Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dziubalson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: dziubalson » wt gru 07, 2010 10:46

a jaki zestaw kupiles -Sachsa czy inny? Podaj numer zestawu



makopoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 18:54
Lokalizacja: Poznań

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: makopoz » wt gru 07, 2010 14:43

Sachs 3000 332 001 tak jak bo opisane śruby w serwisie i koło 1z od golfa 3



makopoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 18:54
Lokalizacja: Poznań

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: makopoz » śr gru 08, 2010 15:55

Więc po 2 dniach użytkowania moim zdaniem jest ok, może sie coś ułożyło albo odpowietrzyło w każdym razie oprócz niepokoju mojego mechanika że zbyt nisko brało to wszytko dobrze działa lekko chodzi pedał nic nie szarpie biegi wchodzą bez problemów dzięki wszystkim za pomoc.



dziubalson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: dziubalson » śr gru 08, 2010 20:03

a jak z odgłosami czy tak powyzej 2600 obrotów słychac trochę inaczej?



Awatar użytkownika
Artur Gaska
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
Lokalizacja: Nasielsk

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Artur Gaska » pt gru 17, 2010 21:17

Koledzy dziś wpadło mi w ręce koło zamachowe zdjęta z octavi I TDI ma numer 037 105 277C nie wiem czy będzie takie same jak od 1Z 037 105 273C wygląda tak samo, ale nie wiem czy jest identyczne, nie ma koła z 1Z, zeby porównać. Podpowiecie coś?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » pt gru 17, 2010 23:52

Artur Gaska, daj foto
moze byc inna wagaale im mniej tym lepiej


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Artur Gaska
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
Lokalizacja: Nasielsk

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Artur Gaska » sob gru 18, 2010 00:38

dodam fotki poźniej



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » sob gru 18, 2010 09:01

Fahoo pisze:Artur Gaska, daj foto
moze byc inna wagaale im mniej tym lepiej
Nie wiem czemu takie stwierdzenie ze im mniej tym lepiej. Mniejszy niuton na dole i to znacznie- trzeba silnik krecic wyzej. Zreszta liczy sie masa wirujaca niestatyczna. Inaczje mowiac zalezy gdzie ta masa jest rolozona na kole. Druga spraw jest tez fakt taki ze kiedys zaglebialem sie juz w te oznaczenia zamachow i pamietam ze troszke rozszyfrowalem co i jak. Ostatnie oznaczenie czyli ta litarka oznacza wlasnie mase kola a pewne oznacenia cyfrowe mowia jakiej srednicy jest tarcza sprzeglowa a inne jakie jest mocowanie kola do walu(rozstaw srób i liczba). Dokladnie nie pamieam ale wiem ze tak bylo- gdzies mialem na dysku katalog z opisami ale nie moge teraz znaleźć.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » sob gru 18, 2010 13:35

wesol, juz dywagowaliśmy nad waga 2masów i 1 masów i przyjęiśmy ze lepszy lżejszy fabryczny 1mas iż fabryczny 2mas
nie mówie tam o toczonych zamachach bo to kiszkowate rozwiazanie w dieslu


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: --Andree-- » sob gru 18, 2010 17:03

Fahoo pisze:wesol, juz dywagowaliśmy nad waga 2masów i 1 masów i przyjęiśmy ze lepszy lżejszy fabryczny 1mas iż fabryczny 2mas
nie mówie tam o toczonych zamachach bo to kiszkowate rozwiazanie w dieslu
no tylko jaka jest granica tej masy? Od jakiej wagi jest kiszkowata a do jakiej nie.
Najrozsądniej to by było zatrudnić tokarza, autem pojechać na hamownie i staczać koło a co jakiś czas robić pomiary na hamowni. Wtedy okazało by się na jakie partie obrotów na to wpływ i konkretne przyrosty byłyby widoczne....
A do tego czasu to wszystko trochę niej jest do końca jasne...


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » sob gru 18, 2010 22:18

Fahoo pisze:wesol, juz dywagowaliśmy nad waga 2masów i 1 masów i przyjęiśmy ze lepszy lżejszy fabryczny 1mas iż fabryczny 2mas
nie mówie tam o toczonych zamachach bo to kiszkowate rozwiazanie w dieslu
Tak pamietam. Myslałem ze rozchodzi sie o odelżenie jakiegos zamachu. Tak to rozumiem. Dwumas jest faktycznie ciezki i ta mase ma rozlokowana tez na zewnetrzym obwodzie ( duza masa wirujaca) i przejscie na jednomas ktory jest sporo lzejszy jest juz wystarcajacym zmneijszeniem masy. Nie wyobrazam sobie przejscia na stoczone kolo. Zamach od 1Z ma cos kolo 9 czy 9,5 kg ( musialbym zwazyc bo ma w garazu tak jak zamach od AUY) porownac mimo ze inne sprzegla sa.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » ndz gru 19, 2010 11:29

wesol, był tu na forum tez facet co miał paska i miał ostro stoczone koło i mówił ze wbrew opiniom sprawuje sie to u niego wyśmienicie :bigok:
Ja tam jestem nawet przeciwnikiem zabielania na tokarce bo potem moze zle trzymac
Osobiscie zawsze szukam w dobrym stanie zamachu nie zabielanego i lece go leciutko na klocku papierem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz gru 19, 2010 20:53

kazdy co dlubnie cos w aucie to bedzie chwalił takze to czy ma lepiej czy gorzej to tylko jego opinia. Co do zbielania to mam dokladnie ta sama opinie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: m1chal » ndz gru 19, 2010 21:04

Fahoo pisze:Ja tam jestem nawet przeciwnikiem zabielania na tokarce bo potem moze zle trzymac
ja kupilem uzywane kolo jednomasowe... tak patrze w dobrym stanie, zreszta co kawałkowi żelastwa może się stać...ale jednak pojechałem delikatnie zabielić koło... przylożył sumiarke i mowi, ze nie jest idealne to koło (ja młody bez wad wzroku a gosciu w wieku 70 lat cos tam widział jeszcze z denkami na oczach :) ) a te zabielanie to są naprawde jakies cyfry po przecinku.... i co sie okazalo, kolo bylo tak jakby krzywo zjechane w poprzednim aucie... jak gosciu ustawil maszyne zeby od srodka jechala zbierać materiał do strony zewnetrznej...to w 1/3 drogi ostrze przestalo w ogole zbierac... znowu ustawil na nowo od poczatku, ciutke wiecej zeby zbieralo jeszcze i znowu w 2/3 drogi przestalo zbierać i znowu i w koncu sie udało za trzecim razem... wiec mialem juz mega rowną powierzchnię tam gdzie styka się tarcza z kołem...a uskoku pod paznokiem zadnego prawie nie czulem po tym zabielaniu w porownaniu do nietknietego materiału


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości