Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » sob sie 13, 2011 23:45

arwam, g prawda nei ma surge na postoju poskładaj poprwanie turbo


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » wt sie 16, 2011 07:31

Fahoo, gtb17 jest większe od brd, to nie stare gt1749.

Surge na postoju również uważam że to przesada, jeszcze nie spotkałem takiego przypadku :D


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » wt sie 16, 2011 10:22

Dario84, przecierz ja mam gtb17 :jezor: i wiem jak to wyglada
a surge na postoju bedzie jak zle poskąłdasz turbo ale to trzeba sie wybitnie postarac :rotfl:

Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » wt sie 16, 2011 13:28

Fahoo, no faktycznie, zapomniałem, daj fotki części gorącej :D tam dopiero widać różnicę.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » wt sie 16, 2011 22:15

Fahoo pisze:a surge na postoju bedzie jak zle poskąłdasz turbo ale to trzeba sie wybitnie postarac :rotfl:

wystarczy że za bardzo podciągniesz sztangę. tego nie da się źle poskładać.
to turbo po-prostu ma taką wydajność.
Dario84 pisze:Surge na postoju również uważam że to przesada, jeszcze nie spotkałem takiego przypadku :D

to przyjedź do mnie z turibną pod pachą z odpowiednio dorobioną flanszą.
nie wiem czy wiecie ale GTB1756VK nie ma ogranicznika zamknięcia kierownic.


na GT2052V tego nie uzyskacie, będziecie musieli się pobawić gazem żeby na postoju usłyszeć sapanie. w GTB1756VK już nie. wystarczy tylko mocniej przymknąć kierownice i samo sapie tak że aż silnikiem będzie telepać. zapytajcie Mrozoo. jeśli bawił się wodzidłem przy odpalonym silniku to wam powie to samo. albo już macie turba nie najwyższych lotów i są zbyt duże opory obrotów wirnika



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » wt sie 16, 2011 22:22

arwam, jakby tobie w wydech kolek wsadzili tez bys sapal. w kazdej turbo jak zatkasz wydech pojawi sie odglosd surge i telepanie silnika od wysokiego back presure


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » wt sie 16, 2011 22:47

my dorobiliśmy ogranicznik
sam własnoręcznie gwintowałem :okej:
dzis auto wystrojono wstępnie pod nowe pompki i gtb2260vk
sie skonczy sie pokaże :los2:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » wt sie 16, 2011 23:41

evolution pisze:arwam, jakby tobie w wydech kolek wsadzili tez bys sapal

dobre dobre :D :D

z tym że się fajnie zaczynała podności wskazówka na manometrze od ciśnienia doładowania a sam przyznasz że za wysokie ciśnienie doładowania jeśli silnik za mało pobiera powietrza (małe obroty) też wywoła SURGE

z GTB2260VK się nie bawiłem i bardzo tego żałuję ale nowy właściciel wydmochał z silnika AVB 220 KM więc myślę że wynik jest bardzo dobry ja mam ochotę przekroczyć tą barierę tym bardziej że nowy sposób sterowania VNT bez elektroniki zdaje wyśmienicie egzamin.
ma tylko jedną mniejszą i jedną większą wadę.
większą wadą jest według mnie lekkie osłabienie wspomagania hamulców na skutek dość sporego zapotrzebowania na podciśnienie. ale na to mam już chyba pomysł choć musze go jeszcze gróntownie przemyśleć i sprecyzować zasadę działania tak żeby wyeliminować tą wadę a w najgorszym wypadku będzie druga pompa podciśnieniowa do zasilania sterowania turbiny.
jak na GT20 jestem zaskoczony efektami.
ale sprzęgiełko 228mm ze Statim;a już zaczyna się uślizgiwać delikatnie po dwóch dniach testów.
a mniejszą wadą jest że przy gwałtownych wciśnięciu gazu występują krótkotrwałe overboosty rzędu 0,2-0,3bara.


jak tu się uda dopracować wszystko to wtedy pomyśle nad większą turbiną.
a dwa że muszę dostroić pompę do turbiny a w szczególności kąt wtrysku dynamiczny



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » wt sie 16, 2011 23:52

arwam, spoko stary wszystko fajnie ,duzo piszesz wydaje sie ze dobrze gadasz tylko gdzie te zapierdalacze które składasz? :?
weź sie ogarnij coś poskładaj pokaz nam


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bartmwek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr sty 21, 2009 20:41
Lokalizacja: milanówek

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: bartmwek » śr sie 17, 2011 01:27

Koledzy jakie ciśnienie jest w stanie napompować gtb2260vk na postoju bez obciążenia? U mnie gt22v przy lc ustawionym na 4500rmp pompuje maksymalnie 0,6bara.


www.abartuning.pl

12,19ET street diesel ;)

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » śr sie 17, 2011 07:11

bartmwek, też okolice 0,6b do 0,7 przy odcince.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » śr sie 17, 2011 09:37

arwam, wskazowka to ci sie podnosila od backpresure. wiesz co to??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » śr sie 17, 2011 12:31

Ja mam na wolnych 0,5b BP, przy wchodzeniu na boost ok 2,5b, później schodzi do 1,5 i podnosi się przy końcu obr pow 2b.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » śr sie 17, 2011 14:57

Dario84, taki over masz??? :?


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości