1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: Marcin997 » wt kwie 19, 2011 09:09

Witam.
Dwa dni spędziłem na szukajce, ale nie moge się odnaleźć. Więc przechodzę do sedna.
Mój brat ma golfa 3 1Z, planowaliśmy mody do jego silnika, więc po podpowiedziach fahoo zakupiliśmy kilka rzeczy.. On siedzi w Austrii i teraz mi truje du**** żebym wszystko ogarnął i się dowiedział, bo jak wróci to mamy 5 dni na scalenie i zgranie wszystkiego do kupy... No i tu jest problem właśnie.
silnik 1z, mamy już kolektory dolotowy i wydechowy jeśli się nie mylę to z AWX'a. Turbo tak samo z AWX'a , spływy, flansze, jakiś czarny pojemnik :P Kompa z AFN'a oraz pompę, (nie pamiętam z jakiego silnika ale fahoo ją nam podrzucił wiec pewnie ma pasować.
No i tu pytanie które stawia sobie brat.. Ponoć po złożeniu tego do kupy, pompa na seryjnym ecu nie będzie zbytnio chodzić.. A turbo potrzebuje ecu 16bit a my mamy 8bit. Więc dlatego kupiliśmy ecu z AFN żeby to działało. Jednak, doczytałem gdzieś, że po odpaleniu auta zgaśnie po dwóch sekundach przez immo.
Więc co zrobić tym fantem?? Golf jest z 94 roku i to jest totalny golas, ma tylko ele szyber i centralny. Immo nie ma. Więc czy to będzie działać?? Czy trzeb coś pogrzebać?? Bo wpadłem gdzieś na tekst że trzeba Vagiem przestawiać coś a dokładniej :
Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.

Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie

Czy to o to chodzi?? Chciał bym mieć zarys wszystkiego zanim przystąpimy do pracy, ponieważ czasu jest mało i nie będzie kiedy zadawać pytania jak już się zacznie, bo w 5 dni trzeba się wyrobić...
Czy coś jeszcze ominąłem? Coś jeszcze nam trzeba do tego wszystkiego? Aby to działało??
Z góry dzięki za odp. PozdrVWionka!



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: mariachi » wt kwie 19, 2011 09:28

jak golf nie ma immo i wsadzisz ecu z immo to raczej nic nie zaadoptujesz
pozostaje odblokowanie sterownika , wyrzucenie immo, u mnie w BB robi to np firma tuningowa. Popytaj u siebie



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: Marcin997 » wt kwie 19, 2011 09:48

czyli samemu tego nie ogarne z vagiem. Trzeba firmę poprosić.. No to ładna klapa.. Muszę całe auto wieść czy mogę sam ecu??



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: mariachi » wt kwie 19, 2011 10:48

u mnie podrzuciłem kompa,
nie wiem czy to ma znaczenie, mi ściągali immo z ARL-a który powędrował do innego auta w którym go nie było
. Nie pamiętam ile to kosztowało, może 100 może 200zł



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: Marcin997 » wt kwie 19, 2011 22:27

A nie ma możliwości takiej, że jakoś to zadziała??? ALbo jakoś to obejść?? Bo na prawdę trudno w Bieszczadach a dobrą firmę tuningową.. Na głupią hamownię trzeba jechać 150km...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: Adamm » śr kwie 20, 2011 12:35

Marcin997, nie ma rady , trzeba "uspic immo"


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: Marcin997 » śr kwie 20, 2011 13:58

czyli jedynym wyjściem jest znalezienie kogoś w bieszczadach lub blisko Sanoka kto potrafi to zrobić??
Jak sądzicie? Pierwsza lepsza firma zajmująca się chip tuningiem bądź czymś takim zrobi to??



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: mariachi » śr kwie 20, 2011 16:12

musisz popytać, podzwonić po firmach czy robią takie coś, może jest w okolicy jakiś elektronik który to zrobi,albo wysłać gdzieś kompa



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

1Z+awx+pompa+ecu AFN wątpliwości

Post autor: Marcin997 » czw kwie 21, 2011 08:34

hym.. suzkałem troche i w okolicy ciężko..:/
Ale brat wpadł na pomysł, zamontowania immo...
Mówi że ma pastylki od tego kompa i puszke z immo.. tylko brak kabli...
Jego pytanie:
"kupic cewke indukcyjna przykleic tam pestke z kluczyka i jak to spiac z autem i starym okablowaniem ecu czy moze trzeba nowa rzezbe zrobic w kablach na ecu?"

A jak nie, to czy ktoś się powoła, aby to zrobić. Wysłał bym pocztą, tylko komp, musiał by wrócić przed 1 Maja..:/



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości