Post
autor: Dario84 » czw gru 23, 2010 13:41
Panowie z BRD wcale nie jest tak PNP jak piszecie, po pierwsze potrzeba kolektor dzielony afn/awx/avf/ajm lub inne, drugie przerobienie DP, trzecia sprawa spust oleju ori afn lub podobne lub przerabianie ori asz, czwarta sprawa dolot powietrza do turbo, naciągnąć ori (wtedy nie pasują mocowania i odma jest krzywo), lub asv ori (ale nie wystarczy powyzej 180KM), trzeba jeszcze dogiąć zasilanie oleju i dorobić podporę turbo (ew. zamontować afn z małą przeróbką).
Oczywiście jeszcze trzeba dorobić do tego wszystkiego wyjście ciśnieniowe z turbiny.
Także wcale nie jest tak prosto zamontować turbo brd, ja uważam że najlepszy setup to turbo arl (ok 180-190KM), jeśli więcej mocy nas interesuje to tylko GT22.
Co innego silniki wzdłużne i poprzeczne z seryjnym kolektorem dzielonym, do których pasuje pnp turbo brd.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;