Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
tomec 1984
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » pt lip 16, 2010 23:36
hej mam pytanko
wiadomo ze jesli silnik tdi jest za goący (ostra jazda ) to nie bedzie miał takiego kopa ic zmieniłem na większy.... a teraz wysle nad pompą i mam pytanko
czy jesli zrobie jakis nawiew na pompe czy to cos zmieni jesli pompa bedzie chłodzona
( im szybciej bede jechał tym mocniej bedzie wiało na pompe
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
rob555
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » pt lip 16, 2010 23:37
zaloz chlodnice paliwa z pompowtryska...o wiele skuteczniejsze rozwiazanie
-
tomec 1984
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » pt lip 16, 2010 23:41
jak to wyglada???
ropa powinna byc podawana ciepła czy zimna do komory spalania
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
jaaano
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 407
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
- Lokalizacja: ELA
Post
autor: jaaano » ndz lip 18, 2010 22:02
Teoretycznie paliwo ciepłe powietrze zimne,ale jesli chcesz wykorzystać te ozdobne chwyty powietrza to pociagnij rure z chwytu do filtra powietrza
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
-
tomec 1984
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 11:14
juz tak zrobiłem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
teaz myslałem nad chłodzeniem pompy...................... ale nie wiem czy to jest takie ważnee
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
Bartek_R
- Pasza dla Świń
![Pasza dla Świń Pasza dla Świń](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
-
Kontakt:
-
tomec 1984
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:20
nie no pompa jest oki czy ciepły czy zimny to pali od strzała
tak tylko myslałem ze podzczas jazdy był by nadmuch na pompe co by ja troszke oziebił:) ale widze ze nie ma sensu
pozdro
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pn lip 19, 2010 22:28
tomec 1984, zrob jak rob pisal, chlodnice na powrotnym wezu do filtra, wtedy bedzie najwieksza efektywnosc chlodnicy ( wyzsza roznica temperatur ladunku wieksza wymiana ciepla)
-
tomec 1984
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:45
na powrotny??? dlaczego na powrotny???
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pn lip 19, 2010 22:49
bo tam paliwo ma najwyzsza temperature i zasada dzialania chlodnicy wymusza w tym momencie oddanie wiekszego ciepla co skutkuje nizsza temperatura calego ukladu...
-
tomec 1984
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » pn lip 19, 2010 22:56
hym to moze 2wie dac na powrotny i ten którym zaciąg..........
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » wt lip 20, 2010 12:51
nie ma sensu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości