Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » ndz lip 18, 2010 11:53

do 170ps kup vr6, polecma tego goscia: www.lidmar-czesci.pl

przy 170 ps bedziesz mial ok 380nm, wiec g60 moze za dlugo tego nie pociagnac...



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » ndz lip 18, 2010 12:27

G60 to to samo co ori sprzęgło od 1Z a u mnie takie nowe sprzęgło w serii chodziło z 2 lata później na mocy 155@320 wytrzymało prawie rok bez problemu ale gdy moc podskoczyła do 180@380 wytrzymało jakieś 3 miesiące i pupa ślizgało się choć patrząc na nie przy wymianie na VR6 wyglądało jak nowe także przy mocach powyżej 160@360 proponuje wkładać VR6 Sachs-a i mieć z bani :bigok:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lip 18, 2010 12:42

dzieki panowie za odpowiedzi poparte cyferkami :grin:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » sob sie 07, 2010 20:17

subt, ile wyprułes sie za zmiane?
taka ankieta ile kto w pl bierze :jezor:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
bolec_gold
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr gru 20, 2006 14:57
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: bolec_gold » ndz sie 08, 2010 16:40

Mam małe pytanko bo ni w grom nie mogłem się doczytać odp. na moje pytanie...Kupiłem tarczę sprzęgła firmy sachs od transportera...Muszę dokupić jeszcze łożysko oporowe i docisk sprzęgła...i tu pojawia się pytanie...Od czego bądź jaki założyć docisk by wytrzymało w tdi moc rzędu 200km i lekko ponad 400 nm...tarcze mam od od t4 2.4 D Syncro (57 kW ; 10/1992 - 04/2003)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Adamm » pn sie 09, 2010 03:50

bolec_gold, od VR6 --> wytrzymuje moje 194 KM i 412Nm


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pn sie 09, 2010 07:26

bolec_gold pisze:Mam małe pytanko bo ni w grom nie mogłem się doczytać odp. na moje pytanie...Kupiłem tarczę sprzęgła firmy sachs od transportera...Muszę dokupić jeszcze łożysko oporowe i docisk sprzęgła...i tu pojawia się pytanie...Od czego bądź jaki założyć docisk by wytrzymało w tdi moc rzędu 200km i lekko ponad 400 nm...tarcze mam od od t4 2.4 D Syncro (57 kW ; 10/1992 - 04/2003)
Oststnio zakladalem w T4 2.5 tdi wlasnie komplet od 2.4 D (AAB) i powien CI ze nie wiem czy dobrze zrobiles bo tam jest nieco mniejsza tarcza niz AHF, ASV itp. Do tego chyba inny wielowpust na nią. Jesli to planujesz do golfa 4 to nie podejdzie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
bolec_gold
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr gru 20, 2006 14:57
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: bolec_gold » pn sie 09, 2010 08:31

Adamm pisze:bolec_gold, od VR6 --> wytrzymuje moje 194 KM i 412Nm
miałem już vr6+ i jednomas tylko że firmy valeo....kibel niesamowity...powiedział papa po 2miesiącach...jakiej firmy szukać docisku ? sachs?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Adamm » pn sie 09, 2010 10:26

bolec_gold, ja mam komplet sachsa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bolec_gold
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr gru 20, 2006 14:57
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: bolec_gold » pn sie 09, 2010 10:40

Adamm pisze:bolec_gold, ja mam komplet sachsa
Czyli myślę że jak założe docisk sachsa vr6 + tarcza z transportera powinno być dobrze...:)Chce zrobić raz a porządnie bo już niechce po raz trzeci skrzyni wyjmować:)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pn sie 09, 2010 18:16

tarcza od transpotrera ma 220 mm a te od vr6 czy g60 maja 228 mm. Wiem ze ta od g60 nie podpasi pod zamach transportera 2.4 D bo nie wejdzie a tu wejdzie ale napewno bedzie przenosci mniej niutonow jak taka od VR'a czy g60. Zreszta nie pamietam czy spasi na walek ale mozliwe ze podejdzie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » pn sie 09, 2010 21:27

na wałek pasi ma 28 zębów do transportera wejdzie też też 228 sam takie zakładałem popatrz sobie w katalogu do transportera syncro i odnoszę wrażenie że może być mocniejsze jak vr6



Awatar użytkownika
krisv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr lip 29, 2009 13:27
Lokalizacja: Wawa

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krisv » wt sie 10, 2010 21:23

Witam mam okazje zakupic kolo zamachowe G60 tylko jedyna rzecz jaka mnie martwi to jego stan.

Po zdjeciu sam zauwazylem iz jest lekko ( na moje oko przypalone )

I dla mnie powstaje pytanie czy warto pakowac sie w te kolo bo napewno pojdzie na odlezenie i wywazenie przed montazem .

Obrazek

Prosze o pilna odp.

Z gory przepraszam ze temat jest zdublowany


Moj Goferek :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293674

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » wt sie 10, 2010 22:43

trzeba je toczyć najlepiej na obu powierzchniach tyle samo było już o tym i jaki jest z tym problem z związku z kołkami trzymającymi docisk...



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości