Dodatkowa pompa paliwa w VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dodatkowa pompa paliwa w VP
A ja mam pytanie jeszcze, czy po dolozeniu dodatkowej pompki, w przewodzie miedzy filtrem paliwa a pompwa wtryskowa dalej sa pecherzyki powietrza ??
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dodatkowa pompa paliwa w VP
panowie szybkie pytanie, robie swapa na ARL'a mam już pompę do baku ale potrzebuję jeszcze numer kostki do pompy 4 pionowej, ma ktoś z Was taki numerek gdzieś zapisany ??
Dodatkowa pompa paliwa w VP
KonradzikIV, a po co ci pompa w baku? poczytaj nasz temat swapa http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 0#p4434124" onclick="window.open(this.href);return false;
jak cos dawaj na PW troche nam gratów zostało z 2 silniki jakies turbiny itp
jak cos dawaj na PW troche nam gratów zostało z 2 silniki jakies turbiny itp
Dodatkowa pompa paliwa w VP
wspomniana w 1 poscie specyfikacja dot, mojego auta - wiec chetnie rozjaśnie jesli nadal sa pytania. U mnie okazala sie niezbedna i pozwala pojsc dalej gdyz ja akurat bylem w tej grupie gdzie powyzej 200KM zaczynal sie problem z dostarczaniem paliwa z baku. Montaz zewnetrznej z TDS okazal sie tanszy i latwiejszy nic montaz wersji z baku od PD-ka.
Obecnie mam juz wlozony silnik ARL i owa wspomniana pompa nadal spelnia swoje zadanie.
Obecnie mam juz wlozony silnik ARL i owa wspomniana pompa nadal spelnia swoje zadanie.
100kucy/1L Club | http://www.SkodaClub.pl | http://www.Motohid.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Dodatkowa pompa paliwa w VP
możesz opisać montaż tej pompy z tds-a jak to u siebie rozwiązałeś? przy wyborze pompy kierować sie jakimś konkretnym modelem?
Dodatkowa pompa paliwa w VP
pomiedzy vacu a filtr paliwa, sterowana z listwy obecnie, wczesniej w VP za posrednictwem przekaznika po odpaleniu auta (pompa podaje caly czas)
pompa pierburga z TDS'a po prostu, wiecej w linku podanym przez Przemeku pare stron wczesniej
pompa pierburga z TDS'a po prostu, wiecej w linku podanym przez Przemeku pare stron wczesniej
100kucy/1L Club | http://www.SkodaClub.pl | http://www.Motohid.pl
Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP
Odświeżę trochę temat.
Z racji tego,że nie można się nigdzie doprosić informacji na temat montowanych pomp,po długich poszukiwaniach trafiłem wreszcie na pompę,która jako jedna z niewielu nisko ciśnieniowych pomp paliwowych spełni swoją funkcję i nada się do tego celu.
Z większością,zdecydowaną większością pomp nisko ciśnieniowych (gaźnikowych) jest tak,że pomimo tego,iż posiadają niewielkie,czyli wydawało by się odpowiednie ciśnienie,to z racji tego,że są zbudowane w taki,a nie inny sposób nie sprawdzą się jako pompy pomocnicze.
Nawet pompa od tds-a,jak u kolegi LEC,w tdi vp się nie sprawdzi,bo ma za wysokie ciśnienie robocze.W pd-ku być może.
Jeżeli jednak już uda się trafić pompę o załóżmy ciśnieniu do tych 0.5 bara,to zdecydowana ich większość,według słów sprzedającego,nie nada się do roli pomp pomocniczych z racji tego,że posiadają zawór zwrotny i przelewowy,a to kompletnie takie pompy jako pomocnicze dyskwalifikuje.
Pisałem do gościa kilka dni wypytując go o istotne szczegóły,po zapewnieniu,że kupię u niego tę pompę napisał mi wszystko to,co o takich pompach wiedzieć trzeba.
Najważniejsze w tych pompach nie jest niskie,choć takie być musi,ciśnienie,ale ich wydajność.
Im mniejsze ciśnienie,a większa wydajność,tym lepsza do tego celu pompa.
Ta którą kupiłem ma ciśnienie robocze zaledwie 0.1 bara,ale wydajność aż 100tu l/h.
Dla porównania taką wydajność mają pompy o ciśnieniu roboczym od 4ech do 6ciu barów.
Gość pisał,że sprzedał tych pomp,jako pomocniczych dosyć dużo i gwarantuje zadowolenie.
Nie ja 1wszy już o taką pompę u niego pytałem i nie 1wszy taką kupiłem.
Konstrukcyjnie jest wręcz stworzona do takiego zadania,posiada wyjście i wejście,na które bez problemu założymy ori przewód paliwowy.
Sposób i miejsce jej montażu,bo też jest bardzo istotne otrzymam wraz z przesyłką,a jest już w drodze.
Wygląda tak i kosztuje 265 zeta.Nowa,oryginalna automotive (pierburg,walbro) i z roczną pisemną gwarancją.
Są oczywiście zamienniki tych pomp,wyglądające identycznie,ale mające ciśnienie prawie 0.3 bara i o połowę mniejszą wydajność.
Co najciekawsze są to pompy made in china i jak pisał gość,środek tych pomp w on się po prostu rozpuszcza.
Chińska jakość nie ma jednak sobie równych.
Kosztują o połowę mniej,ale wg.zapewnień sprzedającego,nie są tych pieniędzy warte.
Niebawem ją zamontuję ,napiszę,co i jak podłączyć,zrobię kilka fotek,to może ktoś z tego skorzysta.
Do montażu czeka jeszcze zakupiony od kolegi byku21 kompletny tłokoroździelacz 11to mm pochodzący z pompy w której montowane są takie w oryginale.
Miałem okazję pogonić pewnego afn-a na takim zestawie i bez chwili wahania postanowiłem sobie takie coś kupić.
Z racji tego,że nie można się nigdzie doprosić informacji na temat montowanych pomp,po długich poszukiwaniach trafiłem wreszcie na pompę,która jako jedna z niewielu nisko ciśnieniowych pomp paliwowych spełni swoją funkcję i nada się do tego celu.
Z większością,zdecydowaną większością pomp nisko ciśnieniowych (gaźnikowych) jest tak,że pomimo tego,iż posiadają niewielkie,czyli wydawało by się odpowiednie ciśnienie,to z racji tego,że są zbudowane w taki,a nie inny sposób nie sprawdzą się jako pompy pomocnicze.
Nawet pompa od tds-a,jak u kolegi LEC,w tdi vp się nie sprawdzi,bo ma za wysokie ciśnienie robocze.W pd-ku być może.
Jeżeli jednak już uda się trafić pompę o załóżmy ciśnieniu do tych 0.5 bara,to zdecydowana ich większość,według słów sprzedającego,nie nada się do roli pomp pomocniczych z racji tego,że posiadają zawór zwrotny i przelewowy,a to kompletnie takie pompy jako pomocnicze dyskwalifikuje.
Pisałem do gościa kilka dni wypytując go o istotne szczegóły,po zapewnieniu,że kupię u niego tę pompę napisał mi wszystko to,co o takich pompach wiedzieć trzeba.
Najważniejsze w tych pompach nie jest niskie,choć takie być musi,ciśnienie,ale ich wydajność.
Im mniejsze ciśnienie,a większa wydajność,tym lepsza do tego celu pompa.
Ta którą kupiłem ma ciśnienie robocze zaledwie 0.1 bara,ale wydajność aż 100tu l/h.
Dla porównania taką wydajność mają pompy o ciśnieniu roboczym od 4ech do 6ciu barów.
Gość pisał,że sprzedał tych pomp,jako pomocniczych dosyć dużo i gwarantuje zadowolenie.
Nie ja 1wszy już o taką pompę u niego pytałem i nie 1wszy taką kupiłem.
Konstrukcyjnie jest wręcz stworzona do takiego zadania,posiada wyjście i wejście,na które bez problemu założymy ori przewód paliwowy.
Sposób i miejsce jej montażu,bo też jest bardzo istotne otrzymam wraz z przesyłką,a jest już w drodze.
Wygląda tak i kosztuje 265 zeta.Nowa,oryginalna automotive (pierburg,walbro) i z roczną pisemną gwarancją.
Są oczywiście zamienniki tych pomp,wyglądające identycznie,ale mające ciśnienie prawie 0.3 bara i o połowę mniejszą wydajność.
Co najciekawsze są to pompy made in china i jak pisał gość,środek tych pomp w on się po prostu rozpuszcza.
Chińska jakość nie ma jednak sobie równych.
Kosztują o połowę mniej,ale wg.zapewnień sprzedającego,nie są tych pieniędzy warte.
Niebawem ją zamontuję ,napiszę,co i jak podłączyć,zrobię kilka fotek,to może ktoś z tego skorzysta.
Do montażu czeka jeszcze zakupiony od kolegi byku21 kompletny tłokoroździelacz 11to mm pochodzący z pompy w której montowane są takie w oryginale.
Miałem okazję pogonić pewnego afn-a na takim zestawie i bez chwili wahania postanowiłem sobie takie coś kupić.
AFN 165,5@380,8
Dodatkowa pompa paliwa w VP
sagon, pompa ktora ja mam byla najpierw u mnie zamontowana w VP (AHF) i chodzila bez problemu
100kucy/1L Club | http://www.SkodaClub.pl | http://www.Motohid.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Dodatkowa pompa paliwa w VP
Numer będę miał,jak pompa do mnie dotrze,podam bankowo.
Jednak można by poprosić kolegę z forum octawii,to może podałby numer pompy która też tak dobrze spisywała i spisuje się w kolejnym tdi.
Z tego,co pamiętam,to kupował używaną pierburg-a,więc koszty zakupu dla ewentualnych chętnych na takie mody byłyby mniejsze,a jeżeli daje taki sam efekt,to po co inni mają przepłacać.
Dobrze by było,gdyby nakreślił sposób podłączenia jej przez przekaźnik,napisał jaki to był przekaźnik itp.
Jak na razie,to tylko wiemy,że są pompy,że na nich jeżdżą,ale napisać jakie,to już ból.
Jednak można by poprosić kolegę z forum octawii,to może podałby numer pompy która też tak dobrze spisywała i spisuje się w kolejnym tdi.
Z tego,co pamiętam,to kupował używaną pierburg-a,więc koszty zakupu dla ewentualnych chętnych na takie mody byłyby mniejsze,a jeżeli daje taki sam efekt,to po co inni mają przepłacać.
Dobrze by było,gdyby nakreślił sposób podłączenia jej przez przekaźnik,napisał jaki to był przekaźnik itp.
Jak na razie,to tylko wiemy,że są pompy,że na nich jeżdżą,ale napisać jakie,to już ból.
AFN 165,5@380,8
Dodatkowa pompa paliwa w VP
skody nie octavii.....
problem nie jest, nie kojarze prosby o nr z reszta numer nie jest az tak wazny bo wiele pomp bedzie pasowac o niekoniecznie takich samych numerach. Ja osobiscie zamiennikow nie polecam - przerobilem temat...
a co do pomp, numerow itp odsylam tutaj:
http://forum.skodaclub.pl/post44350.htm ... urg#p44350" onclick="window.open(this.href);return false;
co do przekaznika to juz jak pisalem - nie ja to montowalem wiec do konca nie wiem, nie mniej nawet dla mnie nie jest tajemnicą ze przekaznik dobiera sie pod prąd i napięcie ktore ma go wzbudzac, a co go bedzie wzbudzac to juz sami mozemy sobie wybrac - u mnie pompa byla wzbudzana przez przekaznik po włączeniu zapłonu - czyli mozna np wziasc prad ktory idzie na rozrusznik. Jak tam idzie prąd - nie wiem - od tego jest miernik zeby to sobie sprawdzic.
problem nie jest, nie kojarze prosby o nr z reszta numer nie jest az tak wazny bo wiele pomp bedzie pasowac o niekoniecznie takich samych numerach. Ja osobiscie zamiennikow nie polecam - przerobilem temat...
a co do pomp, numerow itp odsylam tutaj:
http://forum.skodaclub.pl/post44350.htm ... urg#p44350" onclick="window.open(this.href);return false;
co do przekaznika to juz jak pisalem - nie ja to montowalem wiec do konca nie wiem, nie mniej nawet dla mnie nie jest tajemnicą ze przekaznik dobiera sie pod prąd i napięcie ktore ma go wzbudzac, a co go bedzie wzbudzac to juz sami mozemy sobie wybrac - u mnie pompa byla wzbudzana przez przekaznik po włączeniu zapłonu - czyli mozna np wziasc prad ktory idzie na rozrusznik. Jak tam idzie prąd - nie wiem - od tego jest miernik zeby to sobie sprawdzic.
Ostatnio zmieniony śr gru 22, 2010 01:25 przez lec, łącznie zmieniany 1 raz.
100kucy/1L Club | http://www.SkodaClub.pl | http://www.Motohid.pl
Dodatkowa pompa paliwa w VP
To już coś tam wiemy,dzięki koledze z forum skody.
Co do słów:
Ale to już drugorzędna sprawa,wiemy już jakie,wiemy już mniej więcej jak,jest coraz lepiej.
lec pisze: nie kojarze prosby o nr
To rzuca nieco inne światło na temat,takich wypowiedzi nam więcej potrzeba.sagon pisze:Jednak można by poprosić kolegę z forum octawii
Co do słów:
Tutaj raczej będę ostrożny,bo rozmawiałem z fachowcem,i jednak nie jest tak do końca.lec pisze:numer nie jest az tak wazny bo wiele pomp bedzie paswoac o niekoniecznie takch samych numerach.
Ale to już drugorzędna sprawa,wiemy już jakie,wiemy już mniej więcej jak,jest coraz lepiej.
AFN 165,5@380,8
Dodatkowa pompa paliwa w VP
poniżej link do mojego ogłoszenia. Pompa z Pierburg TDSa o numerze 7.28217.01 taka sama jak U Leca i kupiona od tego samego sprzedawcy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=372252" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jak Lecu pisał trzeba założyć jakiś przekaźnik i bezpiecznik. U mnie przy próbie podłączenia tylko pod zasilanie z pompy wtryskowej i masę wywalało bezpieczniki.
Lecu ma także założony inny (większy) filtr paliwa oraz grubsze węże.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=372252" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jak Lecu pisał trzeba założyć jakiś przekaźnik i bezpiecznik. U mnie przy próbie podłączenia tylko pod zasilanie z pompy wtryskowej i masę wywalało bezpieczniki.
Lecu ma także założony inny (większy) filtr paliwa oraz grubsze węże.
TDI ASV ++++
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Dodatkowa pompa paliwa w VP
co do przekaźnika tu jest to ładnie opisane tzn sam przekaźnik
http://avensis.info/viewtopic.php?p=20& ... 2f2591614a" onclick="window.open(this.href);return false;
w sklepie elektrycznym przekaźnik z kostką coś koło 4-5zł kosztuje
http://avensis.info/viewtopic.php?p=20& ... 2f2591614a" onclick="window.open(this.href);return false;
w sklepie elektrycznym przekaźnik z kostką coś koło 4-5zł kosztuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości