Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz gru 26, 2010 10:18

nic nie dotykaj. potem problemy sie zaczna i po co ci to. Czy jak w starszych silnikach spalił ktos sprzego to jakis mechs sciaga zamach z walu?? nie to po co usilujesz poprawic fabryke.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » ndz gru 26, 2010 10:59

Velthar, sam bedziesz zmieniał?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Velthar » ndz gru 26, 2010 11:03

Nie. Kolega mechanik zakładał już zestaw z vr6. Evolution pisał mi aby nie ruszać jak jest w dobrym stanie :) wkleję fotki aby obadać :)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » ndz gru 26, 2010 13:35

Mój zamach miał taki jakby kraterek średnicy 0.5mm - pewnie był uderzony o coś. W tym miejscu delikatnie zrównałem rant krateru papierem. Zabielanie/toczenie/odchudzanie koła do normalnej jazdu nie ma żadnego sensu - tak mówili mi wszyscy mechanicy/znajomi. Chyba że mówimy o benzynie nastawionej tylko na wysokie obroty (agresywny wałek, 1/4mili) - wtedy warto się w takie rzeczy bawić



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Velthar » ndz gru 26, 2010 14:21

Nie, ja mam zamiar tylko tak do 150 dojść :) więcej nie robię bo pompę 11 trzeba by kupić itp. :)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » ndz gru 26, 2010 14:34

Velthar, nie trzeba ,po co to powtarzac bzdety


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Velthar » ndz gru 26, 2010 18:57

Wiadomo :) a zwłaszcza, że i tak marzenie to kupić zdrową budę od mk2 i wsadzić mojego AFNa do tej budy :) bo golfik 2 to cud autko :) sentyment :P mk2 to było moje pierwsze auto.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: czajaa22 » wt gru 28, 2010 13:18

korfanty,
że te sprzęgła powyżej 350Nm nie trzymają już jak należy
nie no pewnie ze trzymają ale nie z g60 powyżej 350 widomym jest ze trzeba wsadzić zestaw mocniejszy od vr6 i nie będzie problemów nawet do 400 nm. U mnie narazie jest 185 ps na 360 nm i nie ma żadnego poślizgu wkrótce moc podskoczy a moment uzyska kolo 400nm i wtedy zobaczymy czy będzie uślizg :bigok: Oczywistym jest tez to ze takie zestaw od vr6 będzie sporo głośniejszy ale coś za coś jeśli uderzamy w takie moce to albo ten zestaw albo Radzik co jest już droższa sprawą.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: --Andree-- » wt gru 28, 2010 14:58

czajaa22 pisze:korfanty,
że te sprzęgła powyżej 350Nm nie trzymają już jak należy
nie no pewnie ze trzymają ale nie z g60 powyżej 350 widomym jest ze trzeba wsadzić zestaw mocniejszy od vr6 i nie będzie problemów nawet do 400 nm. U mnie narazie jest 185 ps na 360 nm i nie ma żadnego poślizgu wkrótce moc podskoczy a moment uzyska kolo 400nm i wtedy zobaczymy czy będzie uślizg :bigok: Oczywistym jest tez to ze takie zestaw od vr6 będzie sporo głośniejszy ale coś za coś jeśli uderzamy w takie moce to albo ten zestaw albo Radzik co jest już droższa sprawą.
kolego może i Vr6 wytrzyma 400Nm albo i nie wytrzyma. Różne opinie... budowa sprzęgła minimalnie różni się od g60 chyba tyko sprężynkami tłumika drgań dlatego komfort mniejszy bo bardziej słychać twardsze sprężynki.

LUDZIE POWIEDZCIE COŚ O SACH PERFORMERS miał to ktoś w aucie słyszał jak to się sprawuje ?
czym różni się wzmocnione g60 od wzmocnionego VR6 oczywiście poza ceną...
vr6 wzmocnione 883000 000655
wzmocnione g60 sachs 3000 960 801


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: admin911 » wt gru 28, 2010 21:29

ze sprzęgłem g60 podobnie u mnie, po włożeniu 216 i przechipowaniu, musiałem dużo ropy odbierać aby sprzęgło się nie ślizgało :/ jednym słowem jak ktoś planuje 216 bez zmiany ecu to moze i g60 wystarczy ale jeśli chcesz wykorzystać moc 216 i przerobic ecu to niestety zapomnij o g60, nie wiem czy tez vr6 jest okej,

tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » wt gru 28, 2010 22:02

--Andree--, j abym wzial z performance tylko docisk


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » śr gru 29, 2010 01:01

admin911 pisze:tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !

nie od Dziś pisałem że sprzęgła z Luk'a są warte tyle ile ważą i to po cenie złomu.



Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: --Andree-- » śr gru 29, 2010 01:56

Fahoo pisze:--Andree--, j abym wzial z performance tylko docisk
no tylko że sprzedają całe komplety jeśli chodzi o Sachs performers

a co do luka i Sachs to ładnie ktoś kiedyś wytłumaczył niby producent ten sam ale jakość inna jak i cena... :bajer:


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » śr gru 29, 2010 14:48

wesol, no ale 100zł to i tak 2x za dużo jak się czeka na okazje ;)



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości