Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- tomko91
- FaKeR Lubuskie
- Posty: 145
- Rejestracja: pn wrz 13, 2010 19:01
- Lokalizacja: FKR Gronów okolice Zielonej Góry
Katalizator out
chłopaki ja mam JD-15017 tu numer ma jakieś znaczenie czy tylko litery"JD" się liczą??
MOJE MK3 OBADAJ I POWIEDZ CO MYŚLISZ=> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=385778" onclick="window.open(this.href);return false;
Odważni nie żyją wiecznie a ostrożni nie żyją wcale...
I pamiętaj aby nigdy nie jeździć szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać...
Odważni nie żyją wiecznie a ostrożni nie żyją wcale...
I pamiętaj aby nigdy nie jeździć szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać...
- tomko91
- FaKeR Lubuskie
- Posty: 145
- Rejestracja: pn wrz 13, 2010 19:01
- Lokalizacja: FKR Gronów okolice Zielonej Góry
Katalizator out
no ale większe i z nr JD-2.... a mój jest mniejszy i ma nr poniżej jd-15017
MOJE MK3 OBADAJ I POWIEDZ CO MYŚLISZ=> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=385778" onclick="window.open(this.href);return false;
Odważni nie żyją wiecznie a ostrożni nie żyją wcale...
I pamiętaj aby nigdy nie jeździć szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać...
Odważni nie żyją wiecznie a ostrożni nie żyją wcale...
I pamiętaj aby nigdy nie jeździć szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać...
Katalizator out
mam kilka pytan mam punto 1.9 jtd i tak jak czytam o tych Waszych dieslach to mysle kurde w sumie mozna miec (malo bo malo ale zawsze) troche mocniejszy samochod prawie za darmo i to jeszcze na zdrowie mu wyjdzie
ale mam kilka pytan,
1. nie wiecie czy to w TDi tylko jest taka akcja czy w innych dieslach tez Wasi znajomi usuwali?
2. w samochodzie jest odczuwalnie glosniej bo wywaleniu kata?
3. czyli rozumiem ze u wiekszosci z Was jak nawet zaczal dymic po wymianie to po kilku minutach juz odeszlo w niepamiec?
4. przyznam ze lubie slyszec np w 1.9 afn (wujek ma w a6tce) jak turbina przygwizduje, u mnie jest bez zmiennej geometrii lopatek to jak nie slychac teraz tego to po tym tez nie bede slyszal?
5. czyli jazda po wycieciu jest przyjemniejsza? lepiej sie zbiera, lepszy vmax, mocniej slychac turbo ?
prosze o odp na wszytkie pytania, moze dolacze do grona kat out
ale mam kilka pytan,
1. nie wiecie czy to w TDi tylko jest taka akcja czy w innych dieslach tez Wasi znajomi usuwali?
2. w samochodzie jest odczuwalnie glosniej bo wywaleniu kata?
3. czyli rozumiem ze u wiekszosci z Was jak nawet zaczal dymic po wymianie to po kilku minutach juz odeszlo w niepamiec?
4. przyznam ze lubie slyszec np w 1.9 afn (wujek ma w a6tce) jak turbina przygwizduje, u mnie jest bez zmiennej geometrii lopatek to jak nie slychac teraz tego to po tym tez nie bede slyszal?
5. czyli jazda po wycieciu jest przyjemniejsza? lepiej sie zbiera, lepszy vmax, mocniej slychac turbo ?
prosze o odp na wszytkie pytania, moze dolacze do grona kat out
Katalizator out
no ponoc slabszy z dolu jest po wycieciu kata.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Katalizator out
To ode mnie parę słów, może kto inny będzie miał inne zdanie
1. Można i w innych ale, trzeba się liczyć z tym, że w nowszych furkach może wywalać jakiś błąd, TDIkom VP to nie grozi
2. Może minimalniej ale naprawdę minimalnie (tak zdawało mi się przy pierwszej jeździe po wycięciu), z czasem wogóle
3. Przez kilka minut i porządnym przegonieniu przestało, nie ma teraz różnicy patrząc w lusterko, może gdy odpalę zimny silnik i od razu cofnę to troszkę czuć spaliny, przy ciepłym nie zauważyłem zmian na postoju
4. Ciężko stwierdzić jak będzie u Ciebie, u mnie na postoju przy przegazowaniu trochę bardziej gwiżdże, w czasie jazdy nie zauważyłem zmian, czasem gdy go przeciągnę i zmieniam bieg słychać takie jakby krótkie zassanie powietrza (ale to pewnie przez wspawaną rurkę bez puchy, dodam turbo ze zemienną geometrią
5. U mnie od troszkę niższych obrotów zaczął ciągnąć i troszkę lepiej się wkręca, teraz już się przyzwyczailem to nie czuję różnicy ale na początku miałem takie odczucie, turbo w czasie jazdy słychać w sumie tak samo jak przed wywaleniem
Inna sprawa, że przy większym przebiegu może być już on lekko przytkany a dodatkowo podobno brak kata ulży turbince ze zmienną geometrią
Aha i najlepsze, miła niespodzianka, za kata z oznaczeniem DD dostałem ponad 700zł , podobno w tych dieslowych jest sporo platyny
1. Można i w innych ale, trzeba się liczyć z tym, że w nowszych furkach może wywalać jakiś błąd, TDIkom VP to nie grozi
2. Może minimalniej ale naprawdę minimalnie (tak zdawało mi się przy pierwszej jeździe po wycięciu), z czasem wogóle
3. Przez kilka minut i porządnym przegonieniu przestało, nie ma teraz różnicy patrząc w lusterko, może gdy odpalę zimny silnik i od razu cofnę to troszkę czuć spaliny, przy ciepłym nie zauważyłem zmian na postoju
4. Ciężko stwierdzić jak będzie u Ciebie, u mnie na postoju przy przegazowaniu trochę bardziej gwiżdże, w czasie jazdy nie zauważyłem zmian, czasem gdy go przeciągnę i zmieniam bieg słychać takie jakby krótkie zassanie powietrza (ale to pewnie przez wspawaną rurkę bez puchy, dodam turbo ze zemienną geometrią
5. U mnie od troszkę niższych obrotów zaczął ciągnąć i troszkę lepiej się wkręca, teraz już się przyzwyczailem to nie czuję różnicy ale na początku miałem takie odczucie, turbo w czasie jazdy słychać w sumie tak samo jak przed wywaleniem
Inna sprawa, że przy większym przebiegu może być już on lekko przytkany a dodatkowo podobno brak kata ulży turbince ze zmienną geometrią
Aha i najlepsze, miła niespodzianka, za kata z oznaczeniem DD dostałem ponad 700zł , podobno w tych dieslowych jest sporo platyny
Katalizator out
walsnie ten moj silnik tez nie jest chyba jakos super zaawansowany w porownaniu z tdi vp, tez turbo bez zmiennej geometrii, tyle ze CR ale nie wiem czy to moze miec jakis wplyw bo skoro zmieniali i ludzie z tdi PD to czemu mialby byc problem z cr
kurcze no waham sie wlasnie nad tym.. hmm moze jescze ktos mi pomoc?
kurcze no waham sie wlasnie nad tym.. hmm moze jescze ktos mi pomoc?
Katalizator out
Wyciąłem kata i zastąpiłem rurą w moim ASZ - koszt 50zł w Pruszczu
Przy zamkniętych szybach nic nie słychać głośniej, przy otwartych i na zewnątrz minimalnie głośniej turbinkę i przy zimnym słychać inaczej, ale to do rozgrzania tylko.
Kat był - 045 178 AC B drugi numer to JD był coś tam coś tam. Sprzedany za 600zł.
Polecam - trochę grosza w portfelu i może minimalnie lepiej ciągnie - na wolnych się lepiej wkreca, nie wiem czy to subiektywne czy nie
pacos, miałem bravo 1.9jtd cf2 i był bez kata, nic się nie działo, nie dymił mi w ogóle, czy coś się polepszyło nie wiem bo jak kupiłem to już nie miał.
Przy zamkniętych szybach nic nie słychać głośniej, przy otwartych i na zewnątrz minimalnie głośniej turbinkę i przy zimnym słychać inaczej, ale to do rozgrzania tylko.
Kat był - 045 178 AC B drugi numer to JD był coś tam coś tam. Sprzedany za 600zł.
Polecam - trochę grosza w portfelu i może minimalnie lepiej ciągnie - na wolnych się lepiej wkreca, nie wiem czy to subiektywne czy nie
pacos, miałem bravo 1.9jtd cf2 i był bez kata, nic się nie działo, nie dymił mi w ogóle, czy coś się polepszyło nie wiem bo jak kupiłem to już nie miał.
Mój AeSZet Mk4 ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=401151" onclick="window.open(this.href);return false;
Katalizator out
Witam jestem wlasnie po wycieciu kata.
Sprzedawal ktos z was kat z numerem:
045178AC B
DD-19044
Sprzedawal ktos z was kat z numerem:
045178AC B
DD-19044
BYLO: Vw Golf IV AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=315723
JEST: Audi A3 8P BKD Coupe + Compsport = 170KM+ :)
JEST: Audi A3 8P BKD Coupe + Compsport = 170KM+ :)
- majma golf
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
- Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR
Katalizator out
a mi gwizda turbinka i to za bardzo..i myslalem zeby przeczyscic ja ale koles ktory sie tym zajmuje poradzil zebym pierw kata wywalil...bo turbina dobra,ciagnie bledow nie pokazuje itp tylko ten gwizd.jak sie jedzie w srodku to juz pare osob sie rozgladalo "gdzie ta karetka jedzie" bo tak im gwizdalo:):) i da to cos???
Katalizator out
Koledzy gdzie wy sprzedajacie te katalizatory mam ASZ za 6paczek z pocalowaniem oddam.
Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12
Katalizator out
Wyciąłem dziś kata - bardzo głośny "jęk" przy zmianie biegu, i stosunkowo głośny pisk/jęk ciągle na jałowym, słyszalny jednak tylko od tyłu. Ciężko się będzie przyzwyczaić, no chyba że coś jest nie tak.
Oznaczenie:
045178 AC B
DD-10107
To są te drogie "dd" ?
Oznaczenie:
045178 AC B
DD-10107
To są te drogie "dd" ?
Katalizator out
Tak, ja sprzedałem kata JD (z ASZ'a) za 600zł na allegro.
Wystawiłem, potem kilka propozycji od razu dostałem od ludzi skupujących taki sprzęt.
Shmatan, A DD to są właśnie te drogie. A a propo jęku, to zauważyłem, że też to u mnie jest w momencie gdy wciskam sprzęgło, a później gaz puszczę. Gdy w synchronizacji tych pedałów, odpuszczam gaz trochę szybciej według mnie tak jak trzeba, to nie ma jęku, gdy zamule i za szybko wcisnę sprzęgło to jest jęk. Spróbuj kolego może u Ciebie to samo, spróbuj później sprzęgło wciskać, a najpierw odpuszczać gaz, napisz potem czy pomogło
Wystawiłem, potem kilka propozycji od razu dostałem od ludzi skupujących taki sprzęt.
Shmatan, A DD to są właśnie te drogie. A a propo jęku, to zauważyłem, że też to u mnie jest w momencie gdy wciskam sprzęgło, a później gaz puszczę. Gdy w synchronizacji tych pedałów, odpuszczam gaz trochę szybciej według mnie tak jak trzeba, to nie ma jęku, gdy zamule i za szybko wcisnę sprzęgło to jest jęk. Spróbuj kolego może u Ciebie to samo, spróbuj później sprzęgło wciskać, a najpierw odpuszczać gaz, napisz potem czy pomogło
Mój AeSZet Mk4 ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=401151" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości