ile trzeba pompowac na ponad 200km ok 220km afn

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt mar 19, 2010 01:14

w paru mocniejszych tdi jakie znam na seryjnych szpilkach podnosiło, po zmianie trzymało się,


ps. i nie mówię tu o wydmuchiwaniu uszczelki
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 01:15 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt mar 19, 2010 06:52

grzegorzp pisze:w paru mocniejszych tdi jakie znam na seryjnych szpilkach podnosiło, po zmianie trzymało się,


ps. i nie mówię tu o wydmuchiwaniu uszczelki
tzn jak to zrobiło ze podniosło a uszczelki nie wydmuchało? :chytry:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt mar 19, 2010 19:52

ARP nie robi szpilek do 1,9 TDI VP37.....Szpilki ARP od coswortha pasują do 1,9 tdi i takie wszyscy zakładają (tylko to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i *#cenzura#* konstrukcji głowicy, przy długotrwałym działaniu finał zawsze ma taki sam ! W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt mar 19, 2010 20:08

aw69 pisze:ARP nie robi szpilek do 1,9 TDI VP37.....Szpilki ARP od coswortha pasują do 1,9 tdi i takie wszyscy zakładają (tylko to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i ******* konstrukcji głowicy, przy długotrwałym działaniu finał zawsze ma taki sam ! W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
o takie odpowiedzi mi chodziło
wystroi to na 3 barowym map sensorze?
u siebie miałeś 3 barowy do 250km? jakie ciśnienie miałeś?
pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt mar 19, 2010 20:41

u mnie boost byl jakies 2,1 - 2,2 bara na map sensorze 3 barowym....leżał juz 4 barowy ale nie doczekał sie montażu


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob mar 20, 2010 10:09

aw69 pisze:to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i *#cenzura#* konstrukcji głowicy
jak komuś często *#cenzura#* uszczelke to szpilki ARP sie zwrócą, bo mają tą zalete, że mozna je kilka razy uzyc
jak jest szpilka zamiast śruby to napręzenia sa tylko rozciągające, w śrubie dochodzą skrętne podczas dokręcania



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob mar 20, 2010 11:28

Kurcze nie pamietam firmy no i czy robi takze sruby do aut ale pamietam ze sa stosowane na okretach takie dosc ciekawe srubki firmy z USA. Bardzo mocne ale rozciagliwe. Dokreca sie w ten sposob ze sie wkreca szpilki i od gory dokreca nakretka ale trzeba szlike rozciagnac i dopiero dokrecic nakretke. Strasnie drogie ale ponoc nie ma lepszych na swiecie. Osobiscie sie zastanawiam czy sruby z dobrej gatunkowo stali o odpowiedniej twardosci moze nawet nierdzewki by ni ebyly tez dbre do takich kombinacji. To juz takie lekkie druciarstwo itp ale z drugiej strony wiem ze w serwisach potrafia sobie zaspiewac z akomplet srub okolo 150 zl wiec moze i warto kombinować.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob mar 20, 2010 11:31

jak komuś często *** uszczelke to szpilki ARP sie zwrócą, bo mają tą zalete, że mozna je kilka razy uzyc
jak jest szpilka zamiast śruby to napręzenia sa tylko rozciągające, w śrubie dochodzą skrętne podczas dokręcania
tylko co to za przyjemność co chwila łeb ściągać ? Ile razy tą głowice można planować i remontować ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz mar 21, 2010 20:35

Mi kiedyś w kompie pękł wężyk co idzie do map sensora cos gwizdało nie mogłem dojść
ile turbo ładowało ????? ale na programie pod 216 i pompe 10 z gratami 230 i 11 nie było dymu nic ... do tego na czujniku bost kończyła sie skala 2b ale ze to auto garade nie brałem tego specjalnie do siebie.... i jeździłem z tym i nic sie nie działo....
Ja wymieniałem uszczelke pod glowicą ale przez to ze na 2 paliłem kapcia ...
przez palenie tez i sprzegło niewytrzymało... teraz juz troche mi przeszło i jezdze bez awaryjnie....



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Re:

Post autor: morfeusz86r » czw wrz 09, 2010 22:13

aw69 pisze: W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
jakiejś konkretnej firmy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości