Pływak mk2 1.6TD do licznika z TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pływak mk2 1.6TD do licznika z TDI
No możliwe, bo u mnie ładnie wszystko pokazuje i raczej dziwne by było, że u jednych ok a inni muszą pływak z mk3 wsadzić.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Pływak mk2 1.6TD do licznika z TDI
Jestem już po swapie AFN do MK2, fabrycznie siedział tam SB. Pływaka nie zmieniałem a wskaźnik paliwa pokazuje tyle samo na liczniku z MK2 co w moim przypadku z Ibizy 1998r AFN.
Pływak mk2 1.6TD do licznika z TDI
U mnie był JR, czyli chłopaki z pływakami coś nie tak musieli mieć...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości