nawiew na pompe

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

nawiew na pompe

Post autor: tomec 1984 » pt lip 16, 2010 23:36

hej mam pytanko
wiadomo ze jesli silnik tdi jest za goący (ostra jazda ) to nie bedzie miał takiego kopa ic zmieniłem na większy.... a teraz wysle nad pompą i mam pytanko
czy jesli zrobie jakis nawiew na pompe czy to cos zmieni jesli pompa bedzie chłodzona
( im szybciej bede jechał tym mocniej bedzie wiało na pompe :grin: )


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lip 16, 2010 23:37

zaloz chlodnice paliwa z pompowtryska...o wiele skuteczniejsze rozwiazanie


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt lip 16, 2010 23:41

jak to wyglada???
ropa powinna byc podawana ciepła czy zimna do komory spalania


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » ndz lip 18, 2010 22:02

Teoretycznie paliwo ciepłe powietrze zimne,ale jesli chcesz wykorzystać te ozdobne chwyty powietrza to pociagnij rure z chwytu do filtra powietrza :bigok:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 11:14

juz tak zrobiłem :) teaz myslałem nad chłodzeniem pompy...................... ale nie wiem czy to jest takie ważnee


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » pn lip 19, 2010 13:36

Wg mnie nie ma to sensu bo powietrzem i tak jej nie schłodzisz musiał byś robić jakiś natrysk wody a to raczej mija się z celem, jeśli pompa jest dobra i na ciepłym pali od strzała to sobie poradzi, a jeśli trzeba kręcić parę obrotów to należało by ją zregenerować a nie bawić się w nadmuchy :chytry:

ale zrobisz jak zechcesz :bigok:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:20

nie no pompa jest oki czy ciepły czy zimny to pali od strzała
tak tylko myslałem ze podzczas jazdy był by nadmuch na pompe co by ja troszke oziebił:) ale widze ze nie ma sensu

pozdro


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 19, 2010 22:28

tomec 1984, zrob jak rob pisal, chlodnice na powrotnym wezu do filtra, wtedy bedzie najwieksza efektywnosc chlodnicy ( wyzsza roznica temperatur ladunku wieksza wymiana ciepla)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:45

na powrotny??? dlaczego na powrotny???


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 19, 2010 22:49

bo tam paliwo ma najwyzsza temperature i zasada dzialania chlodnicy wymusza w tym momencie oddanie wiekszego ciepla co skutkuje nizsza temperatura calego ukladu...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:56

hym to moze 2wie dac na powrotny i ten którym zaciąg.......... :hmm:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lip 20, 2010 12:51

nie ma sensu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości