Pompa z LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

Pompa z LDA

Post autor: kahn91 » ndz lip 18, 2010 17:15

Kupiłem niedawno pompe z LDA do mojego EKO diesla i pomopuje on na max obrotach nie reaguje na gaz ani na odcinacz zapłonu, co może być? Czy jest możliwość przełożenia do starej pompy samego LDA? i jeżeli tak to czy dam rade zrobić to samemu?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » pn lip 19, 2010 13:44

Można przełożyć samą górę ale w pompie jeszcze trzeba usunąć taką "łapkę" bo inaczej będzie cięła dawkę i lda nie będzie do końca funkcjonować tak jak powinno.

jeśli masz troszkę pojęcia to sobie poradzisz

a propo tej nowej pompy to sprawdź elektrozawór odcinający paliwo przykładając i odejmując mu napięcie powinno być słychać takie cyknięcie to znaczy że działa,
i może jeszcze dźwignia gazu jest źle założona tego może mieć cały czas wysokie obroty


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

Post autor: kahn91 » pn lip 19, 2010 20:05

elektrozawór sprawny bo ze starej pompy ale chyba przyczyną jego nie działanie było to ze za słabo był wkręcony i nie odcinał. Pompa Eko ma 8mm tłoczek tak to jakaś duża różnica w mocy bedzie od tej z 9mm? I ile by pompiarz skasował tak orientacyjnie za sprawdzenie pompy...
Ostatnio zmieniony pn lip 19, 2010 20:05 przez kahn91, łącznie zmieniany 1 raz.



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » pn lip 19, 2010 22:46

Za diagnoze i regeneracje swojej zaplacilem 600 zlociszow (10mm i bylo to w grudniu)



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lip 20, 2010 10:56

kahn91 pisze:Pompa Eko ma 8mm tłoczek tak to jakaś duża różnica w mocy bedzie od tej z 9mm?
jaka różnica w przeliczeniu na KM to nie wiem ale mi po wymianie pompy, gov-modzie, ruszeniu ciśnienia, i wydechu przelotowym udało mi się zejść z 15 do 10s-100km/h


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lip 20, 2010 12:14

kahn91 pisze:Czy jest możliwość przełożenia do starej pompy samego LDA?
Jest możliwość,ale nie opłaca się,bo ori eco pompa ma tłoczek 8mm,a ta z LDA 9mm,czyli tak jak pisał VireWolf88, .
Poza tym w tej 8mm są inne bebechy i nie będzie to hulało jak trzeba.
kahn91 pisze:pomopuje on na max obrotach nie reaguje na gaz ani na odcinacz zapłonu
VireWolf88 pisze:dźwignia gazu jest źle założona tego może mieć cały czas wysokie obroty
Też mi się tak wydaje :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości