turbo wg do agr

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » pn mar 07, 2011 00:37

jaro860929 pisze:no i na korby i panewki uważać :bigok:

w 1Z duchałem 1.8bara i nic mu się nie działo.
T3 nie dajętakiego potężnego momentu obrotowego ale za to potrafi go ładnie pociągnąć w górne obroty a to już daje moc



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

turbo wg do agr

Post autor: bradley » pn mar 07, 2011 18:58

Co lepsze T3 czy k24?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » wt mar 08, 2011 00:34

bradley, T3 zdecydowanie. po pierwsze w kazdym przypadku grubszy wałek niż w K24 a w starczych modelach trafiały sięturbiny " pancerne" z jeszcze grubszym wałkiem o jakieś 2 albo 3mm.
po drugie mają większą szczelinę spalinową, niż K24 w której wielkość szczeliny spalinowej przypomina tą z T2.
ale jest też i druga strona medalu.
odrobine większy lag niż w przypadku K24



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » wt mar 08, 2011 00:57

no i właśnie o tą odrobinę się rozchodzi :bigok:
powinno być dobrze ale o tym mam nadzieję się przekonamy niedługo

na forach są już 2 projekty tdi z t3 na pokładzie
tylko pechowo jednemu się rozsypała skrzynia a na drugi właśnie czekamy :pub:



arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » wt mar 08, 2011 21:14

jaro860929, glusowi się skrzynia rozsypała?



arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » wt mar 08, 2011 21:15

jaro860929, glusowi się skrzynia rozsypała?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: turbo wg do agr

Post autor: spawacz » wt mar 08, 2011 22:01

No to ja moze tez cos skrobne, T3 w AFN jedzie pieknie, niestety 10mm w M-TDI bieda lekko wieje... , chociaz dozownik juz tak przerobiony ze sie nie dalo wiecej bo juz nie bylo gdzie i obudowa tez podcieta i tak jest slabo, tzn. jest 9.6s do 100 przy doladowaniu 0.8 bar, max boost 2200 RPM wstaje juz przy 1400 , wydech przelot TD , ale bedziemy dawac 1.3 bar na 11mm juz wkrotce. Troszke odbieglem od tematu , ale jak masz mozliwsc to daj T3 , lub hybrydke T3 i KKK26 to jest prawdziwe pieklo.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » śr mar 09, 2011 01:03

tak, niestety skrzynia zdechła
jakiś czas temu pisał że wyjęta i coś kombinuje dalej
ale nie odzywa się

spawacz dobre info
0.8 b trochę mało
2200 max boost to mi się podoba :food:
jakie masz tam wtryski? jakiś cooler jest? czy biedny seryjny, orurowanie do niego?
skoro m-tdi to komp poszedł won?
szkoda bo logi były by świetną sprawą



arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » śr mar 09, 2011 09:40

spawacz, co z tego że będziesz miał powietrze jak nie będziesz miał paliwa. a co do chybryd to nie bez powodu zdania są podzielone.
a dwa raczej bym nie łączył podzespołów różnych marek.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: spawacz » śr mar 09, 2011 19:00

Arwam a jak myslisz po co ta zmiana na 11? Bo 10 nie daje rade , 11 powinno byc ok . A co do pytan wczesnie org. cooler SB , ale daje rade odziwo , moze dlatego ze zmia , albo dlatego ze turbo jest duze i nie jest w stanie sie nagrzac wystarczajaco bo ma duzy przemial. :helm:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

turbo wg do agr

Post autor: glus » śr mar 09, 2011 20:58

Jak koledzy pisali skrzynia rozsypala sie!Chwilowo ceny nie do przyjecia wiec cos poszukam w Polsce.Jak na razie blokada i kilka innych pomyslow wiec na razie stoi i czeka na skrzynke. i zobaczymy co jeszcze wymysle!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » śr mar 09, 2011 21:15

glus, a co się Twojej stało skrzynce?



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » czw mar 10, 2011 00:24

daj znać na forum na pewno ktoś coś wymyśli w rozsądnych pieniądzach
założę się że leży u kogoś z forum w garażu i już czeka na Ciebie :pub:



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

turbo wg do agr

Post autor: glus » czw mar 10, 2011 21:37

Rozwalil sie przegob wewnetrzny i roz... przekladnie satelitarna do tego obudowa tez pokiereszowana.
No coz ponad 400kkm wylatala, pewnie by jeszcze posmigala zebym odposcil fiacikowi a tak poszukam w Polsce do maja wytrzymam,a wtym czasie postaram sie wrzucic FIMIC i morze kultowa 11.
Co do skrzynki to watpie bo to SGH (sharan).


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości