dobry pomysł???GT20,230,11

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » sob lip 24, 2010 20:58

Mam do Was pytanie czy to dobry pomysł,czy przesadzony...Silnik to AFN po samym programie jak na razie takim delikatnym 135KM 300Nm...Turbo kupione GT20,pompa 11,wtryski pod znakiem zapytania 230 lub 260,FMIC,sprzęgło vr,jednomas i co jeszcze zrobić,żeby to polatało trochę???Wytrzyma silnik pod takie mody czy trochę przesadzone????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » sob lip 24, 2010 21:07

silnik wytrzyma , jak ktos to ladnie zestroi to nie bedzie problemu :)
dodalbym do tego przelot i bedzie Lala :bigok:


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » sob lip 24, 2010 22:20

Byku21 pisze:żeby to polatało trochę
Ile znaczy trochę ? U mnie niecałe 10-15 tyś na podobnym setupie wytrzymał i wydmuchało uszczelkę. Jak dobrze przygotujesz motor to wytrzyma dłużej ale nie zapominaj, że te silniki są już wiekowe i mimo wszelkim mitom sporo nie wytrzymają :)



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob lip 24, 2010 22:34

Trochę to myślę o co najmniej 60-80kk bez żadnych przygód większych...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » sob lip 24, 2010 22:40

Byku21 pisze:wtryski pod znakiem zapytania 230 lub 260
przy gt20 230 starczą, większych nie ma sensu
Passat944 pisze:U mnie niecałe 10-15 tyś na podobnym setupie wytrzymał i wydmuchało uszczelkę.
normalny objaw jak jest za wysokie EGT
Passat944, a wskaźnik EGT to masz?
Byku21 pisze:Wytrzyma silnik pod takie mody czy trochę przesadzone????
jak będzie program bezdymny to będzie jeździć



arwam

Post autor: arwam » sob lip 24, 2010 22:52

Passat944,

jesli kierownik jest rozgarnięty to wbrew pozorom wytrzymają i to dość sporo oczywiście przy dobrze zrobionym sofcie



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » sob lip 24, 2010 23:02

no i bez długiej jazdy z vmax, bo tak to nawet seryjny tdi wyzionie ducha



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » ndz lip 25, 2010 10:25

a co myślicie o korbach?
gt 20 potrafi dmuchnąć jak na afn
wtryski pakuj 260 będzie rezerwa



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 25, 2010 11:14

jaro860929, na kij mu 260? jesli ten silnik dobrze znosi do 200 koni a pozniej trzeba delikatnie uzytkowac?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 25, 2010 11:48

Adamm,

ja bym wolał użytkować sprzę który ma spore rezerwy a nie wszystko dobrane na styk.
co nie znaczy że np 230-tki będą złe.
choć myślę że z pompą 11mm 260-tki by tak nie dymiły przy mocy powiedzmy 220KM jak np 230-stki.
jeśli się mylę proszę o sprostowanie.
bo o TDI trochę jeszcze muszę się nauczyć.
gdyby to miałby być silnik dla mnie pakowałbym 260-tki. i pompę przynajmniej 11mm albo najlepiej 12mm i wtedy to ładnie zestroić postarać się zrobić od 2500rpm w miarę płasko moment obrotowy przy możliwie jak najmniejszej ilości dymu



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » ndz lip 25, 2010 12:02

216 przy pompie 11 starczają na około 180km to na 200km chcecie już pakować 260?
do ilu koni starczają 230 przy pompie 11?



Awatar użytkownika
przemekkum
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: przemekkum » ndz lip 25, 2010 12:08

moim zdaniem 220 kuca powinny wydolic te dwieścietrzydziestki


jest ibi ale juz nie dlugo i chyba znow golf :P golf golf i zabawa sie zaczela

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 25, 2010 12:41

caro86wlkp, czyt post powyżej.
wolałbym mieć sprzęt z zapasem możliwości żeby nawet jak mi się moc znudzi to tylko wtedy poprawić soft i już można się znów cieszyć większą ilością koników pod maską. a nie znów wymieniać bo to wtedy jest kosztowne. a używane wtryskiwacze bardzo mocno tracą na wartości to już nawet nie jest -100 czy -200zł tylko zwykle około -40 czy -50% wartości. to już trochę sporo jest.
ale ja też nie jestem nie omylny i mogę się w tej kwestii mylić dlatego myślę że będzie najlepiej poczekać aż się ktoś oblatany w Kwestii programowania i zmian wtryskiwaczy i turbin wypowie



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » ndz lip 25, 2010 13:55

może i fakt 260 to przerost formy nad treścią
w tym silniku więcej jak 220 sie nie robi
wiec i zakładanie 260 to dużo

do tego uwolnić wydech, dobry fimc i będzie grało



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości