Dodatkowa pompa paliwa w VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dodatkowa pompa paliwa w VP
wie ktoś może jakie dokładnie parametry (ciśnienie/wydajność) ma Pierburg TDSa o numerze 7.28217.01?
już znalazłem 2 bary i 180l/h
już znalazłem 2 bary i 180l/h
Ostatnio zmieniony wt gru 21, 2010 23:51 przez przemeku1, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI ASV ++++
Dodatkowa pompa paliwa w VP
sagon, ale Czesiek z Ciebie przecierz ja str wczesniej podałem model tej pompy
a pytałes pewnie Wojtka z allegro z mego miasta
i ja ja za 250zł mam
a pytałes pewnie Wojtka z allegro z mego miasta
i ja ja za 250zł mam
Dodatkowa pompa paliwa w VP
To zrobiło się ciekawie,i oto chodziło.
Dzięki wszystkim za nieocenioną pomoc.Czekamy na więcej.
A ja wyrwałem od gościa numer tej pompy,kasa na koncie,to podał,jest to pompa walbro(automotive),bo teraz pierburg i walbro,to jeden producent,właśnie automotive,o numerze-7.21440.51.0
Przepływ minimalny wg,katalogu który podesłał,to 95l/h,choć pisze,że bankowo jest większy,ciśnienie 0.1 bara.
Dzięki wszystkim za nieocenioną pomoc.Czekamy na więcej.
A ja wyrwałem od gościa numer tej pompy,kasa na koncie,to podał,jest to pompa walbro(automotive),bo teraz pierburg i walbro,to jeden producent,właśnie automotive,o numerze-7.21440.51.0
Przepływ minimalny wg,katalogu który podesłał,to 95l/h,choć pisze,że bankowo jest większy,ciśnienie 0.1 bara.
AFN 165,5@380,8
Dodatkowa pompa paliwa w VP
Fahoo, nie studiuję wszystkiego strona,po stronie.
Ale jakoś udało mi się ją namierzyć,przy okazji Wojtek dużo mi wyjaśnił.
Teraz wiem,że będzie dobra,nowa i z gwarancją.
Pozdrów Pana Wojtka przy najbliższej okazji,bo to naprawdę spoko gość.
Polecam wszystkim tego allegrowicza i zakupy u niego,bo mało kto dysponuje tak rozległą wiedzą na min. temat pomp paliwa.
Tak apropo,to zapodaj no coś na temat jej podłączenia,sposób itp.
Ale jakoś udało mi się ją namierzyć,przy okazji Wojtek dużo mi wyjaśnił.
Teraz wiem,że będzie dobra,nowa i z gwarancją.
Pozdrów Pana Wojtka przy najbliższej okazji,bo to naprawdę spoko gość.
Polecam wszystkim tego allegrowicza i zakupy u niego,bo mało kto dysponuje tak rozległą wiedzą na min. temat pomp paliwa.
Tak apropo,to zapodaj no coś na temat jej podłączenia,sposób itp.
AFN 165,5@380,8
Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP
tu jest za 240sagon pisze:To zrobiło się ciekawie,i oto chodziło.
Dzięki wszystkim za nieocenioną pomoc.Czekamy na więcej.
A ja wyrwałem od gościa numer tej pompy,kasa na koncie,to podał,jest to pompa walbro(automotive),bo teraz pierburg i walbro,to jeden producent,właśnie automotive,o numerze-7.21440.51.0
Przepływ minimalny wg,katalogu który podesłał,to 95l/h,choć pisze,że bankowo jest większy,ciśnienie 0.1 bara.
http://autosklep.istore.pl/pl/product/b ... 21440.51.0" onclick="window.open(this.href);return false;
TDI ASV ++++
Dodatkowa pompa paliwa w VP
przemeku1, to jest opis pompy z numerem 7.21440.51
Ma inne,mniejsze ciśnienie.
Sprawdzałem.
Albo się gość z opisami walnął,albo nie tę pompę sprzedaje.
Nie zmienia to faktu,że można je kupić już za 250 zeta.
Teraz,jak już wiadomo czego szukać,to tylko szukać jak najtańszych.
Choć poniżej 250ciu ciężko taką znaleźć.
Druga sprawa,2 bary tej pierburga,to chyba ciut za dużo,tak bynajmniej wywnioskowałem z tego,co mi Wojtek napisał.
Inaczej poleciłby właśnie taką.
Ma inne,mniejsze ciśnienie.
Sprawdzałem.
Albo się gość z opisami walnął,albo nie tę pompę sprzedaje.
Nie zmienia to faktu,że można je kupić już za 250 zeta.
Teraz,jak już wiadomo czego szukać,to tylko szukać jak najtańszych.
Choć poniżej 250ciu ciężko taką znaleźć.
Druga sprawa,2 bary tej pierburga,to chyba ciut za dużo,tak bynajmniej wywnioskowałem z tego,co mi Wojtek napisał.
Inaczej poleciłby właśnie taką.
AFN 165,5@380,8
Dodatkowa pompa paliwa w VP
sagon, ja u pawk508a załozyłem ją
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p4423652" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p4423652" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowa pompa paliwa w VP
sagon, podłaczona jest przez przekaznik + bezpiecznik i wyzwalana + po przekreceniu stacyjki
+do wyzwolenia wziety jest z miejsca na przekaznik w skrzynce
a sam+do obsługi pompki jest wzięty po grubym kablu z zasilania bezpieczników dla ABS w mkIII
+do wyzwolenia wziety jest z miejsca na przekaznik w skrzynce
a sam+do obsługi pompki jest wzięty po grubym kablu z zasilania bezpieczników dla ABS w mkIII
Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP
choć z drugiej strony TDS ma pompę w baku, wstępną i VP37sagon pisze:
Druga sprawa,2 bary tej pierburga,to chyba ciut za dużo
i 2 gary więcej...
TDI ASV ++++
Dodatkowa pompa paliwa w VP
Co do miejsca zamontowania takiej pompki,to chyba niekoniecznie musi to być na zbiorniku paliwa,czy koniecznie?
Jeszcze paczka nie dotarła,więc instrukcji jako takich nie mam.
Choć dowiedziałem się,że jest to pompa typu in-line,czyli taka,która jest przystosowana tylko i wyłącznie do montażu poza zbiornikiem.
Osobiście umieściłbym ją między filtrem,a pompą,tak byłoby najłatwiej.Ale,czy najlepiej?Zobaczymy,co sprzedawca podpowie .
Zastanawiałem się nad podłączeniem jej w taki sposób,aby podawała dopiero po uruchomieniu silnika,jednak,to nie pompka z bmw i nie ma 2óch barów ciśnienia,więc może to zbędny trud.
Z drugiej jednak strony,niekiedy trzeba zostawić dłużej na włączonym zapłonie,silnik wtedy nie pracuje,ale pompka już tak.
Mam nadzieję,że uzyskam takie informacje od sprzedawcy,jeżeli nie,to będzie trzeba pytać tutaj.
No chyba,że wcześniej,nim zapodam kit od 11tki wypali grupowe hamowanie na kieleckiej maha,to wtedy podjadę.Chętnych jest,tylko jakoś nie ma czasu się umówić.
Jak jednemu pasuje,to drugiemu nie.
Gdyby udało się ją zamontować w komorze silnika,to żaden problem,jeden pomiar z pompką,drugi bez i wszystko jasne.
Choć podejrzewam,że dupo hamownia zmierzy to wcześniej.
Fahoo, kopsnij jeszcze tylko kilka słów o tym przekaźniku,będzie dla mnie i potomnych.
W tym temacie gość szuka turbiny brd
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 9#p4540369
Jeszcze paczka nie dotarła,więc instrukcji jako takich nie mam.
Choć dowiedziałem się,że jest to pompa typu in-line,czyli taka,która jest przystosowana tylko i wyłącznie do montażu poza zbiornikiem.
Osobiście umieściłbym ją między filtrem,a pompą,tak byłoby najłatwiej.Ale,czy najlepiej?Zobaczymy,co sprzedawca podpowie .
Zastanawiałem się nad podłączeniem jej w taki sposób,aby podawała dopiero po uruchomieniu silnika,jednak,to nie pompka z bmw i nie ma 2óch barów ciśnienia,więc może to zbędny trud.
Z drugiej jednak strony,niekiedy trzeba zostawić dłużej na włączonym zapłonie,silnik wtedy nie pracuje,ale pompka już tak.
Mam nadzieję,że uzyskam takie informacje od sprzedawcy,jeżeli nie,to będzie trzeba pytać tutaj.
Z tym może być mały problem,bo zamierzam do kompletu dorzucić tłokoroździelacz 11tkę,(ale to dopiero po nowym roku)poprawić to i owo w pompie(ciśnienie we wstępnej,zakres regulacji kąta,musowo po zmianie ciśnienia),trochę zmodyfikować sofcik(to już robota dla znajomego kolesia),i dopiero pogonić na rolki.przemeku1 pisze:sagon, czekamy na montaż i wykresiki z pompką oraz bez
No chyba,że wcześniej,nim zapodam kit od 11tki wypali grupowe hamowanie na kieleckiej maha,to wtedy podjadę.Chętnych jest,tylko jakoś nie ma czasu się umówić.
Jak jednemu pasuje,to drugiemu nie.
Gdyby udało się ją zamontować w komorze silnika,to żaden problem,jeden pomiar z pompką,drugi bez i wszystko jasne.
Choć podejrzewam,że dupo hamownia zmierzy to wcześniej.
Fahoo, kopsnij jeszcze tylko kilka słów o tym przekaźniku,będzie dla mnie i potomnych.
W tym temacie gość szuka turbiny brd
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 9#p4540369
AFN 165,5@380,8
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Dodatkowa pompa paliwa w VP
trzeba poszukać jakiś przekaźnik który będzie podawał prąd cały czas po jednym impulsie z rozrusznika.sagon pisze:Zastanawiałem się nad podłączeniem jej w taki sposób,aby podawała dopiero po uruchomieniu silnika,jednak,to nie pompka z bmw i nie ma 2óch barów ciśnienia,więc może to zbędny trud.Z drugiej jednak strony,niekiedy trzeba zostawić dłużej na włączonym zapłonie,silnik wtedy nie pracuje,ale pompka już tak.
z wyłączeniem nie będzie już problemu bo można dać to po zapłonie
Dodatkowa pompa paliwa w VP
miałem taką pompe u siebie w golfie setup to 230 turbo brd fimc kolektor awx soft by zoltar pomps wtryskowa z asv plus pompa podawcza wynik 176Km
2013-xxxx Golf cabrio mk3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=519855
2011 Nissan sunny n13 gti 268KM/340Nm et13,8 dajtki 2011 (zezłomowany)
2008-2010 Golf cabrio mk3 tdi 178KM/365Nm powered by soft-car et 15,3 lublin 2010 (sprzedany)
2011 Nissan sunny n13 gti 268KM/340Nm et13,8 dajtki 2011 (zezłomowany)
2008-2010 Golf cabrio mk3 tdi 178KM/365Nm powered by soft-car et 15,3 lublin 2010 (sprzedany)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości