Pacjent wyjściowy - A4 B7 TDI, 2005 r, silnik BLB.
Oto co zostało zrobione i co z tego wyszło. Mody silnikowe:
- SWAP "słupka" motoru na silnik BKP z Passata B6 (pompki przełożone na Bosch 073G + ),
- turbina z silnika CAHA (A4 B8 170 KM),
- dual SMIC z modelu A4 B7 BRD (170 KM),
- wybity kat,
- program by Rogal z MR Motors
Wynik 216 KM, 432 Nm ( jest to chyba najmocniesze znane mi A4 2,0 TDI na małej turbinie):
A4 B7 TDI 2.0 16V + turbo CAHA + dual SMIC + mod Rogalowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
A4 B7 TDI 2.0 16V + turbo CAHA + dual SMIC + mod Rogalowy
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A4 B7 TDI 2.0 16V + turbo CAHA + dual SMIC + mod Rogalow
Ma ktoś wykres awx /avf na caha?
Moim zdaniem koncepcja sporo lepsza niż brd...
Moim zdaniem koncepcja sporo lepsza niż brd...
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości