Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: dack23 » sob kwie 30, 2011 14:19

Fucker mam 11 do sprzedania, kupiłem niepotrzebnie bo myslałem, że pompa mi niedomaga a u Aligatora okazało się że mam komputer walnięty i teraz zdrowa 11 lezy w garazu i to w dodatku po sprawdzeniu i na nowych uszczelkach... wtyczka jest już ścięta i wchodzi p&p do tej w 1z.


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fucker » sob kwie 30, 2011 17:00

Pompa 11mm siedzi już w moim golfie.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fahoo » pt maja 06, 2011 07:52

Fucker, o ty Cześku i nic sie nie chwalisz...masz jakiś wykres? aha i mogł byś call-nąc czasem do mnie z newsami a nie z forum musze sie dowiadywać :rozpacz:
:hmm:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fucker » pt maja 06, 2011 08:53

Wszytko się znajdzie również na forum http://www.all-tdi.pl" onclick="window.open(this.href);return false; , jak pościągam zdjęcia i skleje wszystko razem. Wtedy zrobie jeden temat.
Na razie jest dobrze, po ulicach jeżdzi nie groźny kombi hehe.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fahoo » pt maja 06, 2011 14:24

Fucker, robiłes jakąs poprawke w ecu czy jest tak jak było przed tem?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fucker » pt maja 06, 2011 21:03

Zmieniłem ECU i nowy program dodatkowo wlutowałem zewnętrzny mapsensor.

Ciśnienie teraz jest 1.7 bara i ori pompa 107J

Golf nie hamowany, ale dobrze się odpycha i daje rady 200 konnym dwójką po 200KM na pompowtrysku.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fahoo » pt maja 06, 2011 22:20

Fucker, odebrałes moj ecu?bo moj był lux sam wiesz :satan:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Wtryski 230, czy 230 7 otworkowe? Do 1Z.

Post autor: Fucker » pt maja 06, 2011 23:11

Tak, na twoim.

Tylko na twoim nie ma dwóch kodowań i to jest ta lipa. A tak miałem dwa programy.

Ale przynamniej MFA dobrze wskazuje.

Teraz męcze z doładowaniem, albo map kłamie, albo wskaźnik ciśnienia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości