ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: Dario84 » czw gru 23, 2010 13:49

Jeszcze sprawa wydechu, na ori układzie wydechowym z katalizatorem da się zrobić okolice 200KM, ale do bigT potrzebny jest już układ przelotowy o większej średnicy.

Sprzęgło ori 240mm da radę przy mocy rzędu 220KM, ale tylko z rozsądnie poprowadzonym momentem.

Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.

Są ludzie co na tych turbinach uzyskują ok 2 bary przy 2k obr ale to już trochę za dużo dla układu przeniesienia napędu, turbo jak innych podzespołów.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: Fahoo » czw gru 23, 2010 15:57

monopolowy, ja wkładałem do asz brd w octavi i wczoraj do btb
akcja jest prosta p&p tylko spływ asz nie pasuje trzeba od awx a dp mieliśmy zrobiony pod awx i pasuje


Dario84, no oczywista oczywistosc ze nie pasuje złącze cisnieniowe od zimnej str skoro w asz jest na szybkozłącze a w brd zwykły waż
Ostatnio zmieniony pn sty 10, 2011 02:40 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: caro86wlkp » czw gru 23, 2010 19:36

Dario84 pisze:Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.
co to za turbiny?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: Fahoo » czw gru 23, 2010 22:33

zabba88, co to jest dasz jakies info?
czy standard flansza tak jak pod gt 22 z cdi?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: mrozoo » pt gru 24, 2010 00:32

seria gtb posiada juz lozyska kulkowe. Ma poprawiona zmienna geometrie przez co te turbinki wstaja naprawde szybko (gtb1756vk w moim AVF'ie robilo surge na postoju :bajer: ). Mozna obracac rdzeniem tak aby nam odpowiadal doplyw oleju bez obawy o zabawe z pierscieniem od kierownic;P


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: monopolowy » pt gru 24, 2010 08:28

zabba88, opisz montaż tej turbiny, jak widzę gtb2260vk to jest turbo od 3.0TDI z A4, jak montaż by wyszedł bez grubej rzeźby to by była dobra konkurencja dla brd i gt22

mrozoo, jaką wydajność ma Twoja turbawka?
Ostatnio zmieniony pt gru 24, 2010 13:06 przez monopolowy, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: mrozoo » pt gru 24, 2010 12:01

Sam jeszcze nie sprawdzalem jej wydajnosci, poki co chodzi na ori sofcie u mnie. Siada na ori kolektorze od avf po malym podpilowaniu;)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=244177" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/bod ... a_golf.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: Fahoo » pt gru 24, 2010 12:22

mrozoo, a co z elektronika turbiny zrobiłes?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: mrozoo » pt gru 24, 2010 12:48

to co wszyscy :) Zaadaptowalem klasyczna vacu gruche ;) A sterowanie elektroniczne lezy sobie w garazu:)


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: Fahoo » pt gru 24, 2010 13:28

mrozoo, z tego co widze to chyba trzeba wykrecic nowy otwor zeby pasowało na kolektor afn awx


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: mrozoo » pt gru 24, 2010 14:18

Obrazek

Dokladnie, i nie trzeba stosowac wtedy zadnej flanszy. Ale do gtb2260vk trzeba juz rzezbic...


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: aw69 » pn gru 27, 2010 14:57

jakby co to niema też problemu z wykonaniem takiego kolektora wydechowego do 1,9 tdi, pod turbine z 3,0 tdi,


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: caro86wlkp » pn gru 27, 2010 19:51

aw69, możesz rozwinąć temat



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości