wiem że na naszym kochanym forum wiele sie na temat tego silnika i jego modyfikacjach pisało,ale chce zrobić następującą konfigurację:
turbo z AHF garrett
kolektor wydechowy i dolotowy z AHF
FMIC z mondeo 2.2 2.5 TDCI
BoostPin
Usunięcie EGR
W późniejszych modach zmiana wtrysków
Pompy w/c
Usunięcie gruszki
zblokowanie łopatek poprzez ustawienie manualne....
Proszę o nie usuwanie tematu przez moda a może się coś więcej do modzi,lub ktoś jeszcze coś nowego mi podpowie
AAZ i jego mody
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AAZ i jego mody
Kanclerz,
mody codo turbiny są poronione bo zablokowani ich w stałj pozycji spowoduje że z dołu będzie lag a mocniejsze naciśnięcie gazu zwłaszcza na wysokim biegu natychmiast zabije turbo. jeśli chcesz VNT w TD to polecam sterowanie ala Ventil.
albo sposób Apsika.
ja narazie zrobiłem krok wstecz i mam turbo na WG i sobie chwalę.
najprostszy sposó to sterowanie normalną ciśnieniową gruszką ale raczej bym polecał ustawić tak aby nie pomowała więcej jak 0.2bara na luzie przy 2500rpm.
i polecam do tego auta dłuższa skrzynię 02A np ASD.
jeśli chcesz żeby auto miało moc u góry to zakładaj duże WG.
jeśli chcesz większy moment obrotowy u dołu to małe WG lub suszarki VNT ze 110KM silników.
pomoę możesz przy VN?T zostawić seryjną jeśli nie masz duszy sprintera a zależy Ci na sprwnym poruszaniu się.
jeśli chcesz coś mocniejszego to polecam 11mm z trasita..
IC poszukaj jakiegoś większego chociażby od Saaba 2.3T lub od Sprinter'a
mody codo turbiny są poronione bo zablokowani ich w stałj pozycji spowoduje że z dołu będzie lag a mocniejsze naciśnięcie gazu zwłaszcza na wysokim biegu natychmiast zabije turbo. jeśli chcesz VNT w TD to polecam sterowanie ala Ventil.
albo sposób Apsika.
ja narazie zrobiłem krok wstecz i mam turbo na WG i sobie chwalę.
najprostszy sposó to sterowanie normalną ciśnieniową gruszką ale raczej bym polecał ustawić tak aby nie pomowała więcej jak 0.2bara na luzie przy 2500rpm.
i polecam do tego auta dłuższa skrzynię 02A np ASD.
jeśli chcesz żeby auto miało moc u góry to zakładaj duże WG.
jeśli chcesz większy moment obrotowy u dołu to małe WG lub suszarki VNT ze 110KM silników.
pomoę możesz przy VN?T zostawić seryjną jeśli nie masz duszy sprintera a zależy Ci na sprwnym poruszaniu się.
jeśli chcesz coś mocniejszego to polecam 11mm z trasita..
IC poszukaj jakiegoś większego chociażby od Saaba 2.3T lub od Sprinter'a
- Kanclerz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 615
- Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontakt:
AAZ i jego mody
to czyli IC z mondeo za małe jest????
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=368812
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości