1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
Witam.
Dwa dni spędziłem na szukajce, ale nie moge się odnaleźć. Więc przechodzę do sedna.
Mój brat ma golfa 3 1Z, planowaliśmy mody do jego silnika, więc po podpowiedziach fahoo zakupiliśmy kilka rzeczy.. On siedzi w Austrii i teraz mi truje du**** żebym wszystko ogarnął i się dowiedział, bo jak wróci to mamy 5 dni na scalenie i zgranie wszystkiego do kupy... No i tu jest problem właśnie.
silnik 1z, mamy już kolektory dolotowy i wydechowy jeśli się nie mylę to z AWX'a. Turbo tak samo z AWX'a , spływy, flansze, jakiś czarny pojemnik Kompa z AFN'a oraz pompę, (nie pamiętam z jakiego silnika ale fahoo ją nam podrzucił wiec pewnie ma pasować.
No i tu pytanie które stawia sobie brat.. Ponoć po złożeniu tego do kupy, pompa na seryjnym ecu nie będzie zbytnio chodzić.. A turbo potrzebuje ecu 16bit a my mamy 8bit. Więc dlatego kupiliśmy ecu z AFN żeby to działało. Jednak, doczytałem gdzieś, że po odpaleniu auta zgaśnie po dwóch sekundach przez immo.
Więc co zrobić tym fantem?? Golf jest z 94 roku i to jest totalny golas, ma tylko ele szyber i centralny. Immo nie ma. Więc czy to będzie działać?? Czy trzeb coś pogrzebać?? Bo wpadłem gdzieś na tekst że trzeba Vagiem przestawiać coś a dokładniej :
Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.
Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie
Czy to o to chodzi?? Chciał bym mieć zarys wszystkiego zanim przystąpimy do pracy, ponieważ czasu jest mało i nie będzie kiedy zadawać pytania jak już się zacznie, bo w 5 dni trzeba się wyrobić...
Czy coś jeszcze ominąłem? Coś jeszcze nam trzeba do tego wszystkiego? Aby to działało??
Z góry dzięki za odp. PozdrVWionka!
Dwa dni spędziłem na szukajce, ale nie moge się odnaleźć. Więc przechodzę do sedna.
Mój brat ma golfa 3 1Z, planowaliśmy mody do jego silnika, więc po podpowiedziach fahoo zakupiliśmy kilka rzeczy.. On siedzi w Austrii i teraz mi truje du**** żebym wszystko ogarnął i się dowiedział, bo jak wróci to mamy 5 dni na scalenie i zgranie wszystkiego do kupy... No i tu jest problem właśnie.
silnik 1z, mamy już kolektory dolotowy i wydechowy jeśli się nie mylę to z AWX'a. Turbo tak samo z AWX'a , spływy, flansze, jakiś czarny pojemnik Kompa z AFN'a oraz pompę, (nie pamiętam z jakiego silnika ale fahoo ją nam podrzucił wiec pewnie ma pasować.
No i tu pytanie które stawia sobie brat.. Ponoć po złożeniu tego do kupy, pompa na seryjnym ecu nie będzie zbytnio chodzić.. A turbo potrzebuje ecu 16bit a my mamy 8bit. Więc dlatego kupiliśmy ecu z AFN żeby to działało. Jednak, doczytałem gdzieś, że po odpaleniu auta zgaśnie po dwóch sekundach przez immo.
Więc co zrobić tym fantem?? Golf jest z 94 roku i to jest totalny golas, ma tylko ele szyber i centralny. Immo nie ma. Więc czy to będzie działać?? Czy trzeb coś pogrzebać?? Bo wpadłem gdzieś na tekst że trzeba Vagiem przestawiać coś a dokładniej :
Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.
Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie
Czy to o to chodzi?? Chciał bym mieć zarys wszystkiego zanim przystąpimy do pracy, ponieważ czasu jest mało i nie będzie kiedy zadawać pytania jak już się zacznie, bo w 5 dni trzeba się wyrobić...
Czy coś jeszcze ominąłem? Coś jeszcze nam trzeba do tego wszystkiego? Aby to działało??
Z góry dzięki za odp. PozdrVWionka!
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
jak golf nie ma immo i wsadzisz ecu z immo to raczej nic nie zaadoptujesz
pozostaje odblokowanie sterownika , wyrzucenie immo, u mnie w BB robi to np firma tuningowa. Popytaj u siebie
pozostaje odblokowanie sterownika , wyrzucenie immo, u mnie w BB robi to np firma tuningowa. Popytaj u siebie
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
czyli samemu tego nie ogarne z vagiem. Trzeba firmę poprosić.. No to ładna klapa.. Muszę całe auto wieść czy mogę sam ecu??
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
u mnie podrzuciłem kompa,
nie wiem czy to ma znaczenie, mi ściągali immo z ARL-a który powędrował do innego auta w którym go nie było
. Nie pamiętam ile to kosztowało, może 100 może 200zł
nie wiem czy to ma znaczenie, mi ściągali immo z ARL-a który powędrował do innego auta w którym go nie było
. Nie pamiętam ile to kosztowało, może 100 może 200zł
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
A nie ma możliwości takiej, że jakoś to zadziała??? ALbo jakoś to obejść?? Bo na prawdę trudno w Bieszczadach a dobrą firmę tuningową.. Na głupią hamownię trzeba jechać 150km...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
Marcin997, nie ma rady , trzeba "uspic immo"
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
czyli jedynym wyjściem jest znalezienie kogoś w bieszczadach lub blisko Sanoka kto potrafi to zrobić??
Jak sądzicie? Pierwsza lepsza firma zajmująca się chip tuningiem bądź czymś takim zrobi to??
Jak sądzicie? Pierwsza lepsza firma zajmująca się chip tuningiem bądź czymś takim zrobi to??
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
musisz popytać, podzwonić po firmach czy robią takie coś, może jest w okolicy jakiś elektronik który to zrobi,albo wysłać gdzieś kompa
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości
hym.. suzkałem troche i w okolicy ciężko..:/
Ale brat wpadł na pomysł, zamontowania immo...
Mówi że ma pastylki od tego kompa i puszke z immo.. tylko brak kabli...
Jego pytanie:
"kupic cewke indukcyjna przykleic tam pestke z kluczyka i jak to spiac z autem i starym okablowaniem ecu czy moze trzeba nowa rzezbe zrobic w kablach na ecu?"
A jak nie, to czy ktoś się powoła, aby to zrobić. Wysłał bym pocztą, tylko komp, musiał by wrócić przed 1 Maja..:/
Ale brat wpadł na pomysł, zamontowania immo...
Mówi że ma pastylki od tego kompa i puszke z immo.. tylko brak kabli...
Jego pytanie:
"kupic cewke indukcyjna przykleic tam pestke z kluczyka i jak to spiac z autem i starym okablowaniem ecu czy moze trzeba nowa rzezbe zrobic w kablach na ecu?"
A jak nie, to czy ktoś się powoła, aby to zrobić. Wysłał bym pocztą, tylko komp, musiał by wrócić przed 1 Maja..:/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości