Pozbycie się przepływki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Shmatan » sob sie 20, 2011 15:10

arwam pisze:uż sama zmiana na ten z ARL'a i masz około 0,25-0,35bara więcej
A o tym akurat nie wiedziałem



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Marcin997 » sob sie 20, 2011 16:19

Próbowałem użyć diody BAV21. Włożyłem do pinu 1 i z drugiej strony zmierzyłem napięcie.. Wyszło mi 4.8V. Czy tak to ma wyglądać? Bo moim skromnym zdaniem to jak daję diodę to jak by miał zbyt dużo paliwa... Gdy próbuję ruszyć to się dusi... Zostawia za sobą batorego... Czy użyć jakiejś innej diody??



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Pozbycie się przepływki

Post autor: bradley » sob sie 20, 2011 16:30

Marcin997 pisze: Włożyłem do pinu 1 i z drugiej strony zmierzyłem napięcie.. Wyszło mi 4.8V.
No i prawidlowo. pin 6 odczytuje sygnal. 5V - maksymalny przeplyw, 0V - brak przeplywu.
Moze masz jakas zware na 6 pinie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Marcin997 » sob sie 20, 2011 17:54

zwore tzn co??? Bo pamiętam że i na diodzie i na przepływce (sprawnej jeszcze) miałem bład:

na diodzie : short to b+ (jak go skasowałem to go nie było, pojawiał się po odpaleniu ponownym silnika) (na początku działał normalnie, był but itp a potem zaczęły się cuda)
Jak nie miałem ani diody anie przepływki to było : open or short to b+(po skasowaniu od razu się pojawiał)
a jak miałem sprawną przepływkę to : open or short to b+ (jak go skasowałem to go nie było, pojawiał się po odpaleniu ponownym silnika) chodził normalnie czyli z butem...



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Pozbycie się przepływki

Post autor: bradley » sob sie 20, 2011 19:22

Zwarcie albo przerwa. Sprawdz wiazke z wtyczki przeplywomierza. Pewnie problem tkwi w przewodzie na pinie 6.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Pozbycie się przepływki

Post autor: Defik » sob sie 20, 2011 20:54

czytam i nie wiem co zrobić.

będzie lepiej wysterowany na Przepływce czy na diodzie ???

Mam zamiar iść na około 190 koników teraz 150 i zachaczam o ten temat bo jest ciekawie.

Zostawiać czy usuwać przepływkę ??? Doradźcie mi.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Fahoo » sob sie 20, 2011 21:32

Defik, usunąc w sofcie i liczyc limiter po MAP zamiast po MAF


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Pozbycie się przepływki

Post autor: Defik » sob sie 20, 2011 21:47

czyli jak magik będzie sie zajmował ogólnymi parametrami na 190k to wtedy wywalać przepływkę???

Chyba się skuszę.

Ale MAP od ARLa pewnie już co ???



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Fahoo » sob sie 20, 2011 22:21

051c


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Marcin997 » sob sie 20, 2011 22:48

bradley, to zrobie tak że wyciągnę wtyczke z Ecu i na pinie 52 jest pin6 z wtyczki przepływki. I sprawdzę ciągłość przewody miernikiem i też od razu czy nie ma przebicia na reszte kabelków.. A może być możliwość że w Ecu coś siadło??



arwam

Pozbycie się przepływki

Post autor: arwam » ndz sie 21, 2011 10:15

Marcin997, a EGR jest zaślepieny czy może już Ci się zaślepka przepaliła bo komp wtedy widzi że "przepływ" na diodzie jest zbyt duży i całkowiecie otwiera EGR.



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Marcin997 » ndz sie 21, 2011 12:09

Nie z EGR'em nic nie robiłem... Jest ori..



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Fahoo » ndz sie 21, 2011 12:31

Marcin997, nie zaslpiony?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Pozbycie się przepływki

Post autor: Marcin997 » ndz sie 21, 2011 12:54

no nie.. nie jest.. Jeżdżę tak jak fabryka zrobiła... Czyli po pytaniu Fahoo, wnioskuję że mam go zaślepić??? :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości