodą jakieś 13.1mm, a więc więcej, chociaż to tylko 0,5mm. Przy grubości, sciralności tarczy i docisku uważam, że nie jest to wiele. Można to wliczyć nawet w zużycie przez używanie. Prosiłbym by kolega wyżej też jeszcze zmierzyl jeśli może, a ja pokombinuje czy w każdej konfiguracji wychodzi ten sam pomiar.
Dodam, że wykonawałem operację obracania wieńca zębatego, stąd ta różnica też może wynikać i odrobine jeszcze może zostać skorygowana przy dokręcaniu docisku śrubami:)
Pozdrawiam i dziękuję.
PS. Jestem dobrej myśli już:D
Dodam, że wykonawałem operację obracania wieńca zębatego, stąd ta różnica też może wynikać i odrobine jeszcze może zostać skorygowana przy dokręcaniu docisku śrubami:)
Pozdrawiam i dziękuję.
PS. Jestem dobrej myśli już:D
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jeszcze raz mierzylem i wyniki te same. Zamach mam w idealnym stanie w 100% sprawne nie wyeksploatowane. Czy 0,5 mm to duzo czy nie to nie wiadomo ale chyba gdzies bylo na forum ze kots deczko liznal wlasnie zamach i juz sie uslizgiwalo sprzegielko. Miejmy nadziej ze bedzie okej i raczje tak bedzie. Zalozyc to bedzie wiadomo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie uważam żeby to było dużo. Skłoniłbym się nawet do wersji, że koło tak naprawdę zabielone nie było:D Chociaż wyglądało ładnie.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D
Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D
Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Panowie mam taka sytuacje po wymianie na jednomas , drzy mi pedal gazu i sprzegla oraz drazek zmiany biegow , zakladalem komplet sachsa.
Sam juz nie wiem , czy to przypadkiem nie opony ,ktore tez zmienilem prawie wymiana sprzegla , przeszedlem z balonu 195/65 na 205/50.
Niby felgi nie maja duzego bicia , czy mozliwe jest tez ,ze poduszki sa do wymiany.
Dodam ze wczesniej jak padal dwumas jedynym objawem byly drgania na drazku zmiany biegow i halasujacy dwumas nic wsumie wiecej.
Co radzicie ?
Sam juz nie wiem , czy to przypadkiem nie opony ,ktore tez zmienilem prawie wymiana sprzegla , przeszedlem z balonu 195/65 na 205/50.
Niby felgi nie maja duzego bicia , czy mozliwe jest tez ,ze poduszki sa do wymiany.
Dodam ze wczesniej jak padal dwumas jedynym objawem byly drgania na drazku zmiany biegow i halasujacy dwumas nic wsumie wiecej.
Co radzicie ?
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Powiem tak:
u mnie przy 187 na 1 i2 slizga sie
do wmiare spokojnej jezdy styknie
ale do hard nein!!
siedzi G60
u mnie przy 187 na 1 i2 slizga sie
do wmiare spokojnej jezdy styknie
ale do hard nein!!
siedzi G60
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
zebra tu nie kunie mają główne znaczenie ale Nm,ja po wymianie jestem bardzo zadowolony,na czwórce jeżdzi sie jak automatem
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Pomóżcie czy zestaw sprzęgła od silnika AXR będzie pasował do AHF http://allegro.pl/sprzeglo-tarcza-docis ... 24207.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Powinien pasować, dwumasa do AXR- AHF jest taka sama, więc jednomasa kompletnego spokojnie zaadaptujesz.TOM28 pisze:Pomóżcie czy zestaw sprzęgła od silnika AXR będzie pasował do AHF
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Niestety cie zmartwie, jesteś w błędzie odnośnie dopuszczalnych wartości "głębokości" kołaMisza1122 pisze:Nie uważam żeby to było dużo. Skłoniłbym się nawet do wersji, że koło tak naprawdę zabielone nie było:D Chociaż wyglądało ładnie.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D
Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości