niesiwyzubr pisze:witam:) czy pompa z AHF bedzie lepsza od AGR?
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
bo niby jak , to ta sama pompa :bajer:a różnice są , gdzie indziejsiwyzubr pisze:Dlaczego nie bedzie lepsza?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:23
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
Jako, że w temat zawsze trochę zjedzie to i ja podepnę się z pytaniem. Wybaczcie kolejne powtarzające się pytanie z serii, bo dopiero od kilku dni coś ogarniam w kwestii tunignu tdi. Trudno znaleźć konkretne odpowiedzi, więc moje pytanie wygląda tak:
- Przykładowo mamy 1Z + wtryski 216 + program = szacunkowe 120-130ps i jakieś 280-300nm. Co na to podzespoły silnika, jak turbo itp czy sprzęgło? Któraś część mocno po dupie obrywa? Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli? Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?
- Przykładowo mamy 1Z + wtryski 216 + program = szacunkowe 120-130ps i jakieś 280-300nm. Co na to podzespoły silnika, jak turbo itp czy sprzęgło? Któraś część mocno po dupie obrywa? Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli? Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
przykładowo - było na ten temat wałkowane na forum tysiące razy...conrack007 pisze:- Przykładowo mamy 1Z + wtryski 216 + program = szacunkowe 120-130ps i jakieś 280-300nm. Co na to podzespoły silnika, jak turbo itp czy sprzęgło? Któraś część mocno po dupie obrywa? Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli?
Polecam zacząć od użycia szukajki...conrack007 pisze:Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?
Bez FIMC nawet po samym programie potrafi przymulić w lecieconrack007 pisze: Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli? Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości