A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Zwierzu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 08, 2010 12:02
Lokalizacja: Trzebinia - Chrzanów

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: Zwierzu25 » ndz maja 15, 2011 09:55

?



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: tomek08 » ndz maja 15, 2011 21:38

Witam, ciśnienia ja bym nie zmieniał na 190barów tylko przestawić kąt wtrysku, a jak zmienisz pompę na AFNa to będziesz musiał jechać na korektę softu, bo na wyższych obrotach może być gorzej niż na twojej pompie. Jak znajdę wykres z hamowni silnika 90KM po zmianie wtrysków na 216 i korekcie programu to tu wrzucę, ale miał 136KM przed korektą, a po korekcie 145KM, bo gdzieś miał nieszczelność, tyle, że to był chyba AGR i zmienioną turbinę miał, a po samych wtryskach jak dobrze pamiętam to 126KM wyszło.
Pozdrawiam.


Tomek

Zwierzu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 08, 2010 12:02
Lokalizacja: Trzebinia - Chrzanów

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: Zwierzu25 » ndz maja 15, 2011 22:35

właśnie chodzi o to ze po założeniu wtrysków 216ek 220/300 auto było rozgrzane paliło od kopa itd dopiero następnego dnia przy porannym rozruchu był problem.. wcześniej nie.. =/ odesłałem 216 do sprawdzenia.. dzis było mokro i chłodno temp ok 8'C pokazywało w aucie.. i o dziwo dziś też na starych 1z-owych wtryskach nie odpalił na dotyk a za 4 obróceniem wału :crazy: zgłupiałem.. nie wiedziałem ze zmianie pompy z afn musze obowiazkowa zmieniac mapy w ECU :los2:



Zwierzu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 08, 2010 12:02
Lokalizacja: Trzebinia - Chrzanów

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: Zwierzu25 » ndz maja 15, 2011 22:38

aaa... po korekcji konata z 33 na 53 po zalozeniu 216ek i wiekszeniu dawki rozruchowej.. dalej zimny palił jak i przed korekcjami :banghead:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: Fahoo » wt maja 31, 2011 11:17

Zwierzu25, czy aby napewno w BS ustawialiście początek toczenia?
muszka.d jest dostawcą wtrysków dla nas i nigdy nie zdarzyły sie takie objawy jak Ty opisujesz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zwierzu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 08, 2010 12:02
Lokalizacja: Trzebinia - Chrzanów

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: Zwierzu25 » pt cze 03, 2011 15:05

co to takiego początek toczenia w BS ? ? sorry ale laikiem jestem.. i jak to się objawia jeżeli było by źle ustawione



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: italiano_83 » pt cze 03, 2011 15:20

Zwierzu25 pisze:co to takiego początek toczenia w BS ? ?
Kolega pyta czy ustawiając kąt wtrysku ustawiałeś go patrząc na wskazania w vag/engine/bassic settings ? pozycja druga , czy w meas blocks ? Bo to jest istotne :helm:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

arwam

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: arwam » pt cze 03, 2011 23:24

skoro już mowa o audi C4 to mam pytanie jak powina być wartość w grupie "00" w drugim okienku przy silniku 2.5TDI AAT 115KM w wersji z automatem ?jeśli to ma coś do tego .
jest to jedyna wartość jaką możemy podejrzeć w tym silnik podczas prazy silnika



arwam

A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY

Post autor: arwam » pt cze 03, 2011 23:26

nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie to miejsca tu jet wystarczająco na taki kolektor



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości