Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » sob lip 30, 2011 09:56

arwam pisze:raczej tylko notlauf chyba że masz od razu program na 2.xx bara
program mam zrobiony pod brd okolice 200Ps, tylko nie wiem ile ono teraz pompuje...
- zostaje jeszcze jak połączyć rurkę olejową ori z paska z turbiną??
oraz rurę wydechową??
pozdrawiam i dzięki za info


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » sob lip 30, 2011 09:59

mazio, przecinałes vnt?czyt. zmieniałes połozenie dzwigni


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » sob lip 30, 2011 10:11

Fahoo pisze:mazio, przecinałes vnt?czyt. zmieniałes połozenie dzwigni
jeszcze nic nie robiłem ale z tym też się zastanawiam :chytry:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: bvw08 » śr sie 03, 2011 15:48

a mam pytanko jaki jest sens wrzucania gtb1756vk skoro brd ma bardzo podobną wydajność? gtb jedynie pewnie lepiej wstaje


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » śr sie 03, 2011 22:45

bvw08, nie wiesz? teraz kazdy chce mieć turbo na łożyskach kulkowych :kac:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » czw sie 04, 2011 00:25

zabba88, z twoja opinią sie nie zgodzę odnosnie turbin BRD


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: bvw08 » czw sie 04, 2011 18:25

no oki ale dla mnie to półśrodki skoro na gtb2260vk wychodzi na spokojnie w pd'ku 220-230km a z gtb17 podobno 200-210 taka brd też pod 200 podchodzi no chyba że kolega ma rumuńską wersję to się nie dziwię że chce coś innego wrzucić


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » czw sie 04, 2011 22:06

bvw08, jaką rumuńską? to garrett klepie w rumuni

ty z tymi mocami w peaku nie szafuj bo nie jeździ sie moca w peak jeździ sie na średnich obrotach
na gtb2260vk nie da sie fajnie jeździć w mieście i basta


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » sob sie 06, 2011 12:34

Fahoo pisze:bvw08,na gtb2260vk nie da sie fajnie jeździć w mieście i basta
:rotfl: Ty chyba nie wiesz o czym piszesz :helm:

Ja jeżdżę od ponad roku na takiej turbinie i w mieście jeździ się bardzo przyjemnie.

Przerobiłem już 5 takich turbin i kolejne 2 czekają na warsztacie na przerobienie więc wiem coś na ten temat od strony praktycznej a nie teoretycznej.

2260 to naprawdę bardzo fajna sprężarka, taki kompromis pomiędzy dużą wydajnością a dołem.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: dack23 » sob sie 06, 2011 13:24

Fahoo co do BRD zabba ma racje, większość to kupa i tyle, mam ją u siebie i wiem jak wstaje, bardzo średnio i to nie przypadek. BRD to loteria raz się trafi w miarę dobra a raz średnia.


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » sob sie 06, 2011 13:30

U nas powiedzmy na 10szt 7 wstaje późno, turbiny nie zakładane przez nas, więc wszystkie z innych źródeł.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » sob sie 06, 2011 21:22

Fakt faktem że dużo wadliwych BRD na rynek wpuścił olek_wroc kusząc dobra ceną na forach
tak wstają nasze od mego dostawcy
Obrazek



Dario84, daj jakieś wykresy z tymi zwalonymi turbinami


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości