1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Fahoo » czw sie 19, 2010 11:29

michszym11970, a ty nie twórz nowych teori to gt1749va to nie gt22 ze ma laga


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Gliku
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 14, 2010 00:20
Lokalizacja: Chorzów

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Gliku » pt maja 27, 2011 17:35

Sorry ze odswiezam ale mam pytania.

Mam 1Z, zwykły, czysty i teraz planuje zmienic wtryski i mape.

Odnosnie tego. Jest roznica w działaniu silnika (komputer nie glupieje) jak zmienie same wtryski bez niczego?

Najpierw mapa a potem wtryski czy najpierw wtryski potem mapa?

I ostatnie pytanie, duza roznica jak wsadze wtryski od AFN albo kupie od Cowboya powiedzmy z Boscha 216?
Bo cenowo jest roznica o jakies 80-100%


Panie prezydencie...


Obrazek mk3 by Gliku

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: glus » pt maja 27, 2011 19:14

Wtryski od AFN to 205 komplet kupisz za 500zl Roznice odczujesz na pewno.
Jak zapodasz 216 to regulacja kata wtrysku i na remap,komp nie zglupieje, po zmianie poczujesz roznice ale jak zrobisz remap to dopiero poczujesz.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Re: 1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: golfer_1984 » pt maja 27, 2011 19:45

Gliku pisze:Sorry ze odswiezam ale mam pytania.

Mam 1Z, zwykły, czysty i teraz planuje zmienic wtryski i mape.

Odnosnie tego. Jest roznica w działaniu silnika (komputer nie glupieje) jak zmienie same wtryski bez niczego?

Najpierw mapa a potem wtryski czy najpierw wtryski potem mapa?

I ostatnie pytanie, duza roznica jak wsadze wtryski od AFN albo kupie od Cowboya powiedzmy z Boscha 216?
Bo cenowo jest roznica o jakies 80-100%

wsadzaj 216 bo z AFN to mają przelatane ponad 300 tyś i wtedy rób program i ciesz się jazdą



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Fahoo » pt maja 27, 2011 22:15

nie, wkłądaj 230 od muszki.d do tego nowe turbo i soft pod graty


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Fucker » pt maja 27, 2011 22:54

glus pisze:Teraz na trujce przy 60km/h lekkie kopniecie w sprzeglo i pala sie kapcie.
Mocno przesadzasz... chyba na mokrej nawierzchni. Ja mam w swoim golfie dosyć mocny setup i nie palą mi się kapcie na trójce.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Fucker » pt maja 27, 2011 22:58

arturkw,

Nie zapomij o ECU 16bit pod VNT. Chyba, że ECU z końcówką BF siedzi w twoim golfie.


Możesz jeszcze po zmianie na VNT zapodać sterownik z AFN'a i od razu będzie wszystko działać i nawet na kołach możesz jechać po nowy soft.



Awatar użytkownika
Gliku
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 14, 2010 00:20
Lokalizacja: Chorzów

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Gliku » sob maja 28, 2011 09:53

Czyli powiedzmy moge wymienic wtryski na 216, jezdzic na nich miesiac, dwa a dopiero potem soft i nic sie nie stanie?


Panie prezydencie...


Obrazek mk3 by Gliku

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Re: 1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: golfer_1984 » sob maja 28, 2011 15:54

Gliku pisze:Czyli powiedzmy moge wymienic wtryski na 216, jezdzic na nich miesiac, dwa a dopiero potem soft i nic sie nie stanie?
dokładnie



Awatar użytkownika
Gliku
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 14, 2010 00:20
Lokalizacja: Chorzów

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Gliku » ndz maja 29, 2011 20:34

Inny aspekt to stan silnika. Ciezko mi okreslic ile ma naklepane. Niby samochod zadbany ale licznik pokazuje 212 k :grin: :grin: Ciekawe czy tylko raz był cofany. Mozna sprawdzic w jakis sposob czy oplaca sie robic modyfikacje na podniesienie mocy.


Panie prezydencie...


Obrazek mk3 by Gliku

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy

Post autor: Fahoo » pn maja 30, 2011 02:12

Gliku, zmierz kompresje na garnkach
daj log statyczny z grupy 13
dynamiczny 3,8,11 i znasz stan silnika i podzespołów w takim zakresie aby przyblizyc kondycje motoru


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości