Post
autor: BENITO » śr cze 15, 2011 21:57
U mnie było to samo, śruba była zapieczona i nijak nie dało się jej wykręcić wiec jest na to rada:
Wyciągasz cały plastikowy zawór, szukasz części wylotowej (to ta gdzie zawór upuszcza ciśnienie w kolektor przed turbiną) - jest to rurka odchodząca z boku od zaworu o długości może 3-4cm i średnicy z 20mm. Kupujesz 2-składnikowy klej epoksydowy, bierzesz kawałek szmatki i dokładnie moczysz w rozrobionym kleju, następnie wpychasz w wylot zaworu tworząc korek. Czekasz aż klej wyschnie (najlepiej przez noc) i montujesz wszystko z powrotem na miejsce.
Korek nie wyleci na pewno, ponieważ zaraz za wylotem rurki gumowy wężyk łączący zawór z dolotem zagina się więcej niż 90 stopni co uniemożliwia wyplucie tego wynalazku w dolot.
U mnie działało nawet przy 1,5 bara więc raczej nie ma prawa puścić.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.