Post
autor: admin911 » ndz mar 06, 2011 23:57
tak właśnie zaczynam robić cowboy, z tylnej belce org jest mały stabilizator tylko w wersjach gti są większe jak i z przodu też, ja niestety autko od początku mam z najchudszymi, dostawiając do tyłu h&r dostałem nadsterowność i tak było że tyłem mi zarzuca ale znowu przód się za bardzo wygina, a na mokrym nawet ślizga, nie zamontowałem jeszcze przedniego 25mm eibacha, mój orginał to 20mm,
na początku po zamontowaniu tylnego h&r 22mm, autko na mokrym łapało podsterowność skręcam kierownicą i jadę do przodu, wymieniłem przednie łączniki z plastikowych na metalowe z wersji gti autko odrazu przestało się ślizgać na mokrym ale dalej mi mało, tak z ciekawości mieżyłem brata passata kombi stabilizator i oryginalnie przód ma 29mm

, tak myślę żeby auto mi tak samo wchodziło w zakręty jak passat myślę że ten stabilizator mi pomoże.
na dniach zabieram się za poluiretanowe tuleje czerwone, bo jak narazie to mam na przednich kołach lekki negatyw przez co mi zjadło roczne opony po krawędzi :/ myślę zrobić przednie zawieszenie a mam trochę roboty, magiel mi siada i od razu chciałbym robić wszystko na raz stabilizator, poly tuleje, eibach stabilizator, ustawić geometrie i kupić dobre oponki falken lub toyo chyba ze conti ale jeszcze nie myslałem zbytnio które
dzięki cowboy za podrzucenie tematu z stf , kolega zrobił z zawieszeniem to co ja będę chciał

teraz pozytywnie podchodze do sprawy z golfikiem
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...