Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz maja 01, 2011 13:37

Nic nie glosniej. Prawie tak samo bardziej roznice wyczujesz w samej pracy po puszczaniu pedalu sprzegla jak po glosie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » ndz maja 01, 2011 23:19

jesli jest wszystko poskłądane ok, to miedzy 2 masem a 1 masem różnicy nie zauważysz ...same plusy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrzaniu » wt maja 03, 2011 14:57

Chłopaki a ma ktos na wierzchu kolo Dwumasowe ?? bo ciekawi mnie jego waga ;) a zanim dopne caly zestaw do zmiany z 2mas na 1mas to ciekawosc mnie zeżre :)
dzis dostalem 037 105 273 C wazy na elektronicznej wadze 8.4kg ( samo koło zamachowe ) i wychodzi ze jest z G60


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » śr maja 04, 2011 19:33

Na oko (a właściwie rękę) dwumas jest cięższy niż g60, ale mój już wylądował na złomie :/



zipek135
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:09
Lokalizacja: stad

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: zipek135 » czw maja 05, 2011 03:16

Problem dotyczy passata b4 AFN.wg etki przychodzi 220 i 225 :?::!: w sklepie powiedzieli mi, ze czesciej wystepuje 220, ale zdarzaja sie jeszcze 228 i bądź tu mądry kogo sluchac ? Auto jest m potrzebne codziennie ... a chcialbym skrzyne w niedziele zwalac ...http://statim.pl/oferta.php" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj też jest albo 220, lub 228, nie ma np po vinie czy miesiącowo podane kiedy jakie sprzęglo montowane bylo. Wg innych katalogów wychodzi na to, że 1Z ma 228 mm, co wydaje sie byc dziwne, bo wtedy w afnie mialoby byc 220 przy wiekszym momencie i mocy ? Wie ktos jak rozróżnić to bez ściągania skrzyni ?
Pzdr.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: italiano_83 » czw maja 05, 2011 23:16

zipek135 pisze:Wg innych katalogów wychodzi na to, że 1Z ma 228 mm, co wydaje sie byc dziwne, bo wtedy w afnie mialoby byc 220 przy wiekszym momencie i mocy ? Wie ktos jak rozróżnić to bez ściągania skrzyni ?
Pzdr.
Odnośnie średnicy tarczy w AFN http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
monikaski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob maja 02, 2009 00:42
Lokalizacja: Człuchów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: monikaski » ndz maja 15, 2011 22:45

Mam takie pytanie czy można zastosować do napędów 4x4,do octavi 4x4 1999rok z silnikiem agr??
Ostatnio zmieniony pn maja 16, 2011 09:16 przez monikaski, łącznie zmieniany 1 raz.


in rust we trust

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » pn maja 16, 2011 08:07

monikaski, ale co zastosowac silnik czy sprzegło?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
monikaski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob maja 02, 2009 00:42
Lokalizacja: Człuchów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: monikaski » pn maja 16, 2011 09:15

No ten zestaw koło zamachowe + sprzęgło g60 do napędów 4x4,do octavi 4x4 1999rok z silnikiem agr?? Chodzi mi o to czy tam nie ma przypadkiem innej skrzyni skoro jest napęd na cztery koła


in rust we trust

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pn maja 16, 2011 19:42

tak. Jest to samo sprzeglo i zamach. Jest tylko dodatkowe wyjscie na wal do napedu tylnej osi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

TOM28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lip 30, 2010 12:31

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: TOM28 » śr maja 18, 2011 18:21

Witam chciałem się dowiedzieć coś o sprzęgle National z kołem jednomasowym do AHF czy jest warto?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » czw maja 19, 2011 22:26

A co google wylaczyli. Jest sporo info o tej firmie. Powiem ci ze roibia zalosne te sprzegla. Jesli chcesz tylko zrobic zeby opylic auto to przejdzie ale jak chcesz jezdizc tym autem to zakladaj sachsa lub luka. Zreszta do VP to masz zestaw z 1Z co jest opisane w temacie wiec po co szukasz nowego niesprawdzonego. Ta firma to nawet tarczy pozadnej nie zrobila nigdy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
minor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 20:33
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: minor » pt maja 20, 2011 02:02

a powie mi ktoś czy jak przechodzę z dwumasu na jadnomas w Golfie MK4 1.8T (ARZ) to muszę dokupić śrubki i do zamachu i do docisku ? czy może jakieś są te same co przy dwumasie ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz maja 22, 2011 11:35

tak jak w tdi- potrzebne sa srubki i do docisku i do zamachu. Te od zamachu to moze by jeszcze podszlifowal bo sa dluzsze i wystajace ale czy jest sens. Mozna kupic w sklepie metalowym odpowiednie srubki wzmocnione albo w aso ori.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości