gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Siema
Po zamontowaniu i korekcie, mam moim zdaniem MEGA LAGA ! mimo że z dołu podlane jest paliwkiem... Z dołu jak mu dam gaz w podłoge idzie chmura ale mimo to nie wstaje.... (według fachury który się zajmuje turbinami, powiedział mi że e-klasa i sprinter 2.7 mają te same turbiny tylko troche inne kolektory... - i może kolektor powoduje laga ? )
Jedzie porządnie dopiero przy 3000 obr.
Poszperałem trochę po tematach i widzę że turbina od 2.7 cdi sprintera może właśnie coś takiego powodować....
A w moim wypadku nie wiem czy tak właśnie nie jest... (czy to nie jest sprinter)
Czy ktoś kto potrafi wystroić big T ogarnie temat ?
Kogo polecacie do wystrojenia gt22 w ARL ?
Po zamontowaniu i korekcie, mam moim zdaniem MEGA LAGA ! mimo że z dołu podlane jest paliwkiem... Z dołu jak mu dam gaz w podłoge idzie chmura ale mimo to nie wstaje.... (według fachury który się zajmuje turbinami, powiedział mi że e-klasa i sprinter 2.7 mają te same turbiny tylko troche inne kolektory... - i może kolektor powoduje laga ? )
Jedzie porządnie dopiero przy 3000 obr.
Poszperałem trochę po tematach i widzę że turbina od 2.7 cdi sprintera może właśnie coś takiego powodować....
A w moim wypadku nie wiem czy tak właśnie nie jest... (czy to nie jest sprinter)
Czy ktoś kto potrafi wystroić big T ogarnie temat ?
Kogo polecacie do wystrojenia gt22 w ARL ?
Ostatnio zmieniony czw kwie 21, 2011 20:46 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 1 raz.
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
pokaż logi, pokaż wykres i bedziemy rozmawiać. założyłeś duże turbo i spodziewasz sie że bedzie sie napędzać jak małe ?
jaki masz moment przy 2000, jaki przy 3, jakie w ogóle są parametry. zakładając że masz to turbo z mercecesa a nie np z 3 litrowego bmw, bo wtedy tak właśnie sie może dziać jak u ciebie.
na pewno wystroi dynosoft, mnie stroił uysy, być moze mastersowi sie bedzie chciało czy też rob555, aligator. zależy z której strony polski jesteś, bo nie bedziesz jechał przez całą po strojenie
jaki masz moment przy 2000, jaki przy 3, jakie w ogóle są parametry. zakładając że masz to turbo z mercecesa a nie np z 3 litrowego bmw, bo wtedy tak właśnie sie może dziać jak u ciebie.
na pewno wystroi dynosoft, mnie stroił uysy, być moze mastersowi sie bedzie chciało czy też rob555, aligator. zależy z której strony polski jesteś, bo nie bedziesz jechał przez całą po strojenie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Jasne że takie turbo coś musi napędzić...
Jest podlane z dołu ale mimo to nic...
Może wina właśnie że to sprinter ?
Jest podlane z dołu ale mimo to nic...
Może wina właśnie że to sprinter ?
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
u mnie wszystko ogarniał evolution, jestem bardzo zadowolony, turbo wstaje ładnie przy 2000 obr, uderzaj do niego, znajdziesz go na forum pod nickiem który wcześniej napisałem, u mnie w temacie masz jakiś filmik jak to jedzie po strojeniuMuszka.d pisze:Kogo polecacie do wystrojenia gt22 w ARL ?
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
http://img684.imageshack.us/img684/5357/przeplywka.jpg
Czy podkreślone waszym zdaniem to nie powód takiej biedy ?
Czy podkreślone waszym zdaniem to nie powód takiej biedy ?
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Muszka.d, zmien tunera, w sofcie siedzi problem i to spory... dobry soft i mysle ze wstanie 400 rpm wczesniej.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
zabba88 pisze:dokladnie tak powinno wstawac gt2256v jak mowi evolution, 1700 budzi sie do zycia a ok 2100-2000 mniej wiecej full boost
Nawet najmniejsze gt22 się tak nie budzi.
www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;)
12,19ET street diesel ;)
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Gdyby chociaż przy 2500 miało już pełne doładowanie.... a pełne mam dopiero ok 3000 .
Ktoś kto miał do czynienia z byg T zapewne to dla niego chleb powszedni.
Evolution poszło PW.
Ktoś kto miał do czynienia z byg T zapewne to dla niego chleb powszedni.
Evolution poszło PW.
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
byl taki kawal z plenta ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada..bartmwek pisze:zabba88 pisze:dokladnie tak powinno wstawac gt2256v jak mowi evolution, 1700 budzi sie do zycia a ok 2100-2000 mniej wiecej full boost
Nawet najmniejsze gt22 się tak nie budzi.
najmniejsze gt22 wstaje tak jak arl w serii
a tak gt2260
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
znalazlem jeszcze logi ajm na gt22v z przed ponad roku
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43786.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niemozliwe???
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
był taki kawał, że jak się nie zna człowieka to się go nie ocenia, zapamiętajbyl taki kawal z plenta ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada..
rozśmieszasz mnie przyrównując do siebie te sprężarkinajmniejsze gt22 wstaje tak jak arl w serii
Wstaje bardzo ładnie, ale chyba nie oddałeś klientowi auta łapiącego takie overboostyznalazlem jeszcze logi ajm na gt22v z przed ponad roku
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43786.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niemozliwe???
www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;)
12,19ET street diesel ;)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
nie boj sie nie oddalem, to jest jeden z wielu logow wykonany podczas strojenia wstawania i wysterowania turbo. co i tak nie zmienia faktu iz 200 mbar to nie duzy over od parametrow zadanych w tych obrotach, a wiedzac iz pozniej zadane cisnienie wynosi 2585 to i tak ta wersja softu wychodzi calkiem pozytywnie
nastepnie powiem ze nie oceniam ludzi co mi zarzuciles tylko powiedzialem ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada.
zaprzeczyles iz istnieje mozliwosc wczesnego wstawania gt22v dokladnie tak
mialem racje iz sie wypowiadasz na tematy o ktorych nie wiesz zbyt duzo
a co najmniejszej gt22v zaufaj mi dobrze wysterowane wstaje jak arl w serii tylko softy z allegro tego nie dadza:)
nastepnie powiem ze nie oceniam ludzi co mi zarzuciles tylko powiedzialem ze jak sie nie zna to sie nie podpowiada.
zaprzeczyles iz istnieje mozliwosc wczesnego wstawania gt22v dokladnie tak
biorac pod uwage to ze przedstawilem dowody na to iz jest to mozliwe http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_43786.html" onclick="window.open(this.href);return false;bartmwek pisze:zabba88 pisze:dokladnie tak powinno wstawac gt2256v jak mowi evolution, 1700 budzi sie do zycia a ok 2100-2000 mniej wiecej full boost
Nawet najmniejsze gt22 się tak nie budzi.
mialem racje iz sie wypowiadasz na tematy o ktorych nie wiesz zbyt duzo
a co najmniejszej gt22v zaufaj mi dobrze wysterowane wstaje jak arl w serii tylko softy z allegro tego nie dadza:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości