turbo dziuuura 1.6td

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Mk2Wro » wt gru 07, 2010 19:41

Hmm podlacze sie niejako pod ten temat :)
mam modzone JR i IC :)
dawka, pin na pompie , MBC (nie moge ogarnąć ustawienia go)
podlaczylem MBC i obroty dochodzily do 1,7 Bara i spadalo do zera i znow troche wstawalo a obroty byly jeszcze niskie !
podlaczylem drugi raz i pompuje mi 0.8 (seria 0,7) i to od 0,4 bardzo szybko ale to koniec ;/ paliwa jest duzoooo ...
I niewiem czemu ten MBC jest taki oporny w dzialaniu jest kupiony jako nowy !
Może ktoś pomóc ?
Pozdrooo



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: BENITO » wt gru 07, 2010 19:45

Pokaż jaki mbc kupiłeś i jakie masz turbo, czy zaślepiłeś zawór bezpieczeństwa na kolektorze?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Mk2Wro » wt gru 07, 2010 19:49

http://allegro.pl/zawor-mbc-manual-boos ... 66582.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dokladnie taki zawór :) z tym trojnikiem ladowal duzo i upuszczal bez trzyma 0.8 B.
Nic nie zaślepialem :) Turbo ori z JR :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: BENITO » wt gru 07, 2010 21:13

To kupiłeś zły MBC, ten wariant jest dla wersji benzynowej. Jak wygląda konstrukcja tego wynalazku, czy to jest bleed czy pressure?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Mk2Wro » wt gru 07, 2010 22:05

Identyczny jak na aukcji !
Czyli niema zadnej mozliwosci sprawnego dzialania tego zaworu u mnie ?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: BENITO » śr gru 08, 2010 00:10

Nie wiem jak jest zbudowany to ci nie powiem, musiałbyś rozkręcić ten fragment z pokrętłem.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt gru 17, 2010 07:50

jak masz takie problemy z ciśnieniem to może masz nieszczelny układ, i puszcza ciśnienie ,a zawór na kolektorze zakręciłeć on lubi fiksowac
Mk2Wro pisze:I niewiem czemu ten MBC jest taki oporny w dzialaniu jest kupiony jako nowy !
z tym to różnie bywa koledzy na forum kupowali nowe i jeszcze przed założeniem poprawiali :chytry:



Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » ndz gru 19, 2010 17:17

to teraz ja mam parę pytań.
1. jakie oznaczenia mają końcówki wtrysków od sb-ka?
2. autko nie reaguje na ssanie a nie ma wogóle tej widocznej regulacji z 3 srubkami wiec co z tym zrobić?
3 jakie turbawki do biturbo i czy na większą morze zostać moje k14 bo ma wystarczające maksymaklne ciśnienie 1.4bar a mi to wystarcza.


brak podpisu.

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Krzysiek W. » ndz gru 19, 2010 19:17

psioter5, bylo mnóstwo tematow o tym. Skorzystaj z opcji ,,szukaj''.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: BENITO » ndz gru 19, 2010 21:12

1. DN OSD 274
2. daj zdjęcie pompy
3. po co ci biturbo w 1.6 TD, nie będzie wystarczająco dużo spalin by napędzić 2 turbiny, są 2 słuszne drogi w 1.6 TD: wymiana turbo na większe (garett T3 lub KKK K24) + podlanie paliwem lub rzeźba z turbo VNT (np. jakiś garett GT 17xx), co powoduje konieczność wzmocnienia silnika i sprzęgła. Najprostszą metodą jest opcja nr 1.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » wt gru 21, 2010 14:40

nie rozumiem turba działają równolegle najpierw spaliny lecą do 1 napędzają a potem do 2 i napędzają więc czemu ma ich zabraknąć przecież nie dzielę ich na 2 turbiny. samochód pali mi 8 i nie kopci a tego nie chcę zmienić bo czarna zasłona dymna wygląda raczej komicznie. A jeśli założę T3 to turbo dziura na pewno wzrośnie i ewentualnie podlaniem ropy zimniejsze ja do obecnej. Poza tym chyba T3 zakłada się w celu zwiększenia ciśnienia a ja mam wystarczające.


brak podpisu.

Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

Re: turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » wt gru 21, 2010 14:53

Krzysiek W. pisze:psioter5, bylo mnóstwo tematow o tym. Skorzystaj z opcji ,,szukaj''.
pokaż mi takie bo z ta wyszukiwarka to tylko grzybów szukać. Było coś o vr6 biturbo itp nic ciekawego dla mnie


brak podpisu.

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: glus » wt gru 21, 2010 22:24

wieksze turbo lepiej napelni Twoje garczki.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: BENITO » śr gru 22, 2010 00:27

psioter5, biturbo to gra nie warta świeczki, jak chcesz mieć mocny dół to zamotuj VNT, zapewniam cie że koszta będą mniejsze i mniej rzeźby. Montując cały dodatkowy kibel na kolektorach + drugie turbo niepotrzebnie dociążasz sobie przednią oś co tez nie pozostanie bez wpływu na prowadzenie a umówmy się skoda nie należy do sportowych bolidów i na zakrętach lubi podpierać się klamkami.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości