Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sparrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lut 26, 2011 17:59

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: sparrow » sob mar 19, 2011 22:42

rafal102 pisze:No rzeczywistość wygląda następująco

Skulek napisał(a):Bez kitu chyba za te wszystkie pieniądze z modami pompy miałbym nową ori 11mm :bajer: ...
Na pewno,taką wyprodukowana prze małe chińskie rączki.
Zdajesz sobie sprawę z tego,ile kosztuje nowa pompa?
rafal102 pisze:Kolega na tych zabiegach utopił w ch....j kasy
Możesz przytoczyć konkretne kwoty?
2,3 tysiące zeta.
W ch..j kasy,to wydał za tę ...987,która świata tuningu nie zwojowała.
rafal102 pisze:a efekt końcowy zakończył się na pompie ory 11mm. I taki był finish transakcji i przeróbek z tłokorzdzielaczem.
Jak zapewne zauważyłeś,od wczoraj,to dopiero początek przeróbek,do finishu jeszcze daleka droga.
A ta ori 11tka też chyba wcale nie lepsza,od tego,co ma obecnie u byka.
Tobie na tej ori pompie,260tkach,DOLOCIE OD AWX-A i brd udało się zrobić nieco ponad 200 koni.
Jakie masz doładowanie i dawki,jeżeli można wiedzieć?



Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: rafal102 » sob mar 19, 2011 22:48

sparrow pisze:A ta ori 11tka też chyba wcale nie lepsza,od tego,co ma obecnie u byka.

Wykresy pokazywały inaczej, a wykres który przedstawiłeś nie był robiony na tej samej pompie co był robiony program w Tune-Up.
sparrow pisze:Tobie na tej ori pompie,260tkach,DOLOCIE OD AWX-A i brd udało się zrobić nieco ponad 200 koni.
Jakie masz doładowanie i dawki,jeżeli można wiedzieć?
Moje auto nie ma nic do tego tematu.


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: cowboy » sob mar 19, 2011 22:53

fusse pisze:dla vw nikt nie robil jakiejs specjalnej lepszej 11stki, tloczek i reszta byla taka sama, fala byla za to wysoka i z charakterystycznym ksztaltem.
;)
przecież cały czas dyskusja się toczy wokół tej nieszczescnej fali - nikt nie mówił o tłokorozdzielaczu złego słowa
własnie ta charakterystyczna fala jest tym specjalnym co sobie zamówił w boschu VW pod swoje wymagania - wydajna pompa, małe szpryce, pewnie chodziło o jakies normy spalin, nie znam sie..
Skulek pisze:to już robi się komedia ... zapłacić 400 zł za nie kompletną sekcję ... A już nie mówię o 'dodatkowych' kosztach ...

Bez kitu chyba za te wszystkie pieniądze z modami pompy miałbym nową ori 11mm :bajer: ...
to jest własnie dziwne, zamiast temat załatwić szybko i honorowo , czyli wymienic wadliwy towar, to za pomocą "kolegów" oraz podwójnych kont prowokowane są kłótnie na forum..
gdyby szybko skulek był szybko załatwiony z reklamacją i wyszło by mu 190KM na tej poprawionej pompie, byłaby to najlepsza reklama... a tak ludzie którzy mieli z tymi zestawami problemy sa atakowani ze nie potrafią złozyć pompy, ze sie nie znają, czy nawet tuner o wgrywanie gotowców... a wszyscy inni czyli WY jako wyznawcy oryginalnej pompy VW ;)

super pomoc dla kolegów z forum... ech szkoda gadać i pisać, wnioski każdy wyciągnie sam..
sparrow pisze:Udało się,z czego nie tyle ja,ale masa userów,i tu idę o zakład,bardzo się cieszy.
To doskonała,tańsza i z większym prawdopodobieństwem odniesienia sukcesu,metoda na posiadanie prawie oryginalnej 11tki.
Nie wszyscy od razu muszą mieć te 200 koni,niektórym wystarczy 180,co z taką pompa osiągną bez większego trudu.
bardzo bym chciał żeby się userzy cieszyli ale własnie tak nie jest
gdyby ktoś napisał, kup pompe a renault o takim numerze przełóz graty i juz to tak
ale Byku21 pisał sprzedaję zestawy do przeróbki na pompe 11 - i ze bedzie super 11-stka, nie pisząc co sprzedaje, a nawet nie wiedząc co sprzedaje, bo chyba swiadomie nie wcisnął kitu skulkowi
pare osób własnie zgłaszało problem, co wiecej zostali raczej nieładnie potraktowani
kila osób wpisało się w dziale speed, kilka osób pisało PW do administracji

sparrow pisze:Nie mnie,tylko osobie,którą tak zaciekle tępiłeś,do tego stopnia,że zbanowałeś jego login,usuwając go tym samym z forum.
Wiem,bo pisał mi,że dzwonił do Jagodzińskiego,a ten powiedział,kto go tak załatwił.
To dzięki Twojej zawiści,zazdrości chyba też,kolegi byku teraz z nami nie ma i ja muszę tutaj bronić jego imienia.
Dlatego właśnie podjąłem się tej roli,bo łatwo tutaj oczernia się kogoś,kto nie ma żadnej możliwości obrony.

Dzień wcześniej wysyłasz mu "słodkiego koleżeńskiego" priva,po czym kolejnego dnia wbijasz mu nóż w plecy.
Ładnie.
OK, skoro chcesz dyskutowac na ten temat:

zamiast wyrażnie napisać co się sprzedaje, jak to montować, wyjasnic to Byku21 wolał zakładać podwójne konta i naganiac klientów i zwyczajnie oszukiwac ludzi, wpisując się pod innym nickiem, zgodnie z regulaminem został zbanowany przez administratora

ja nikogo nie tępiłem ani nikogo nie zbanowałem, skoro Byku21 tak Ci się zwierza ze wszytskiego (przecież go nie znasz, i przypadkiem trafiłeś na forum ;) ) to powinienes wiedzieć ze, jak ktoś mysli że jest cwaniakiem to niestety tak konczy
szkoda że nic go nie nauczyła smutna przygoda na forum passata - jednak internet nie jest anonimowy..
co wiecej userzy tez go wytropili na innych forach...

podsumowując, gdyby Byku21 nie kombinował, nie oszukiwał, nie sciemniał, to by nie został zbanowany

przy okazji, chciałem mu pomóc wyjasnić sprawę, napisałem PW żeby wyjaśnił temat, opisał jaka fala jest własciwa, pomógl koledzie pinio18, zeby nie było problemów zgłaszanych przez userów.....
ale nóż w plecy wbił mu administrator nie ja, bo okazało się że ma 2 konta, a sprawa została zgłoszona przez userów którzy byli "zadowolonymi klientami" byka21 - jak widać musieli być podobnie jak skulek miło obsłużeni...
ja mu tych kont nie zakładałem przeciez ;)

to tyle z mojej strony OT, mam nadzieje że nie bede musiał pisac nic więcej, dla mnie temat jest zakonczony, jak byku21 ma problem niech pisze do administratora tego forum - sam sie prosił o przekazanie paru faktów, a nie chce pisać w szczegółach wszystkiego...
sparrow pisze:tak to już bywa,nie wszyscy grają fer.
dlatego kłamstwo i cwaniactwo nie popłaca i prędzej czy poźniej prawda wychodzi na jaw

kolego, przypadkiem trafiłeś na forum bo zbanowaniu jednego fałszywego konta byku21, przypadkiem wpisujesz sie w jego tematach, przypadkiem kontynuujesz dyskusję z arwarmem, przypadkiem zachwalasz zestawy od byka21, pare dnie temu pisałes ze nie znasz człowiek, teraz przypadkiem nagle go znasz i nawet wszystkie jego telefony do YGD, przypadkiem przestudiowałeś w te kilka dni na forum całą historię działu TDI na tym forum ;)



arwam

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: arwam » sob mar 19, 2011 22:55

rob555 pisze: A tak o kant d... mozna potluc bo to co mu wyslano za 1szym razem mialo z.j.e.b.a.n.a fale skoro teraz ta pompa odzyla na orginalnej fali !
Czemu nie zrobiono pomiarow na fali ktora wyslano Skulkowi za 1szym razem?????
Przeciez podobno to ja sie nie znam, hamownie mam do du..., wiec po co zmieniano fale??

rob555, ja Ci powiem po co.
po to że jak masz wyrąbany tłoczek to żeby jeszcze pompę podratować to dali falę o bardziej stromych krzywkach co wymusza szybszy ruch tłoczka i objawy padniętej głowiczki są mniej widoczne.
najlepiej się sprawdza pompę na ori fali ewentualnie na fali np z Diesla o łagodnych krzywkach.
przy powolnym ruchu tłoczka wszelkie niedostatki pompy wychodzą na jaw jak na dłoni.

sparrow pisze: cowboy napisał(a):moim zdaniem to Ty udajesz nie wiadomo jakiego znawcę



Mylisz się,ja staram się tylko uświadomić niektórym,że karmieni się bajkami,mitami,które jak widać udało mi się łatwo obalić.

wciskając mity i bajki jakich świat nie widział.
ponawiam pytanie które zadał ROB555 skoro ta pompa jest taka dobra to czemu nie chodziła na fali przysłanej z tłoko-rozdzielaczem?
na łagonej fali silniik owszem będzie miał niższe parametry ale będzie można wysoko kręcić. i pompa na pewno wtedy nie będzie wydawać takich dźwięków jak na filmiku.

sparrow pisze: rob555 napisał(a):Nie kwestionuje zasadnosci hybryd



Dobrze,że w porę zmieniłeś zdanie,bo jeszcze kilka tyg.wcześniej pisałeś coś zupełnie innego,ale niewazne :pub:

po pierwsze o hybrydach swego czasu rozmawiałem swego czasu z Rob'em odnośnie Turbin a co do pomp jak pisał to pod względem kosztów bo poskładanie pompy, jeśli się tego samemu nie robi kosztuje, to raz w dwa ustawianie pompy też kosztuje, a trzy że soft który trzeba zrobić jeśli pompa nie została z głową zrobiona również kosztuje , wreszcie pompy składane na oko bez pomierzenia odpowiednich wartości nigdy nie dadzę odpowiednich wartości. a kupowanie samego wsadu mija się z celem bo nie masz jak zmierzyć podsadzenia w dawcy.
praktycznie każda poskładana na oko odpali i auto będzie jakoś jechać ale nigdy nie do dobrych wartości.

najlepiej kupować całego dawcę( w sensie pompa a nie auto ) :) i wtedy można odpowiednią pompę zbudować
a nie jak si okazuje skupować pompy padnięte które MOŻE jeszcze zagadają.
to tutaj jest przyczyna tego że auta z tymi tłoko-rozdzielaczami które lata swojej nie tylko świetności ale i sprawności już mają dawno za sobą, nie mogą uzyskać parametrów.
jak jest jużwyrobione pasowanie tłok-cylinder to założenie " ostrzejszej" fali tylko przymaskuje prawdę i na chwilę poprawi sytuację która jednak szybko znów zacznie się kończyć.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: rob555 » sob mar 19, 2011 23:51

:smoke:
Temperatura rosnie zupelnie nie potrzebnie. Mysle ze hybrydy od BYKA sa sensowna alternatywa zjechanych 11 ktorych na rynku jest coraz wiecej.
Ale trzeba to robic tak :
- wysylac cala pompe przerobiona i wstepnie sprawdzona (jeden soft jeden setup jedno auto i mamy porownanie)
Nie interesuje mnie od czego tam bedzie fala...mowiac wprost mam to w :ass: wazne by na mapie nastawnika i kata wtrysku dla modzonej 11 dawala przyzwoite wyniki. Oczywiscie 10 KM w ta czy w ta to zadna roznica...blad pomiaru, hamowni, egzemplarza itd... wazne by miala potencjal podobny do sredno zuzytej org 11.

Wtedy kazdy bedzie zadowolony. Byku bo bedzie miec klientow. Ja bo nie bede jak idiota poprawial softu ze znikomym efektem. Klient bo bedzie mial to co chce.

Wysylanie "zestawow malego majsterkowicza" i testowanie na klientach polaczen (fala + tloczek) ma spore szanse porazki. Po pierwsze montaz...mozna to spierdzielic. Po drugie soft... mozliwe ze taki zestaw ma racje bytu ale zaden tuner nie bedzie odkrywac ameryki i od nowa budowac map paliwa i regulacji kata wtrysku za cene korekty softu... wybaczcie.


Oczekiwania sa takie jak przy turbinach hybrydowych...kupic...zalozyc...podstroic...

Klient jesli placi za "sprawdzony" zestaw ma dostac setup ktory ma potencjal. Nie moze tak byc ze dopiero po czasie i sporej zadymie okazuje sie ze pompa dobra tylko "fala" *#cenzura#*. Ktos placi za paliwo, hamownie ktos inny marnuje swoj czas na strojenie z gory skazane na porazke.

I to chyba o to chodzi w tym watku....

Jak budowalem hybrydy staralem sie zalozyc w moim warsztacie by przy reklamacji nie bylo podejrzen o niefachowy montaz. Pozatym jesli testowalem jakies rozwazania nie kasowalem siana dopuki nie sprawdzily sie zalozenia. Jesli wyniki byly mizerne na swoj koszt montowalem sprawdzony zamiennik.
OK kazdy popelnia bledy (nie robi ich ten co nie robi nic) ale trzeba wyciagac wnioski i dbac o klienta...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

arwam

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: arwam » ndz mar 20, 2011 00:40

rob555, ja tego tak ładnie ująć nie umiałem
z tym że jak wyżej napisałem pomp nie powinno isę skłądać na oko bo to ma małe szanse powodzenia.

jeśłi podsadzenie będzie zbyt wysokie raz że pompa szybko siądzie a dwa że nie będzie żadnych parametrów.


albo się kupuje całą pompą albo od ospby który już odpowiednio dobrała to i owo żeby pompa działa jak nalezy.




rob555, probowałeś na TDI z pełną elektroniką przy tłoczku 11mm stosować falę DE 619?
jak tak to jak to sięw TDI spisywało?
bo w MTDI całkiem przyjemnie jeździ.


cowboy pisze: sparrow napisał(a):tak to już bywa,nie wszyscy grają fer.



dlatego kłamstwo i cwaniactwo nie popłaca i prędzej czy poźniej prawda wychodzi na jaw

kolego, przypadkiem trafiłeś na forum bo zbanowaniu jednego fałszywego konta byku21, przypadkiem wpisujesz sie w jego tematach, przypadkiem kontynuujesz dyskusję z arwarmem, przypadkiem zachwalasz zestawy od byka21, pare dnie temu pisałes ze nie znasz człowiek, teraz przypadkiem nagle go znasz i nawet wszystkie jego telefony do YGD, przypadkiem przestudiowałeś w te kilka dni na forum całą historię działu TDI na tym forum ;)
cowboy wierzysz w przypadki?
ba ja raczej nie a już na pewno nie w taki zbieg okoliczności bo tu są same "zbiegi" i podbiegi.
a kolega tylko pod górę ma zapewne przez takich ściemniaczy jak ja



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: goodhope » ndz mar 20, 2011 11:26

Nie wnikam w wasze falochrony.
3 słowa apropos LPS2700.

Jest a właściwie była to hamownia "hobbystyczna" produkowana przez Mahę, z przeznaczeniem głównie do gazownictwa.
W celu weryfikacji osiągów paliwo/paliwo.
Do bólu uproszczony kontroler, równie uproszczone oprogramowanie, niskobudżetowe małe lekkie roleczki. Obostrzenia nie pozwalające kręcić się im szybciej im niż 200km/h.
Brak możliwości rozbudowy.

W 2005r kiedy robiłem przymiarki do swoich pierwszych rolek zafascynowany opowieściami Pana z WSOP niemal zdecydowałem się na zapożyczenie, by nabyć to "cudo" za 25 koła euro (netto).
Po rozmowie ze znajomym, przejrzałem na oczy i skończyło się na kupieniu "za swoje" świątkowej inercji. Której zakupu nigdy nie żałowałem, a która do dziś działa z powodzeniem gdzieś na podkarpaciu.

Kiedyś podobnego LPSa nabył Aligator.
Dokładnej historii choroby nie znam.
Wiem, że doposażył to w kontroler Majertecha, bo na oryginalnym nie wiem czy kiedykolwiek poprawnie to pracowało.

Reasumując, w moje ocenie LPS2700 to Maha, jak mercedes. Tyle że A klasa.
Jedni zafascynowani marką nie wyobrażają sobie nic lepszego na świecie. Inni wolą się przesiąść za te same pieniądze w w większego, wygodniejszego Passata, który w ocenie pierwszych będzie "ciągle tylko volkswagenem".



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: tomek08 » sob mar 26, 2011 19:58

Witam, co tam słychać w sprawie pompy? Ibiza już lata na hybrydzie 11-tki?
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: Skulek » ndz mar 27, 2011 00:15

tomek08, Niestety pompa jeszcze do mnie nie wróciła ...


...

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: tomek08 » ndz mar 27, 2011 13:44

Witam, to jak ją już będziesz miał to od razu pisz jakie efekty, bo sam chcę takowa u siebie montować.
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości