Swap ECU+216+turbo

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » czw lip 15, 2010 22:29

Cinek pisze:jednak troche sie znam
A słyszał co nieco o Twoim SDI :hmm:
Cinek pisze:i wydaje mi sie że 1.25 nie wystarczy do 170 koni,
Pisałem o samym IC i mocach 155 (z tymi 160 to przyznaje - fantazja mnie poniosła). 170-180 to już z 216tkami, pompa podawcza i hybryda ARL - zdaję sobie z tego sprawę i takie też są plany.
Cinek pisze:po prostu albo jedziesz wolno i pasi albo nie i wtedy i tak powyżej 2 tyś być musi
Odnoszę czasem wrażenie, że ludzie uważają, że dla tdi 2500 obrotów to już korby bokiem latają.
Cinek pisze:no i widzisz u ciebie przy tak małym turbulum temperatura w dolocie bedzie lawinowo wzrastać bez FMIC, więc to nie + 10 do lansu, ale -30* w dolocie. ale sensu nie ma sie rozwodzić nad tym, skoro masz fachowców co sie znają.
Zdaję sobie sprawę - aktualnie przy około 20 stopniach i kilku ostrych hamowanych przelotach w dolocie 60-65 stopni a ak będzie jakieś +10 stopni do otoczenia. U ziutka, któremu po dzwonie wstawili do AWX'a cooler do 101 pokazuje ponad 91.
Cinek pisze:ale sensu nie ma sie rozwodzić nad tym, skoro masz fachowców co sie znają.
Podyskutować zawsze można i przy okazji do nowych wniosków dojśc, które należy popić czymś orzeźwiającym co by w gardle nie stanęły.
Cinek pisze:no bo generalnie da sie zrobić tak żeby było ile chce tuningowiec :helm:
Bardziej bym obstawiał - "ile chce klient" :hmm:

Cinek, :pub:
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 22:31 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ryszkens
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:44
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryszkens » pt lip 16, 2010 14:51

Właśnie dostałem info, że ze swapa nici :( No nic, trzeba będzie przeliczyć siano i sie zobaczy co da sie zrobić. W każdym razie dzięki za pomoc. Pozdrawiam,



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lip 16, 2010 16:32

phanteon jak kolega Zoltar zrobi u Ciebie 155KM na seryjnych wtryskach ASV i suszarce z ALH to ja sie cmokne w łokiec...tyle w tym temacie.
BTW cooler nie daje KM...on po prostu nie pozwala ich tracic.

Aaa i 180KM na pompie 10 i wtryskach 216 :satan: Kurde widze ze u Kolegi Zoltara wyniki +10% w stosunku do reszty swiata albo Tobie sie cos pomieszalo....
Ostatnio zmieniony pt lip 16, 2010 16:51 przez rob555, łącznie zmieniany 4 razy.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt lip 16, 2010 16:58

rob555 pisze:phanteon jak kolega Zoltar zrobi u Ciebie 155KM na seryjnych wtryskach ASV i suszarce z ALH to ja sie cmokne w łokiec...tyle w tym temacie.
BTW cooler nie daje KM...on po prostu nie pozwala ich tracic.
Chętnie się wybiorę na hamownię do kogoś innego - v tech czy na manii.
rob555 pisze:Aaa i 180KM na pompie 10 i wtryskach 216 Kurde widze ze u Kolegi Zoltara wyniki +10% w stosunku do reszty swiata albo Tobie sie cos pomieszalo....
Zapomniałeś o hybrydzie ARL i pompie podawczej.

Pożyjemy, zobaczymy - jak mówi mój kolega "Grunwald zweryfikuje" :hmm:
rob555 pisze:suszarce z ALH to ja sie cmokne w łokiec
Ale będzie relacja fotograficzna? :chytry:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lip 16, 2010 17:05

phanteon mozliwe ze masz motor igielka, skladany recznie przez helmuta po pracy.
Mozliwe ze nawet wydusi te 155KM ale zadymienie bedzie tak wielkie ze taki mod zostanie tylko i wylacznie na papierze...
Widzisz kolega Zoltar znany jest z tego ze papla. Tak jak on mi dupe obrabial (pewnie niejedno slyszales) to moje. Natomiast papla tez 3po3 w tematach ktorych jeszcze dobrze nie ogarnia.
Tak zaczynal swoja dzialanosc ze paplal za duzo i widze ze nadal "przesadza".
Ja takich modyfikacji zrobilem kilkadziesiat jak nie kilkaset liczac wszyskie marki.
Ile zrobil Zoltar? 3, 5 moze 10...(mowie o hyrbydach czy wiekszych wtryskach)
Wiec raczej Twoje optymistyczne zalozenia sa ... optymistyczne.
Zycze sukcesow...cuda sie zdarzaja.

P.S za darmo Cie zhamuje...chlopaki ze Strefy tez (wlasnie dzwonilem do nich)
Kossakowo podejrzewam jak bedzie wolne tez z ciekawosci zrobi pomiar.
Wyniki ssumujemy i podzielimy na 3 ok?


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt lip 16, 2010 19:17

rob555 pisze:phanteon mozliwe ze masz motor igielka, skladany recznie przez helmuta po pracy.
Jak każde ponad 10 letnie tdi ma przebiegu tylko 180 tys i dziadka marynarza w ciąży w briefie.
rob555 pisze:P.S za darmo Cie zhamuje...chlopaki ze Strefy tez (wlasnie dzwonilem do nich)
Kossakowo podejrzewam jak bedzie wolne tez z ciekawosci zrobi pomiar.
Wyniki ssumujemy i podzielimy na 3 ok?
A ja bym pojechał na hamownie niezależną z zaskoczenia - z tego co wiem dobra hamownia jest przy lotnisku w tej dużej firmie z gratami LPG. Ale w sumie chętnie wpadnę do Was - będzie IC do Manii to dasz mi jakiś późno popołudniowy termin i zawitam na papieroska i hamowanie.
rob555 pisze:Widzisz kolega Zoltar znany jest z tego ze papla
rob555 pisze:Tak jak on mi dupe obrabial (pewnie niejedno slyszales) to moje
rob555 pisze:Natomiast papla tez 3po3 w tematach ktorych jeszcze dobrze nie ogarnia.
Ja płacę i wymagam, żeby auto jeździło - Zoltar spełnia te warunki. A jakieś wojenki podjazdowe to mnie nie interesują.

Zastanawia mnie to, że nie robisz innych aut niż VAG a on robi - ale nie mnie to oceniać czy to na plus czy na minus.
rob555 pisze:Ja takich modyfikacji zrobilem kilkadziesiat jak nie kilkaset liczac wszyskie marki.
Mówią, że nie ilość a jakość.
Ostatnio zmieniony pt lip 16, 2010 19:27 przez phanteon, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lip 16, 2010 21:04

phanteon pisze:Zastanawia mnie to, że nie robisz innych aut niż VAG a on robi - ale nie mnie to oceniać czy to na plus czy na minus.

Mówią, że nie ilość a jakość.
No to chyba na + mozna ocenic kogos kto ma konkretna specjalizacje a nie robi wszystkiego jak Phillips :chytry:
Pozatym podpowiem Ci...legalnosc sprzetu. Kupic legala (diagnostyka + programator+ sumy) do grupy VAG jest o wiele taniej niz kupic sprzet do 90% pojazdow i do tego cks.
No chyba ze lecisz na piratach i masz w dupie kontrole (ktora o dziwo ostatnio mialem - ponoc z polecenia "zyczliwego")
Wracajac do tematu, tez uwazam ze wojenki nikomu nie sa potrzebne. Natomiast takie przyrosty sa praktycznie nierealne obojetnie kto by ich sie podjal. No chyba ze mowimy o cudownym silniku wybranym egz z miliona...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pt lip 16, 2010 21:21

Czekam na wynik z ciekawością , bo mysle że 216 nie wystarczą do osiągnięcia takiej mocy , no i sprawa turbo tez dosć sporna , ja sam mam obecnie setap taki jaki chcesz (180i 400)i żeby tyle dmuchnąc będzie potrzeba z 1,5 przynajmniej , i 230 bo zabraknie Ci koksu ( u mnie poprzednio 170 i to był max 216 na pompie 10), więć życze powodzenia w osiagnięcu takiego wyniku z tymi gratami co masz i nie przecholuj z ciśnieniem na pompie podawczej bo będa fajerwerki


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » pt lip 16, 2010 21:59

Skoro wojenki są niepotrzebne, to nie wiem w jakim celu wylewasz swoje żale

Skoro o paplaniu mowa ;) Widzisz, muszę przyznać, że zrobiło mi się żal jak człowiek człowieka Gościa, który wahał się rok temu gdzie zrobić program ;) Taki spec z wieloletnim doświadczeniem jak Ty aby go "przekonać" do siebie musiał użyć argumentu, że robię "pod blokiem" :hmm: Ok, przyznaję się czasem żal czasu było, by jechać spacjalnie 15 km w korkach by profesjonalnie skasować błędy w podmiejskiej budzie, czy też zrobić korektę ;) Wiesz dlaczego to piszę ? :) Ten sam Gość z tego co słychać od dobrych 2 miesięcy nie może się doprosić korekty u Ciebie, a chce przecież za to zapłacić ;) Wiem wiem, korekta to nie ta sama kasa ;) A nowi Klienci manieni na "techniczne" zwroty nie mogą czekać, może warto czasem pamiętać o tych "starych", to a propo tego 1000 aut... Inny Twój Klient myślał, że zrobię mu korektę Twojego programu w cenie restauracyjnego obiadu z deserem, bo jak to określił "Robert albo nie odbiera telefonów, albo udaje wiecznie chorego" To może efekty całowania łokcia... Ale nie wnikam co robisz prywatnie ;) Ja tego nie umiem ;)

Skoro mocniejsze programy, które czasem robi większość firm jeśli Klient sobie tego życzy wychodzą w seryjnej 110 czasem pod 150 koni, z mega słabym chłodzeniem seryjnym, to czy takim kosmosem jest zrobienie z fmiciem 155 ? Jak znajdę to wkleję, Twoją pracę z wyższym wynikiem na seryjnym intercoolerze, chociaż prawdę mówiąc nie chce mi się tego szukać... A jeśli nie wyjdzie tyle, to nikt się nie powiesi, nikt nie sprzeda domu, nie weźmie kredytu, żeby udowadniać coś tak błahego na siłę, nie ten poziom, z czego jestem dumny ;)

Co do ogarniania ;) Widziałem ciekawy temat na forum Audi A4, gdzie tak wzbraniałeś się robić w niższej cenie silniki 1.8T, ja je mogę robić w takiej samej cenie jak diesle, na ori sprzęcie i bez żadnego ciśnienia... Mogę wystroić wtryski 630, K04, hybrydę, co chcesz w starym kiblu AGU, który jest ubogi w osprzęt jak oferta Ikei... Mogę, mam możliwości, ale się nie wychylam i nie płaczę, że to takie trudne, choć w sumie zawsze można zrobić nad tematem "mgłę" tajemniczości dla poprawienia prestiżu i imidżu ;) Pytanie po co piszesz te bzdury, po co mówisz moim Klientom, że biorę softy do benzyn z Wrocławia, powiem Ci, że nigdy we Wrocławiu nie byłem... Nie wiesz, nie gadaj ;)

Po to kupiłem swoją hamownię, żeby nie podróżować i nie zawracać ludziom ani sobie przysłowiowej dupy... Urządzenie się sprawdza, więc darmowe oferty hamowni sobie podaruj, stać mnie na taki gest, moich Klientów także i to w lepszych miejscach, niż tutaj przytoczone ;) O czym na pewno się przekonasz :)


Co do legalności sprzętu ;) Dobre ;)

Szkoda, że nie krzyczałeś o tym jakieś 3-4 lata temu, jak już nieźle się rozwijałeś i stać Cie było na legalny sprzęt ;) Wiem, wiem wtedy chwaliłeś się na lewo i prawo l kupionym po 2 latach legalnym Vagiem (Tu następuje opad szczęki i wow) ;) Ale widzę, że jak już "nahapałeś" się na starych kiblach (szybko łykam lanserskie słownictwo, wybacz) ;) i w końcu zmuszony realiami masz wszystko, czy tam większość legal to nagle krzyczysz o org. sprzęcie... Wiem, że te koszty bolą, bo też je ponoszę... W sumie niegłupie, jechać na piratach 3-4 lata by zarobić na ori, szlachetne muszę przyznać, przypomina mi się Robin Hood, ale to jednak inna konwencja...

Co do kontroli... Wrogów szukaj gdzie indziej ;)

Z racji wzrostu nigdy nie byłem "gnębiony" w szkole, więc nigdy nie zachowywałem się jak frajer i nie robiłem nic poza czyimiś plecami ;)


Ps.
Myślałem, że ja znoszę źle te upały, dlatego pracuję popołudniami, ale jednak nie jest ze mną tak źle


Pozdro
Ostatnio zmieniony pt lip 16, 2010 22:05 przez Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lip 16, 2010 22:51

Zoltar zoltar oj ten tx o moim kliencie ktory chce koniecznie poprawke od Ciebie a Ty odmawiasz bo "gownien nie tykasz" znany jest od ponad 2 lat.
Podobnie historia o rzekomym braku czasu na poprawki u nastepnego tez juz krazy dobry rok wiec moze z aktualizujesz swoje info albo podasz konkretnie kto i co bo tak to sobie mozemy pierdzielic do rana. (jesli chodzi o octavie EXa to lepiej zamilcz bo jakos EX inaczej to przedstawia)

Moze da Ci to do myslenia ze o Twoim "wejsciu" w branze dowiedzialem sie od chlopakow z klubu DT3M ktorzy na pasie regularnie sie pojawiali i zaczeli wysluchiwac info o tym ze wale klientow w rogi robiac gotowce a wykresy w paincie maluje.
Wiec raczej wejscie z mojej strony miales niespecjalne.

Pozatym Yeti Twoj pierwszy wspolnik (czasy tdi-tuning) jakos cieplo sie nie wyraza o Twojej osobie, podobnie jak Michnik (do niedawna tez kooperowaliscie) nie chce za duzo z Toba interesow krecic (gadalem z nim tydz temu).
Jesli to malo no to znaczy sie ze potrzebujesz wiekszego pierdykniecia by zrozumiec ze klotnia i obrabianie dupy za plecami wiecej szkody niz pozytku niesie.

Co do 1.8t to tez nie chce Cie martwic- wystroje to i owo bez problemu. A ze zajmuje mi to wiecej czasu niz w TDI i dlatego sie cenie wiecej...no coz Twoj klient sam powiedzial liczy sie jakos a nie ilosc.

Nie zmienia to faktu ze doceniam Twoj upor, oraz to ze teraz wiem ze robisz dobra robote
Natomiast samo Twoje wejscie na rynek obrabiajac mi dupsko na prawo i lewo kiedy jeszcze byles bardziej zielony niz groszek na wiosne bylo...durne i zupelnie nie potrzebne.

Pozdrawiam i mysle ze dalsza czesc dyskusji juz na priva
Ostatnio zmieniony pt lip 16, 2010 22:57 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » pt lip 16, 2010 23:04

To są tematy świeże, lubisz wracać do przeszłości bez argumentów ;)

Po co mówisz mojej Klientce, że po moim sofcie jej turbo umrze szybko ? Jeździ półtora roku niedługo i nic... A mój Kolega naprawia auto z Twoim programem po pękniętym tłoku, a zrobiłeś dobrą robotę, jestem tego pewien, mógłbym truć dupę i obrabiać, że to wina softa, ale co mówię, pewnie zmęczenie materiału

Co do moich wspólników... Skoro ja robie coś dalej, a oni nie... To pomyśl co to za argument, pierwszy chcał walić gotowce i mieć kase za nic, a drugi jest takim mechanikiem, że nie potrafi własnej rodzinie poprawnie wymienić klocków w samochodzie... Obrabia dupę, też tego nie lubię... Proszę Cię ;) To są tematy z tego miesiąca :)

Co do Painta, to był żart pod tytułem "Jak tyle nie uda się zrobić, to naryjujesz w Paincie i powiesisz nad łóżkiem" I było to do Twojego klienta, wspólnego znajomego... A nie o Tobie... Ale widzę, że z kumaniem jest czasem słabo... Finałowo... Co do ilości projektów, nie robię ulepów ze staroci na sterydach, bo uczę się na doświadczeniu innych, to w połowie przypadków tylko strata kasy i późniejsze awarie, warto wsadzić w motor 2-3 koła, ale nie 10 dla dodatkowych 40 koni...

Pozdrawiam Cie serdecznie i uwierz, że kij ma zawsze 2 końce... A ludzie wiele gadają
Ostatnio zmieniony pt lip 16, 2010 23:06 przez Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » sob lip 17, 2010 01:19

Witam Panowie

Co do auta
moment pisze:Czekam na wynik z ciekawością , bo mysle że 216 nie wystarczą do osiągnięcia takiej mocy , no i sprawa turbo tez dosć sporna , ja sam mam obecnie setap taki jaki chcesz (180i 400)i żeby tyle dmuchnąc będzie potrzeba z 1,5 przynajmniej , i 230 bo zabraknie Ci koksu ( u mnie poprzednio 170 i to był max 216 na pompie 10), więć życze powodzenia w osiagnięcu takiego wyniku z tymi gratami co masz i nie przecholuj z ciśnieniem na pompie podawczej bo będa fajerwerki
Też czekam :bigok:

Tak tylko dla jasności, bo może przez te upały, coś nie do końca zrozumiale napisałem. Wedle zapowiedzi ma być na ori suszarce, 0.205, fmic - 155. Po dorzuceniu 216, hybrydy arl, pompy podawczej ma być 170 z ewentualnym groszem i na tym ma się skończyć.

Ogólnie
Dla mnie tylko, oceniającego to na chłodno, nie trzyma się jedno kupy
rob555 pisze:Widzisz kolega Zoltar znany jest z tego ze papla. Tak jak on mi dupe obrabial (pewnie niejedno slyszales) to moje. Natomiast papla tez 3po3 w tematach ktorych jeszcze dobrze nie ogarnia.
Tak zaczynal swoja dzialanosc ze paplal za duzo i widze ze nadal "przesadza".
Ja takich modyfikacji zrobilem kilkadziesiat jak nie kilkaset liczac wszyskie marki.
Ile zrobil Zoltar? 3, 5 moze 10...(mowie o hyrbydach czy wiekszych wtryskach)
:dol:
rob555 pisze:Nie zmienia to faktu ze doceniam Twoj upor, oraz to ze teraz wiem ze robisz dobra robote
Czas pokaże co wyjdzie i jak napisał Zoltar
Zoltar pisze:A jeśli nie wyjdzie tyle, to nikt się nie powiesi, nikt nie sprzeda domu, nie weźmie kredytu


[ Dodano: Sob Lip 17, 2010 01:32 ]
rob555 pisze:No to chyba na + mozna ocenic kogos kto ma konkretna specjalizacje a nie robi wszystkiego jak Phillips :chytry:
Możliwe, nie mnie to oceniać - z tego co tak czasem uda mi się wyłapać to większość "znanych" tunerów w PL robi różne marki - czy oni wszyscy są "phillips'ami"? Pamiętam tylko odpowiedź u Was warsztacie (rok temu, oprócz mnie dwóch światków) na pytanie "Czy robicie BMW" usłyszałem odpowiedź "Jak wgrywamy program to nie wiemy co się dzieje". Także jakieś próby, wnioskując z odpowiedzi były, ale "nie poszła robota".

Wiem, że możesz mi zarzucać stronniczość (myślę, że wielu Twoich klientów by Cię tu broniło - a 99% z nich ma takie pojęcie jak ja) - ale byłem jednym z nielicznych, którzy mocno Cię bronili w temacie mk3 sprzedanego z 3miasta na południe PL i klienta, który obsmarował Ci 4 litery, że druta zrobiłeś (m.in "jechali" po Tobie znani "phillipsowi" tunerzy). Auto z hybrydą w muszli AFN gdzie wywaliła się turbina i jechali po Tobie, że na suszarę AFN wsadziłeś grubo a to hybryda była.

Pozdrawiam :bigok:



Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » sob lip 17, 2010 06:21

Kłótnie i odgrzewane do połowy historie są niepotrzebne, niech każdy robi auto gdzie chce i niech te auta sprawiają tylko radość

Ciepła woda w Chałupach :bigok:


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob lip 17, 2010 07:14

Niejednokrotnie nawet goodhope pisal ze robil auto wynik byl zacny ale po dopieszczeniu wynik coprawda byl o kilka KMów mniejszy to sie autko lepiej zbieralo. Pytanie tylko czy tu walczycie o jakies wyniki na papierze czy o fakt tego ze auto bedzie zapinać no i bezawaryjne. Sporo tez przesiaduje na forum mastersa i powiem wam ze nawet on ( wydaje mi sie ze raczej jest w czołówce tunerow w Polsce) nie robi aut na maksymalna moc tylko tak by to bylo bezdymnie i co wazna bezpiecznie. Zreszta jest na jego forum temat jak auto bylo robione przez garazowego tunera i program byl tak zrobiony ze wykonczyl 3 suszarki a kopcil niemilosiernie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości