wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
To en kolektor ,ale cena kosmiczna.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Dzięki za ofertę ale poszukam po szrotach u siebie w olsztynie. Myślę że za 40 zł taki kolektor można śmiało wyrwaćpiotrekgal pisze:aurii, ja mam taki kolektor na sprzedaz, wyczyszczony, wypalony do srebrzystosci w srodku, jak chcesz to za takie 70zl Ci go sprzedam, sam mialem go zastosowac ale pod Garrett T3 mi nie podszedl.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do turbo to narazie zostaje oryginał wiec ten kolektor powinien sie zmieścić jedyne co jeszcze zrobie to zmiana rury dolotowej na wiekszą
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
30-40 zeta to przyzwoita cena.Szukaj od 1.6 td jak ma siasc T3 .
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Bez, mam nawet elegancko przerobiony pod wezyk od LDA, mam gdzies zdjecia w razie czego, moge tez porobic.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
piotrekgal, potrrzebować będę pod wejście z EGR bo jednak będę wykorzystywał go ale tak że nie będzie syfiło dolotu bo nie będzie pod obciążeniem otwarty tylko na wolnych obrotach i przy puszczonym pedale gazu. bęzdeie to po to żeby na wolnych obrotach turbina miała minimalne obroty i po to że zanim zacznę jechać żeby temp płynu i oleju szybko rosła.
ewentualnie mógłbyś dorobić samą końcówkę zamiast króćca odmy?
ewentualnie mógłbyś dorobić samą końcówkę zamiast króćca odmy?
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
arwam, koncowka zostala ucieta i wywalona ( ta od odmy ) na jej miejscu jest wklejony taki metalowy plat z malym metalowym czyms jakby wentylem, ale mozna go usunac ale wtedy zostalaby sama dziura, do jakis wiekszych przerobek aktualnie fizycznie nie mam mozliwosci gdzie tego zrobic.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Witam, a jeśli założę wtryski 216, kolektor z ARL-a, turbinę AWX/ARL, to warto stosować dolot od filtra do turbiny z ARL-a?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
Tomek
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Warto,tylko z tym wiąże się też wymiana przepływki,a co za tym idzie trzeba odpowiednio skalibrować jej mapę w sofcie.
Niemniej jednak,gra warta świeczki.
Niemniej jednak,gra warta świeczki.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
sparrow, tak, tak o tym wiem, ale zastanawiam się jak by to jeździło na mojej przepływce tzn. z ASV-a.
Już tłumaczę większy dolot zaczynał by się za przepływką. Co o tym myślisz?
Już tłumaczę większy dolot zaczynał by się za przepływką. Co o tym myślisz?
Tomek
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Nie trzeba wymieniać przepływki wystarczy zmienić samą obudowę na taką od asz/arl. Wytłumacz mi kolego po jaką cholerę kalibrować ją w sofcie. Chyba pomylił ci się maf z map sensoremsparrow pisze:Warto,tylko z tym wiąże się też wymiana przepływki,a co za tym idzie trzeba odpowiednio skalibrować jej mapę w sofcie.
Niemniej jednak,gra warta świeczki.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;)
12,19ET street diesel ;)
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Przepływke tez trzeba kalibrować w sofcie, przecież jak dasz większą obudowę to prędkość powietrza się zmienia przy tych samych parametrach silnika.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Nie wiem,czy wiesz,ale średnica rury,przepływki itp. w arl-u jest większa,jak w asv,więc albo zmieniasz wszystko,albo nic.tomek08 pisze: ale zastanawiam się jak by to jeździło na mojej przepływce tzn. z ASV-a.
Dario84, już Ci odpowiedział,ja tylko mu przytaknę,dlatego,że jak już wspomniałem,obudowa przepływki z arl-a ma większa średnicę,a co za tym idzie większa przepustowość.bartmwek pisze:Wytłumacz mi kolego po jaką cholerę kalibrować ją w sofcie.
Seryjny map sensor z asv jest skalibrowany,do przliczania dawek z rury o mniejszej średnicy.
To tak samo,jak ze zmianą map sensora z 2.5 bara,na 3 bary.
Jak chcesz,żeby dobrze czytał,to musisz skalibrować odpowiednią mapę w sofcie.
Inaczej daremna Twoja robota
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Myślę,że już zmieniłeś zdanie.bartmwek pisze:Nie trzeba wymieniać przepływki wystarczy zmienić samą obudowę na taką od asz/arl.
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
A teraz z innej beczki , przymierzam sie do zmiany kolektora od lt 2.5tdi
W sieci znalazłem a dokładnie na tdiclub przeróbkę i montaż
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/25transporter.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0419.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0430.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0425.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0429.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0428.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0427.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0426.jpg)
W sieci znalazłem a dokładnie na tdiclub przeróbkę i montaż
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/25transporter.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0419.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0430.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0425.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0429.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0428.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0427.jpg)
![Obrazek](http://i204.photobucket.com/albums/bb18/fenwick458/IMG_0426.jpg)
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości