Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pt lip 23, 2010 17:11

cowboy pisze:skoro bawisz sie w tuningi rezystorowe
Tu nie chodzi o to. Muszę na razie tak jeździć z kilku przyczyn.

Skoro są większe wtryski, pompa wydajniejsza i dawka około 2 mg nie potrzebuję opornika na pompie, bo i tak jest cholernie duża. A map-sensor stopniowo zacząłem okłamywać ze względu, że dużo podlewam. Najpierw 0,9 bara, 0,95 i dzisiaj zrobiłem około 1,05 bara i przestał kopcić przy pałowaniu.

Jest to na razie takie prymitywne, ale robię mody bardzo powoli.

Nie chcę robić soft'a, dopóki nie włożę turbiny AWX'a i większy IC. Dopiero wtedy pojadę, żeby nie tracić kasy na poprawki.

seryjne AFN'y nie mają szans. Sprawdzane na lotnisku.



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » pt lip 23, 2010 17:43

a może kolega robi cie w *uja, zrobił sobie chipa i błyszczy



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt lip 23, 2010 18:14

Fucker pisze:seryjne AFN'y nie mają szans. Sprawdzane na lotnisku.
Nie rozumiem,
skoro seryjne AFNy nie mają szans to masz więcej jak 110km czyli wszystko OK.

Może kolega ma dźwigniętego tego 1Z-ta ? Jakiś super egzemplarz ? :hmm:

Pozdr.
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 18:15 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.

Post autor: arturkw » sob lip 31, 2010 11:31

kolego ja mam w pełni seryjnego 1Z po przelocie 308000 i zapodałem wtryski 216 ustawiłem kąt wtrysku i mam 111 koni i 255 nm i seri 1Z robie jak chcem a i gti 2.0 8v 115 koni nie daje rady. cos masz nie tak u siebie ja teraz bede wymienial pompe na afna i zobaczymy co bedzie bo moja juz malo wydajna jest.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości