moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
wlasnie nie do konca gdyz ta moc nie jest ta moca ktora traci sie na opory podczas normalnej jazdy ( dochodza opory toczenia drugiej osi opory od Cx) i jest zalezna od dopiecia uata do rolek, jak mocno dopniesz do rolek to moc strat z maha bedzie wieksza i wykres niebieski jest nieadekwatny...
mozna by brac moc po zdjeciu kol, czyli takie hamownie co dopinasz sie do piast i masz plus minus to co bedzie rzetelnie po napedach przekazane na kola..
mozna by brac moc po zdjeciu kol, czyli takie hamownie co dopinasz sie do piast i masz plus minus to co bedzie rzetelnie po napedach przekazane na kola..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
no ale jak hamujesz 4x4 (torsen) to masz opory mniej więcej całego układu, zwłaszcza jak rolki sa spiete mechanicznie
hamownie na piasty nie uwzględniają bezwładności kół i oporów powietrza
tak własciwie to najlepsza byłaby moc na kołach z takiego dynometa przy bezwietrznej pogodzie w temp 20 st C - rysuje dynomet takie coś na wykresie ? nie widziałem żeby pokazywane były straty albo nie kojarze w tej chwili..
hamownie na piasty nie uwzględniają bezwładności kół i oporów powietrza
tak własciwie to najlepsza byłaby moc na kołach z takiego dynometa przy bezwietrznej pogodzie w temp 20 st C - rysuje dynomet takie coś na wykresie ? nie widziałem żeby pokazywane były straty albo nie kojarze w tej chwili..
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
jest opcja wydrukowania takiego wykresu, nie korzystam z niej bo sie robi nieczytelnie, i tak jak piszesz rysuje to przed wszystkimi normami wiec adekwatne bedzie tylko w warunkach idealnych
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
Ja mam 380 niutków i za wodza się nie uważam, mimo to nie przeszkadza mi to w omijaniu 90% aut na naszych drogach.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
bo tylko 10 procent ma wiecej mocy
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
No te 90% to są pewniaki co nie oznacza że z tych 10% też nie znajdą się tacy do ominięcia. 5% będzie ruchome bo o podobnych osiągach (najcenniejsze kille), a 5% poza moim zasięgiem.
Oczywiście te % to tak na oko, bo statystyk nie prowadzę.
Oczywiście te % to tak na oko, bo statystyk nie prowadzę.
moment vs. moc, czyli mam 400NM i jestem wodzem
dobra panowie, wszystko chyba zostało wyjaśnione, zaczynaja sie dyskusje o killach wiec jest to czas na kłódeczkę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości