Map sensor ograniczenie przy modzeniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Map sensor ograniczenie przy modzeniu
No nigdzie nie moge znależć na ile ori map sensor ogranicza modzenie? np.Afn+230+11+brd czy w takim setupie map sensor ograniczy tunera do jakiś wartości mocy i momentu? Wiadomo że ori map sensor będzie podawał sygnały do 1,5 bara, a jak zwiększy ciśnienie turbo poza 1,5 to wywali notlauf'a,więc jak zrealizować wymiane sensora? poprzez wymiane w ecu? czy doróbka poza ecu na rurze fmica?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Map sensor ograniczenie przy modzeniu
Map sensor 51C założyć gdzieś w dolocie i wlutować 3 przewody w miejsce seryjnego w kompie
Map sensor ograniczenie przy modzeniu
... oraz stosownie zmodyfikować programowo zakres pomiarowy, bo będzie paskudnie przekłamywał.
Re: Map sensor ograniczenie przy modzeniu
A ori sensor na tym setupie do ilu ograniczy skrzydła tunera?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Map sensor ograniczenie przy modzeniu
juz napisałeś, w logach wartość max to cos koło 2570jaaano pisze:A ori sensor na tym setupie do ilu ograniczy skrzydła tunera?
pogadaj z uysym jak bedziesz robił next stage to Ci zrobi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości