Witam. W moim AAZ znowu padła głowica i już mam tak dość tego silnika, że padł pomysł swapu na tdi. Pojawia się tylko kilka pytań :
-jaki silnik bez problemu podejdzie? (myślę, ze z 1z nie powinno być kłopotów)
-zostanie skrzynia z AAZ, czy będzie pasowała do 1z, czy też jakiegoś innego?
-czy zostawienie mechanicznej pompy z AAZ nie sprawia żadnych problemów w użytkowaniu takiego "mTDI"?
-no i generalnie na jakie problemy mogę trafić po drodze?
Z góry dzięki... no i żeby nie było, szukałem wcześniej na forum i to dość długo, ale nie znalazłem tego, co chciałbym wiedzieć
Swap AAZ na mtdi - parę pytań
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- stiflersrt
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 00:29
- Lokalizacja: Łęczyca
Swap AAZ na mtdi - parę pytań
Sprzedam RARYTASY :
-zaślepka WOLFSBURG EDITION w błotnik ORI!
-boczki pod car audio dedykowane Blaupunkt'a Mk3
Było Mk3 GTD... jest Scirocco Mk2 Scala :)
-zaślepka WOLFSBURG EDITION w błotnik ORI!
-boczki pod car audio dedykowane Blaupunkt'a Mk3
Było Mk3 GTD... jest Scirocco Mk2 Scala :)
Swap AAZ na mtdi - parę pytań
udez do użytkownika ARWAM on ci odpowie na wszystkie pytania .
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Swap AAZ na mtdi - parę pytań
stiflersrt,
jeśli będziesz zakładał 1Z'a z mechaniczną pompą będzie pasować.
polecałbym jednak dłuższą skrzynię bo TDI nie przepada z za obrotami.
ta co masz teraz pasować będzie ale będzie krótka.
na początek jeśli nie dysponujesz odpowiednią gotówką to może zostać.
założenie pompy od AAZ'a nie będzie powodować problemów pod warunkiem że już będziesz miał wystrojony silnik.
a wystrojenie M-TDI to już nie jest taka łatwa sprawa jak TD.
jeśli nie zależy Ci na dynamice tego silnika tylko potrzebny Ci jest oszczędny i łatwy w eksploatacji silnik
to zostaw pompę bez przeróbek ale będzie to tylko toczydło.
jeśli chcesz coś z tego wykrzesać to załóż tłoko-rozdzielacz od TDI ale również konieczna jest przeróbka dźwigni dozownika.
inaczej taka pompa nawet z tłoko-rozdzielaczem 12mm nie poda Ci wystarczającej ilości paliwa.
a problemy na jakie trafisz to wystrojenie silnika.
co innego wystroić żeby to jakoś odpalało i się toczyło a co innego optymalnie wystroić.
jak dobrze to zrobisz to auto będzie odpalać nawet przy -20*C bez podgrzewania świecami żarowymi
jeśli będziesz zakładał 1Z'a z mechaniczną pompą będzie pasować.
polecałbym jednak dłuższą skrzynię bo TDI nie przepada z za obrotami.
ta co masz teraz pasować będzie ale będzie krótka.
na początek jeśli nie dysponujesz odpowiednią gotówką to może zostać.
założenie pompy od AAZ'a nie będzie powodować problemów pod warunkiem że już będziesz miał wystrojony silnik.
a wystrojenie M-TDI to już nie jest taka łatwa sprawa jak TD.
jeśli nie zależy Ci na dynamice tego silnika tylko potrzebny Ci jest oszczędny i łatwy w eksploatacji silnik
to zostaw pompę bez przeróbek ale będzie to tylko toczydło.
jeśli chcesz coś z tego wykrzesać to załóż tłoko-rozdzielacz od TDI ale również konieczna jest przeróbka dźwigni dozownika.
inaczej taka pompa nawet z tłoko-rozdzielaczem 12mm nie poda Ci wystarczającej ilości paliwa.
a problemy na jakie trafisz to wystrojenie silnika.
co innego wystroić żeby to jakoś odpalało i się toczyło a co innego optymalnie wystroić.
jak dobrze to zrobisz to auto będzie odpalać nawet przy -20*C bez podgrzewania świecami żarowymi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości