czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: stach47 » ndz sie 15, 2010 19:05

Teraz to napisałes neewsa że głowice w TD strzelają to wiem nawet przerabiałem temat 2-3razy ale że TDI VP głowice strzelają pierwsze słysze mam VP około 160koni i lata jak złoto... wiekszosc znajomych jezdzi VW AUDi tdi i nikomu głowica niestrzeliła znam kilkunastu mechaników i jestem częstym gościem na warsztatach i ani razu niespotkałem z takim przybadkiem.A co to tdi na PD to głowice strzelają w 2.0 16V jak dobrze kojaze to w BKD była jakaś wada (pomijam pompę oleju)i została poprawiona po 2007roku .Dziwne kolego piszerz ciekawostki związane z tdi w VW-sprawdziłeś już czy wał z karbami PD pasuje do VP?? czy dalej sztywno twierdzisz że sie nie da...


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: caro86wlkp » ndz sie 15, 2010 20:05

głowice w VP nie strzelają/pękają tylko delikatnie sie odkształcają przez co ucieka ciśnienie i płyn. odkształcają sie od użytkowania ale większość zawsze powie że to uszczelka pod głowicą poszła. częściej jednak odkształcają sie od wysokiego EGT. PD również ma tę wadę, tylko PD ma wyższą temperaturę krytyczną EGT. na podobnym forum jest nawet cały wywód o głowicach z VP i PD i tym problemie, wystarczy poszukać



Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Re: czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: stach47 » pn sie 16, 2010 00:34

caro86wlkp pisze:głowice w VP nie strzelają/pękają tylko delikatnie sie odkształcają przez co ucieka ciśnienie i płyn. odkształcają sie od użytkowania ale większość zawsze powie że to uszczelka pod głowicą poszła. częściej jednak odkształcają sie od wysokiego EGT. PD również ma tę wadę, tylko PD ma wyższą temperaturę krytyczną EGT. na podobnym forum jest nawet cały wywód o głowicach z VP i PD i tym problemie, wystarczy poszukać
więc chłodnica spalin w PD to taki bajer??
dziwne przypadki tu wymieniacie o których pierwszy raz słyszę...
Podaj kolego link do tego tematu odnośnie wady głowic w TDI VP PD z ciekawością poczytam :bigok:


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: arturkw » wt sie 17, 2010 16:11

stach47 pisze:więc chłodnica spalin w PD to taki bajer??
nie ma czegoś takiego :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów


Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: arturkw » wt sie 17, 2010 16:31

cowboy pisze: arturkw napisał(a):nie ma czegoś takiego :)



jest
jestes pewny ze to sie dokladnie tak nazywa?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: stach47 » wt sie 17, 2010 21:10

tak na szybko wymyśliłem farmazon żeby tylko coś napisać, jak co niekórzy na forum... :hehe:


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: wesol » wt sie 17, 2010 21:13

wesol pisze:Zreszta slabym punktem VP jest jest glowica i to bedzi eograniczalo żywotnosc jak i moc grubo powyzej 200 KM.
Zacytowalem siebie jeszcze raz bo koledzy nadal pisza ze glowice VP takie wspaniale sa. Prosze przeczytac jeszcze raz cytat. Podpowiadam: glowica VP + 200 KM i wiecej i glowica robi papa. Glowica PD i kuniów tyle samo i glowica trzyma sie dalej. To ze gniazda pod wtryskami sie wyrabiaja to wiem od kolysania sie ale nie o tym pisalem. Caly czas rozchodzi sie o zmiane glowicy na taka co to pozwoli na wycisniecie wiecej KM lub ewentualnie jakims sposobem doda pare koni do silnika VP


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: stach47 » wt sie 17, 2010 21:22

głowica w VP przy 200KM mówi papa?? chyba zbyt dużo siedzisz na internecie i czytasz głupoty :goof:
Zrób najpierw w zdrowym VP 200kucy i zobaczysz co powie głowca...ale prędzej sprzęgło cos powie wiec odrazu załóż od VR"a bo niebedziesz słyszał co gada głowica :grin:


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Re: czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: caro86wlkp » czw sie 19, 2010 21:07

stach47 pisze: Podaj kolego link do tego tematu odnośnie wady głowic w TDI VP PD z ciekawością poczytam :bigok:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... 27cb001341" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Re: czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: stach47 » pt sie 20, 2010 01:56

caro86wlkp pisze:
stach47 pisze: Podaj kolego link do tego tematu odnośnie wady głowic w TDI VP PD z ciekawością poczytam :bigok:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... 27cb001341" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za link poczytałem pooglądałem :okej: hmmm i teraz nie wiem jak Ci napisać żebyś nieodebrał tego że dalej twardo twierdze że 'są doskonał' bo nie twierdze i nie twierdziłem ale według mnie są nadal mało awaryjne głowy w VP .
Autor tego tekstu sądząc po wieku i fotach ma warsztat gdzie regeneruje głowice i montuje wiec ma styczność z takimi przypadkami akurat jego opis dotyczył głowicy PD ,niżej napisał że wkoncu robione są z aluminium i ten materiał tak się zachowuje.Gość regeneruje głowice i sądząc po wypowiedziach innych lubi swoją robotę bo robi to b.dobrze :grin:
Czy w Twoim MK3 strzeliła głowica?? bierzmy pod uwagę że każdy inaczej jezdzi autem tzn traktuje silnik.Ja czy Ty odpalamy rano chwile czekamy aż pochodzi( umnie silnik ma czas aż spale papierosa) i wyjezdzamy w np.miasto krecąc do 2tyś obr.Zwróć uwage możę mieszkasz na dużym osiedlu jak ludzie traktują swoje auta... A póżniej sąsiad do sąsiada mówi 'nigdy wiecej diesla!!! głowice robiłem turbine już trzecią zmieniłem!!! ch..j nie oszczedność te diesle' :jezor: Więc kto jak dba tak ma :grin:

tak z innej beczki to widziełem ze załozyłeś skrzynie GGU z 1.9tdi PD wybierak zmieniałeś czy skrzynia pasuje bez zadnej żeżby?? bo jak tak to można wrzucić 6scio biegówke z 1.9PD :grin:


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: sagon » pt sie 20, 2010 20:23

stach47 pisze:Zwróć uwage możę mieszkasz na dużym osiedlu jak ludzie traktują swoje auta...
Większość tych pseudo kierowców nie ma bladego pojęcia o użytkowaniu diesla,zwłaszcza zimową porą.
Aż się włos na głowie jeży widząc to,co ci ludzie z tymi silnikami robią.
Później jest tak,jak pisze stach47,
Wszystko zależy od tego,co kierowca ma pod czaszką,a nie pod maską.
Ja przychylam się do zdania kolegi stach47, i twierdzę,że głowice w 1.9 tdi vp są bardzo wytrzymałe.
Może nie tak bardzo,jak w pd,ale swoje zniosą.


AFN 165,5@380,8

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Re: czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: caro86wlkp » pt sie 20, 2010 21:05

stach47, akurat przy 6b było by mniej rzeźby niż przy GGU, tylko więcej trzeba było by zapłacić za skrzynie części i odpowiednie sprzęgło. jak poszukasz w FAQ jest mój opis jak sie montuje GGU i jest opis kolegi jaro jak sie montuje 6b w miejsce 5b.
sagon pisze: Większość tych pseudo kierowców nie ma bladego pojęcia o użytkowaniu diesla,zwłaszcza zimową porą.
część kierowców wo-ogóle nie używa mózgu przy poruszaniu sie po drodze a gdzie tu jeszcze myśleć o aucie.

żeby nie robić OT jakie są rekordy mocy w VP i PD 1.9 jeżdżące przynajmniej jeden sezon?
zrobił ktoś więcej w VP niż aw69?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??

Post autor: wesol » sob sie 21, 2010 08:56

wszystko zalezy co dopuszczamy przy modach. Jesli wtryski podtlenku azotu, LPG czy nawet wody to rekordy padaly cos pod 290 KM w silnikach VP. Silniki PD pod tym katem sa lepsze bo wiecej wyciskano. Spokojnie ponad 300KM bez rozwiertow na wieksze pojemnosci. Mozesz sobie poczytac na forum mastersa o jego przerobce 1.9 na 2.1 i grubych modach i wyszlo 384 KM. Auto na starty na 1/4 mili.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości