SWAP tdi do mk2 - wymiana tdi za td ile warto dopłacić ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 22, 2009 21:47

skibszczok pisze:jak jest z polosiami?? Slyszalem ze trzeba zmienic ale piszac z Swiderek mk2 okazalo sie ze zlozyl to na polosiach z mk3. To jak to jest??
nie musisz zmieniać musisz tylko dopasować jeśli nie masz przeguby bo w skrzyni tdi są flansze na 100mm :) możesz takie mieć nawet :P
skibszczok pisze:Jak jest z podlaczeniem klimy?? Ciezko moze byc?? Klima manualna odrazu mowie. Da sie to pod dmuchawe z mk2 podlaczyc??
klime ? a Ic gdzie ?
jakbyś chciał jedno i 2 to w ogóle cieżko upchać to pod maską jakoś sensownie :PP ja zrezygnowałem z klimy na rzecz dobrego IC :) (choć pedno jakbym pokombinował z chłodnicami to by sie wcisło :P)



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » wt gru 22, 2009 22:17

Myslalem czy jej nie podlaczyc i myslec gdzie by tu icka wcisnac ale ostatecznie chyba sobie daruje ta odrobine luksusu :P To_mas, powiedz mi jeszcze jak jest z pedalami?? Od czego pasuja?? bo te z mk3 chyba trzeba rzezbic tak??


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » wt gru 22, 2009 22:58

skibszczok pisze:Teraz mam kilka pytan, jak jest z polosiami??
skibszczok,
przeguby tylko zmieniasz na 100mm wewnętrzne .

jeśli miałeś GTI to najprawdopodobniej będą pasować.
jak nie chcesz pedałów pod hydro przerabiać to zakładaj układ na linkę.
jeśli byś chciał to mogę sprzedaćswój zestaw wyprzęgnika na linkę za 90zł zakładasz tylko wyprzęgnik na skrzynię uchwyt i linkę która idealnie pasuje na miejsce fabrycznej.
ja rezygnuję z tego patentu bo przygotowywuję się pod skrzynię sześciobiegową DRW i tani nie ma możliwości zastosowania wyprzęgnika mechanicznego.
skibszczok,

mam też jeszcze IC od Saab'a który powinien dać się upchnąć przy zamontowanej klimie w przodu i ma naprawdę dużą powierzchnię chłodzącą.
szczegóły na PW



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr gru 23, 2009 10:48

skibszczok pisze:To_mas, powiedz mi jeszcze jak jest z pedalami?? Od czego pasuja?? bo te z mk3 chyba trzeba rzezbic tak??
nie wiem z czego pasują :/ z G ? podobno tez z toledo .... ja mam przerobione pedały tzn dołożony gaz z potencjometrem z mk3 a sprzęgło na linke tak jak ma arwam,



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » czw gru 24, 2009 17:44

Jakby to dzialalo jakbym pedaly ze szprzeglemna hydraulike a gaz przerobic jakos na linke ktora dochodzila by do potencjonometru??

arwam, mam 1V wiec chyba musze zmienic tak?? Jaki to koszt bedzie mniej wiecej wiesz moze??


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw gru 24, 2009 17:50

skibszczok, potencjometr jest z gazem(pedałem gazu) połączony linką :P



arwam

Post autor: arwam » czw gru 24, 2009 20:32

skibszczok,

myślę że najlepiej by było gdybyś najpierw włożył silnik i założył najpierw pompę mechaniczna jak ja a na spokojnie byś sobie robił i sterowanie i elektrykę do niego a samochód byłby cały czas na chodzie.
co do przegubów to musisz zmienić jeśli masz ori na na 99% masz.



najmniej byś miał roboty jakbyś zmienił sobie linkę gazu na taką od benzyniaka i wtedy sobie można w praktycznie dowolnym położeniu umieścić potencjometr a sprzęgło sobie zrobić na linkę.
u Ciebie nie będzie ori ic który wymusza duże zagięcie linki w na którkim odcinku na prawie 180?* więc róznica między nim a hydro by było mała więc nie wiem czy byłoby sens bawić się w hydro.
ja idę w tą stronę bo chcę założyć skrzynię DRW a tam nie ma innej możliwości jak tylko hydro



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » ndz gru 27, 2009 12:35

Nie chce przerabiac tego za bardzo w sumie. Na hydro z tego co czytalem duzo ladniej by chodzilo. Duzo roboty bylo by zeby hudro podlaczyc?? Tylko pedalami sie pobawic i wsio co nie?? Mysle ze wrzuce go ale dopiero pozniej zaczne modzic. Bo kosztowo bym musial odlozyc jeszcze wiecej co przesuwalo by mi swap :P Takze mysle ze zrobie czesciowo jak mowisz arwam, wrzuce silnik (tylko podlacze pod instalacje) i dopiero bede FMIC wkladal itd.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » ndz gru 27, 2009 13:05

skibszczok pisze:Duzo roboty bylo by zeby hudro podlaczyc?? Tylko pedalami sie pobawic i wsio co nie??
wydrzeć cały środek, założyć pedały wywiercić otwór na pompę sprzęgła zmieniać zbiorniczek płynu hamulcowego przewody. to tyle co mi do głowy w tym momencie przychodzi.



Awatar użytkownika
Bukowina_driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
Kontakt:

Re: SWAP tdi do mk2 - wymiana tdi za td ile warto dopłacić ?

Post autor: Bukowina_driver » pt gru 03, 2010 19:43

ODKOPUJE

-przepraszam ze odkopuje -ale nie chce zakladac nowego tematu..

Dlaczego silnik z golfa IV tdi jest lepszy od tego z golfa III-(tak wyczytalem z tego postu,,,jezeli mozecie oswieccie mnie..

sam wlasnie szukam cos pod swapa i mam do wyboru od znajomego ahu *golf 3 lub Agr z golfa 4-oba silniki maja podobny przebieg i moc 90km ...

z ,moich spostrzerzen ahu ma króćce do chlodnicy w identycznych miejscach jak moj 1.8..a ten z golfa iv to juz taki calkiem inny nawet na oko..

--wiec dlaczego te z 4 sa lepsze..



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Re: SWAP tdi do mk2 - wymiana tdi za td ile warto dopłacić ?

Post autor: przemlin » sob mar 12, 2011 21:03

Przyłączam się do pytania: dlaczego tdi z mk4 jest lepsze niż te z mk3, wydaje się ze jest na odwrót...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

SWAP tdi do mk2 - wymiana tdi za td ile warto dopłacić ??

Post autor: To_mas » sob mar 12, 2011 21:47

przemlin pisze:Przyłączam się do pytania: dlaczego tdi z mk4 jest lepsze niż te z mk3, wydaje się ze jest na odwrót...
nowsze, mniejszy przebieg, mniej zużyty czyli teoretycznie lepszy :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości