Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nic nie glosniej. Prawie tak samo bardziej roznice wyczujesz w samej pracy po puszczaniu pedalu sprzegla jak po glosie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jesli jest wszystko poskłądane ok, to miedzy 2 masem a 1 masem różnicy nie zauważysz ...same plusy
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Chłopaki a ma ktos na wierzchu kolo Dwumasowe ?? bo ciekawi mnie jego waga a zanim dopne caly zestaw do zmiany z 2mas na 1mas to ciekawosc mnie zeżre
dzis dostalem 037 105 273 C wazy na elektronicznej wadze 8.4kg ( samo koło zamachowe ) i wychodzi ze jest z G60
dzis dostalem 037 105 273 C wazy na elektronicznej wadze 8.4kg ( samo koło zamachowe ) i wychodzi ze jest z G60
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Na oko (a właściwie rękę) dwumas jest cięższy niż g60, ale mój już wylądował na złomie :/
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Problem dotyczy passata b4 AFN.wg etki przychodzi 220 i 225 :!: w sklepie powiedzieli mi, ze czesciej wystepuje 220, ale zdarzaja sie jeszcze 228 i bądź tu mądry kogo sluchac ? Auto jest m potrzebne codziennie ... a chcialbym skrzyne w niedziele zwalac ...http://statim.pl/oferta.php" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj też jest albo 220, lub 228, nie ma np po vinie czy miesiącowo podane kiedy jakie sprzęglo montowane bylo. Wg innych katalogów wychodzi na to, że 1Z ma 228 mm, co wydaje sie byc dziwne, bo wtedy w afnie mialoby byc 220 przy wiekszym momencie i mocy ? Wie ktos jak rozróżnić to bez ściągania skrzyni ?
Pzdr.
Pzdr.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Odnośnie średnicy tarczy w AFN http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;zipek135 pisze:Wg innych katalogów wychodzi na to, że 1Z ma 228 mm, co wydaje sie byc dziwne, bo wtedy w afnie mialoby byc 220 przy wiekszym momencie i mocy ? Wie ktos jak rozróżnić to bez ściągania skrzyni ?
Pzdr.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Mam takie pytanie czy można zastosować do napędów 4x4,do octavi 4x4 1999rok z silnikiem agr??
Ostatnio zmieniony pn maja 16, 2011 09:16 przez monikaski, łącznie zmieniany 1 raz.
in rust we trust
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
No ten zestaw koło zamachowe + sprzęgło g60 do napędów 4x4,do octavi 4x4 1999rok z silnikiem agr?? Chodzi mi o to czy tam nie ma przypadkiem innej skrzyni skoro jest napęd na cztery koła
in rust we trust
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
tak. Jest to samo sprzeglo i zamach. Jest tylko dodatkowe wyjscie na wal do napedu tylnej osi.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam chciałem się dowiedzieć coś o sprzęgle National z kołem jednomasowym do AHF czy jest warto?
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
A co google wylaczyli. Jest sporo info o tej firmie. Powiem ci ze roibia zalosne te sprzegla. Jesli chcesz tylko zrobic zeby opylic auto to przejdzie ale jak chcesz jezdizc tym autem to zakladaj sachsa lub luka. Zreszta do VP to masz zestaw z 1Z co jest opisane w temacie wiec po co szukasz nowego niesprawdzonego. Ta firma to nawet tarczy pozadnej nie zrobila nigdy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
a powie mi ktoś czy jak przechodzę z dwumasu na jadnomas w Golfie MK4 1.8T (ARZ) to muszę dokupić śrubki i do zamachu i do docisku ? czy może jakieś są te same co przy dwumasie ?
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
tak jak w tdi- potrzebne sa srubki i do docisku i do zamachu. Te od zamachu to moze by jeszcze podszlifowal bo sa dluzsze i wystajace ale czy jest sens. Mozna kupic w sklepie metalowym odpowiednie srubki wzmocnione albo w aso ori.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości